{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu koster det penge at levne
  • #1   24. nov 2019 Jaaaaa en god ide men der findes jo dem der er ligeglade med en ekstra regning smiley

  • #2   25. nov 2019 Jeg smider så lidt ud som overhovedet muligt. Ideen er jo at mindske madspildet, så på en måde forstår jeg det godt. Rammer det derimod MIN pengepung, bliver jeg nok lidt muggen. smiley

  • #3   25. nov 2019 Jeg har lige smidt et halvt flutes ud til fuglene, ellers er jeg meget bevist når jeg køber ind, som når du kan få hakket oksekød for 15 kr pr. 500 g som kan holde sig 5 dage endnu, ellers har jeg nydt godt af at koteletter med skaft som er sat ned med udløb dagen efter. Det er som sådan ikke med tanke hen på madspild mere på pengespild. Jeg har meget kontrol med hvad jeg har i fryseren med rette dato for frysning og hvad det er. Hader at smide ud - for det er penge lige ud af lommen. Jeg går så heller ikke op i sidste dato i køleskabet da man bare kan bruge sin lugtesans. Æg har jeg måneder efter sidste udløbsdato. Plejer at slå dem ud og lugte så man ikke risikerer at ødelægge en forberedelse.

  • #4   27. nov 2019 Det koncept har eksisteret i et stykke tid i København, jeg var med min datter på Sushi restaurant i Hvidovre, her fik vi en liste og bestilte løbene så intet gik til spilde,


Kommentér på:
Nu koster det penge at levne

Annonce