{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

uden sult og sved. {{forumTopicSubject}}



JUHU NY KUR

ja så faldt jeg i fælden igen, jeg må se at få justeret den hjerneaktivitet en ekstra gang, måske en skanning af det område der er center for Fornuften.

Jeg faldt nemlig for en overskrift som indeholdt teksten der talte så meget til mig at jeg gerne ville investere 24 kroner i det projekt. nemlig" Vægttab uden Sult og Sved " og svar mig nu, var der ikke mange der ville falde for det.

Nå men vel hjemkommen læste jeg materialet igennem, og faldt helt ned igen, Højt at flyve dybt at falde.

Der stod faktisk kun det jeg vidste i forvejen.

1, Få overblik, ja tak, for det, er det måske over indholdet af hvad mit køleskab indeholder, men nej, rådet var bare at jeg skulle se men ikke røre, og det vidste jeg jo helt bestemt ikke i forvejen, så den første femmer var da givet godt ud.

2. Skær ned på drikkevarene, hallo, selvfølgelig slår de lige ned på vin og øl, hvorfor dog det, der er da også kalorier i sodavand. men nej det var kun det med alkohol i der blev nævnt.

3. Færre mellem måltider, hvad mener de nu, med det, for alt det man sådan nipper i spise frie zoner, det feder da ikke, man står jo ved køkkenbordet og forbrænder det hele imens man gør klar til det rigtige måltid. Sådan noget, det hører da til i petitesser og kan ikke tages alvorligt.

4. Al bevægelse tæller, ja det ved jeg sku da godt, jeg sidder jo hele tiden og vipper med fødderne under bordet, altså sådan en skjult motions form, som jeg ingen gang praler med.

5. Flere grove kulhydrater, altså groft brød, det køber jeg altså også men det der står først i indholds fortegnelsen er altså hvedemel, men det er da lidt brunt så jeg lever i troen når der står at det er fuldkorns eller flerkornsbrød. Jeg kan jo ikke gøre for at fabrikanten forvrænger virkeligheden vel ??

6. Nej nu må de styre sig, der står at man skal undgå store portioner, Det gør jeg da også, jeg øser op i køkkenet på tallerkenen, og når man så skal gå helt ud i køkkenet 3 gange så får man da forbrændt mange kalorier.

7. Planlægning er vigtig, og der kan jeg godt følge dem Jeg køber altid stort ind og laver lækker mad hver dag, det er da en god form for planlægning, Og de fortsætter så at man ikke grundlæggende skal lægge vægt på motivationen, for den varer sjældent så længe, Se lige den der afslutning var det eneste virkeligt sandfærdige i den kur.

8 Nu har jeg så spildt 19 kroner på noget som jeg vidste i forvejen så dum kan man altså være, men det er så måske deres næste emne, som jeg ikke vil ofre en bøjet femmer på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uden sult og sved.
  • #2   13. apr 2019 Uhyggeligt, at slanke- og bekymringsindustrien bare vokser sig større og større. smiley
    Den tranger til en slankekur i den grad. smiley


  • #3   13. apr 2019 Man skal lukke munden på de rigtige tidspunkter smiley

  • #4   13. apr 2019 Jeg tog over 10 kg på, efter jeg stoppede med at ryge pibe.

    Derfor har jeg erfaret, at det er nemmere at stoppe med at ryge, end det er at stoppe med at spise!

    Op til jul, fik jeg at vide, at jeg har diabetes-2. Derfor spiser vi en hel masse af dyrenes foder. - Det taber jeg mig af.

    Lægen opfordrede mit til, at spise som vegetar. - Det protesterede jeg mod, da jeg er bange for, at komme til at mangle vigtige næringsstoffer, hvis jeg opgiver at spise rigtig "menneskeføde".

    Lægen gav mig dog et godt råd, som jeg meget gerne følger: - Tænk over, hvad du spiser til dagligt, men der er ingen grund til at være hysterisk. Når du er til fest, SÅ NYD DET. ( og undgå, at hver dag bliver festdag)


  • #5   13. apr 2019 Kisser
    Du kan overtage nogle af alle mine skavanker, har tabt mig alt for meget på grund af det. Savner mit gamle fedt nu.
    Feks blodpropforebyggende medicin har vist givet mig kronisk diarre eller måske det der er værre, øv.
    Afventer undersøgelser. Diare stort set i 6 måneder.
    Så lidt sul på kroppen kan gavne i en snæver vending smiley


  • #6   14. apr 2019 Super grineren Kisser smiley

    Vi har nok allesammen en kamp der skal kæmpes af den ene eller anden årsag smiley


  • #7   14. apr 2019 #6 nemlig Cody,
    og så længe vi har et smil på læben, kan det ikke gå helt galt. smiley smiley


  • #8   14. apr 2019 #3 Polysl

    "Man skal lukke munden på de rigtige tidspunkter"

    ...ja, så går det ud over andre... det kan vi tit se i debatfora, ikke osse?


  • #9   14. apr 2019 elena

    ved så ikke lige hvad du hentyder til??


  • #10   14. apr 2019 # 9
    Abstinens er ikke en god ting. Folk bliver frustrerede. smiley
    Derfor tror jeg at i overskrift står det "uden sult".


Kommentér på:
uden sult og sved.

Annonce