{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Restaurant - LIdt for lille ret måske? {{forumTopicSubject}}

<b>Så sad jeg her sammen med kæresten og bestilte fra menukortet, efter jeg nærstuderede den kort, bestilte hun først en lækker argentinsk ret, med lidt godt fra Argentina, (4 div. kød) og jeg bestilte en meget lækker 350gr lam, Uhm mums som jeg tænkte, det skal nok blive rigtigt lækkert. Vi fik rigtig dejligt hjemmebagte hvidløgsbrød, varme yes på bordet, fik bestilt en meget lækker rødvin til. Så kom vores mad, hun fik en stor tallerken og jeg fik en tilsvarende, men i midten af min tallerken, var der en lille salat, en smule sommerbønner og 3 fine bitte små lamme. Jeg tænkte OMFG, jeg vidste ikke jeg havde bestilt børneretten smiley Den var simpelthen minimal, vi kiggede på hinanden og nærmest fnisede højlydt uden det forstyrrede andre selvfølgelig. Haha.

Det har jeg oplevet 3 gange nu, tror jeg er så dårlig til at vælge den rigtige, eller også er jeg bare uheldig?

Det blev en meget god aften, med levende lys i vindueskarmen. Sjovt nok endte vores aften på en KFC inde i byen for at stille min sult. smiley

Har du oplevet noget lignende ?

</b>

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Restaurant - LIdt for lille ret måske?

Annonce