{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man bede folk hjælpe sig med skattegælden
  • #1   7. jun 2018 Ak ja BM, der skal nok være nogle fjolser der hjælper konen.
    Har man først været på tv følger der næsten altid en fan skare med smiley


  • #7   7. jun 2018 Mener Camilla Plum har arvet hele herligheden, der danner baggrund for hendes økologiske eksperimenter.

    https://da.wikipedia.org/wiki/Camilla_Plum

    http://www.fuglebjerggaard.dk/

    Og som har tjent masser af penge på sine programmer på DR....

    Var det for resten ikke hende, der havde en søn, der slagtede et dyr på en væmmelig måde, vel takket være en forkvaklet opdragelse?!

    Og så påkalder man andres hjælp, når man slår for store brød op...???

    Kan kun komme på et ord...SKAMMELIGT!!!


  • #9   7. jun 2018 # 8

    Ja, Claus, det var et værre griseri, som min mand bemærkede hver gang, og man forstår ikke, at nogen overhovedet ville handle hos hende.

    En ulækker affære....


  • #10   7. jun 2018 Ja konen har skam beriget os med mærkværdige madtips.
    Kan i huske da hendes datter trampede rundt i dejen med bare tæer fordi mælkesyrebakterier i tæer var lige så godt som at bruge gær smiley

    En såkaldt lakridsdej smiley


  • #11   7. jun 2018 Ja, føj da, det må være et mærkværdigt publikum, hun har (haft) som kunder.....

  • #12   7. jun 2018 Hun er vist nok en af hippie generationens sidste forkæmpere og der har altid været lidt Thy lejr over hendes landsted smiley

  • #14   7. jun 2018 Det man har set på tv, lokker ikke ligefrem til at nærme Camillas fødevarer, så det din bekendt har erfaret, står sikkert til troende, Claus.

    Men hvor er fødevarekontrollen henne i det her, der er måske flere gårdbutikker, der burde ses nærmere på?


  • #18   7. jun 2018 Jeg forstår ikke at Camilla Plum frasagde sig arv efter sin mor og lod 70 millioner blive placeret i Plum fonden.

  • #19   7. jun 2018 En ting er, hvad man fortæller medierne, noget andet, hvad man reelt gør.

    Og som enkeltmandsfirma behøver hun jo ikke oplyse noget....

    Om diverse fonde er gennemskuelige ved jeg ikke.


  • #21   7. jun 2018 Fra Camilla Plums biografi:

    "Camilla takkede som ung nej til sin del af arven fra forældrene, og formuen blev i stedet brugt til at grundlægge Enkefru Plums Støttefond. Pengene (ca. 300 millioner kr.) er i dag væk og hævdes at være brugt til fondens advokats honorarer og bestyrelsesmedlemmernes egne projekter. Fonden lukkede i januar 2010 med et underskud på 25 millioner."

    Mystisk med den fond.... smiley


  • #22   7. jun 2018 Jeg har altid været ved at kaste op, når jeg så hende lave mad i tv, mere uhygiejniske forhold skal man lede længe efter.

    Andre end mig må jo have synes det, for "Live fra Bremen" lavede en parodi på hendes madlavning, hvor det skulle forestille at de både pissede og spyttede i suppen, for at give den mere smag.

    Føj.


  • #23   7. jun 2018 tja markgreven

    Sådan var det engang hvor der var kogekoner, og sådan er det i dag hos nogle kogekoner,jeg er ikke blevet syg på noget tidspunk fra min vens kone som er den gamle skole med at gøre alt selv., sylte, henkoge, slagte, osv. på en gård i Assens hvor jeg var i 3 uger som ung, og senere da manden lavede netparty for unge med specielle talenter i IT. Rige børn forstås....han gad ikke abdulla for Vollsmose.

    Når hun laver mad så er det gode danske køkken, dog med 3 skærebrætter, okse, fisk, grønsager.

    Mon ikke Camilla's børn ville have mærket en dårlig hygiejne? De ser ikke særlig syge ud og har heller ikke læst de er bleve syge af deres mors mad.

    Jeg vil heller have det landkøkken en det sprøjtede møg, og pumpede møg som folk gladeligt køber som kylling bryst.. . det vælter ud med væde - men det er jo bedre end det naturlige landkøkken. ik?

    pøblen dapper ind i Bilka og køber på tilbud - 10 kyllinger for en 100 lap - skind og ben og stort set ubrugelig, jo jo der er bryster på men resten kan man kun koge suppe på så er der et spørgsmål, hvor meget man har sparet. En udpint kylling som stort set ikke har fjer, men så er den da nem at plukke, det rene skin og ben med et par tynde bryst fileter - det kaldes en god handel ik?


  • #24   7. jun 2018 Polysl.

    Æd hvad du vil, men jeg ville ikke røre hendes brød som hendes børn æltede med fødderne for åbent kamera.

    Men Polysl... Bon Appetit.


  • #26   7. jun 2018 Hvilken køkken har ikke fluer? - selv i byer har de fluer i køkkenet, Når man ser bonderøven så er der også fluer når han slagter selv.

    I de udsendelser kan jeg ikke se mider, møg overalt.... jo så en enkel flue som blev ved men den tæller nok som 100 fluer.

    Men hyg jer med det møg som i køber i supermarkedet og det er generelt. Hyg jer med en masse e-nummer, tilsætning stoffer skidt og møg er langt værre der.


  • #28   7. jun 2018 Hvis Polysl ville æde det brød som hendes børn har stampet i, skulle han smage mine franske hot dog brød, hullet er lidt større end normalt, men hvad fanden.... smiley

    Han kan jo proppe en medister i.


  • #30   7. jun 2018 Det ord der falder mig ind vedr. CP er "Sjuske- Dorthe", om det så gælder madlavning eller økonomi.

