{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

NU sker det! {{forumTopicSubject}}

Ja nu sker det altså... Min kæreste og jeg har besluttet os for at leve sundt, spise varieret, droppe cola... m.m.. (hrm, hrmm...)
Nå, men vi forsøger altså smiley
Jeg har lige siddet og lavet en madplan der gælder for en hel uge (fundet ideer fra et blad) - som jeg så bare skal købe ind til og så står opskrifterne der - og det er tilmed billigt og sundt.

Mit spørgsmål er så..
Har du/I nogle gode råd, tips.. et eller andet til at min kæreste og jeg kan komme til at leve sundt og få lavet noget ordentlig mad?
Kom gerne med nogle (afprøvede) retter, som MAX. tager en halv time i køkkenet og som ikke koster alverden.
Og - gerne nogle links til hvor man kan finde madplaner, hvor der er lavet opskrifter og indkøbsliste til en uge.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU sker det!
  • #2   22. jan 2008 Cupnudles
    Knorr-suppe
    Daloon micro-retter!


  • #3   22. jan 2008 jeg tror det bliver for "surt" hvis i har en madplan for hvad i skal spise en uge frem ad gangen , så heller være lidt spontan nede i super markedet smiley

  • #5   22. jan 2008 Nikolaj «
    Jamen det har vi fundet ud af bare ikke duer. Jeg er simpelthen så dårlig til at stå i et køkken, gider virkelig ikke lave mad. Og når vi endelig får købt ind til det, ligger det halve af maden bare og bliver for dårlig til at kunne bruges fordi vi ikke har ideer nok til andet end pasta og lasagne, for at sige det groft.

    Primært lever vi af pizza og andet fast food, både fordi det er nemt og så er det jo ikke helvedes dyrt - jo i længden men det lægger man ikke mærke til.


  • #6   22. jan 2008 *NOT VIP* Bow ^
    Hehe, ja vi har godt nok også sagt det et par gange - det var også vores nytårs fortsæt, men ja.. Det røg hurtigt.


  • #7   23. jan 2008 http://www.dk-kogebogen.dk/
    ^brug den her hjemmeside.
    Her kan du finde masser af opskrifter, på diverse ting og sager, både sundt og usundt. Det bedste er at det er alle mennesker forum, og at der ikke er noget som er rigtig og forkert. så kan du også selv skrive kommentare til opskriften! smiley


Kommentér på:
NU sker det!

Annonce