{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hvordan er det nu. {{forumTopicSubject}}

Ja hvad sker der er alle på BABOOM ved at få rejsefeber eller mangler i debatgrundlag - manglen på nyheder eller er i hængslængt i jeres sofastol og ser tv 24/7 eller er i stadig i gang med hovedrengøringen her er der kommet en logerende som vil kunne ses på det indsatte billede og nej det ligger sku kun på min mobil men mon ikke jeg kan trække det igennem kommentar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan er det nu.
  • #1   5. feb 2021 Leon

    Har ikke tv pakker, så det er ikke mig som sidder 24/7 foran tv alteret. Men jeg kan designe min aften med youtube med film som jeg lægger i kø og så køre den derfra - hvis der ikke lige er en bandit som lige sletter sin profil med en film så er det shit.

    Nyheds udsendelser er håbløse med Corona - Corona - Corona og en masse ævl om nu er der en ny variant man kan ryste samfundet med - mere med at male fanden på væggen,

    Men ellers løber jeg en smule ca. 10 km 2 gange om ugen, eller mere hvis vejret er til det.

    Lørdag er der marked så skal jeg købe ost, og en masse grønsager/kartofler til ugen.

    Mobil billeder: Her kan du bare koble din mobil via Bluetooth til din pc/labtop - eller bruge et kabel som normalt følger med mobilen.


  • #2   5. feb 2021 Polysl det lyder sundt altså det at løbe - det behøves jeg ikke og din mad vane lyder godt og jo kan godt sætte min mobil til min pc og ja al det corona gør at folk er begyndt at tvivle på nyhederne og især om hvordan den ene variant efter den anden opstår og hvis det har sin rigtighed tror jeg at folk ikke har fantasi til alle de varianter smiley

Kommentér på:
Hvordan er det nu.

Annonce