    Og det er sikkert mildt sagt....


  • #31   7. jun 2018 Nå...jeg vidste ikke du havde set fraklip, så må du virkelig være i inderkredsen på DR. WOW. siger jeg bare. Skal jeg bukke og neje når du dapper ind i de kongelige gemakker her på baboom?

  • #32   7. jun 2018 markgreven

    Folk køber da gammel vin som er stampet med lakridt og sure tæer imellem tæerne.


  • #35   7. jun 2018 Polysl.

    Jeg nøjes med din portvin, hvis jeg skulle komme forbi, dine Hors d´oeuvre, må du gerne selv spise.


  • #36   7. jun 2018 javel - det kan du sikkert fortælle meget om, jeg kender godt hystader når man ser det ud i det sindssyge, en undersøgelse vise for år tilbage at forældres måde at skåne deres børn på er direkte skadeligt at de levede i en boble, med at køre en steril klud over fjæset på barnet som ikke fatter en 5 øre og bare hyler i vilden sky...

    Hvorfor mon der er så mange tilfælde af allergier, eksem, hoste osv....hos børn?

    Hvad siger forskere?

    <Jo det siger at et barns immun system er under udvikling i barndommen, og så det store spørgsmål: hvordan kan det udvikles hvis forældre lader barnet leve i en total steril atmosfære?


  • #38   7. jun 2018 æh hva? har du tabt sutten ned i sukkerskålen,,,,jeg taler ikke om min barndom men bare generel.

  • #40   7. jun 2018 vorherre til hest....gu fanden har det - vi snakker om hygiejne som du selv kom ind på, og så skal vi lige høre indsider viden om fraklip som du åbenbart har set som faktisk ikke engang er set at andre som har deltaget.

  • #41   7. jun 2018 # 40

    Ja, Camilla Plums hygiejne, som sandsynligvis er medvirkende til hendes økonomiske ruin.

    De fleste mennesker handler ikke svinske steder...


  • #43   7. jun 2018 #41

    Jeg er spændt på et link til den påstand..svinske steder, hygiejne


  • #45   7. jun 2018 # 43

    Tjae, hvis du aldrig har set CP tv-programmer er du gået glip af et kursus med manglende hygiejne.

    Og hvordan det netop IKKE skal gøres.....

    Men om gårdbutikker har sure smileys eller bli'r besøgt af fødevarekontrollen, må nok stå hen i det uvisse, men foregår det hendes gård som i tv, burde den lukkes omgående.

    Og det var netop der tv filmede...


  • #47   7. jun 2018 Sorte negle og i øvrigt både dårlig personlig hygiejne plus ditto køkkenhygiejne, kan ikke sælges til mig, ej heller til de flertallet af kunder.

  • #49   7. jun 2018 Kender i den om polysl der stod ved en pølsevogn?

    Kunden foran ham, havde bestilt to bøf sandwich.

    Pølsemanden tog dem under armene, og da kunden spurgte, hvorfor gør du det, svarede pølsemanden, det er fordi brødristeren er gået i stykker, så jeg varmer dem.

    Polysl udbrød: Så glæder jeg mig til min franske hotdog, det er ægte landkøkken.


  • #50   7. jun 2018 Hæ hæ.....

    Jeg bliver nødt til at fortælle en sand historie fra min mors famile, det var heldigvis før jeg blev født, men det var Steens elskede landkøkken.
    Mutter sagde til gæsterne, tag til bunds i suppen, der ligger alt det gode.
    Det gjorde man, og fangede karkkluden. smiley smiley


  • #53   8. jun 2018 # 52

    Om man er født på by eller land er nok underordnet, det hygiejnen det står og falder med.

    Fotoet er godt valgt til tråden her, og kan man ikke få nok svineri, kan man jo passende slå pjalterne sammen med Camilla Plum. smiley


  •  von Ruby
    von Ruby Tilmeldt:
    aug 2017

    Emner: 1 Svar: 8
    #54   10. jun 2018 Det er flot af dem som har overskud til at forære en skattesvindler midler til at betale skat. MEN , husk at de penge hun måtte modtage jo også skal beskattes og da hun jo tydeligvis ikke ved at vi har et skattevæsen i danmark så prøv tænk på en ting. Mon ikke hun efter at i har givet hende penge stadig vil være tynget af skattegæld. Hun betaler den jo ikke. Så skal indskyder jo betale hendes skat oveni og det skal jo også beskattes. Smid i bare penge i Plum`s ruin.
    Jeg griner stadig.


  • #55   10. jun 2018 ja det er ren Ebberrød bank...

  • #57   10. jun 2018 Hvis >Plum griner så forstår jeg ikke appellen til at handle i hendes butik for så havde hun ikke et problem,

    Hvis danskere vil støtte Plum til at få betalt sin skattegæld så må de være enorm naive og så er det i orden de smider deres penge lige ned i det sorte hul. dem om det.-


  • #58   10. jun 2018 Fru Plum forholder sig ikke til virkeligheden, men det kommer jo ikke bag på nogen:

    https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/nu-svarer-camilla-plum-paa-kritik-det-handler-jo-ikke-om-at-jeg-skal-stoettes-og-have-ble-paa/7191639

    Dem, der støtter hende vil jeg gerne se, måske har de for mange penge?! smiley


  • #59   10. jun 2018 Hun siger det ikke handler om at støtte hende men om at købe ind i butikken, og så kommer hun og siger: at hun har lagt bankoplysninger og mobilpay ud - så nu er jeg forvirret.

    Hold da kæft en dum kælling...lilla ble....hovedet..


Kommentér på:
Kan man bede folk hjælpe sig med skattegælden

Annonce