{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.866 visninger | Oprettet:

Quest
Quest
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544

Gratis kød hos grisogko.dk {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest, koden er reel og virker, i får et gavekort på 100 kr og skal kun betale Porto på 39 kr, intet andet, i bliver ikke bundet op af nogen trælse ting og sager.

Hvis i tilgengæld vil være flinke at skrive mit kunde nummer ved bestillingen, så modtager jeg også et gavekort, ingen tvang, og det er ikke en nødvendighed, blot et lille ønske fra min side.

Mvh. Daniel
Rabatkode: A2DR100
Kundenummer: 8963

På forhånd tak, og forsat god aften til jer alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis kød hos grisogko.dk
  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#2   16. sep 2013 Har fået mailen, og siger mange tak smiley

Deres xl bøffer på 300 gram kan forresten stærkt anbefales, ligeledes kan deres lammekølle smiley

• #3   16. sep 2013 inb4 haters

• #5   16. sep 2013 "så modtager jeg også et gavekort"

godt læst ellers

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#6   16. sep 2013 Alexander, det amme som jer, et gavekort på 100 bobs smiley

• #7   16. sep 2013 alexander læs og forstå havde i ikke dem i skolen ?

læs teksten igen så har du svaret

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#8   16. sep 2013 Rolig nu, så er det heller ikke værre, kunne være han gerne ville kende kodens størrelse.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#10   16. sep 2013 Mindre rettelse, det er når i opretter jer at kundenummeret skal indtastes smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#11   16. sep 2013 Inden jeg hopper i kanen vil jeg blot dele et lille link med jer, rabatkode + 39 kr Porto = 12 kr halv kiloet, sendt lige til døren i en fed flamingo kasse med låg som er genial til sommertiden.

http://www.grisogko.dk/4-x-400-g-hakket-oksesmaakoed-med-3--9procent-fedt-p-1936

Ps. Tak til den ukendte der var inde og oprette sig for 30 min siden, endnu en lammekølle til indkøbs kurven smiley

• #12   16. sep 2013 mange tak...

• #13   16. sep 2013 Hvorfor kan du ikke bare bruge koden som os andre og hvordan har du fået anskaffet dig denne rabatkode smiley

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#14   16. sep 2013 Jens A, jeg har skam brugt koden selv også smiley og fik den tilsendt via facebook stammer fra et reklame fremstød på en eller tilfældig side de reklamere på. Sidste gang de gjorde dette her, var det med et gavekort på 200 kr og tilfældigvis havde de bøffer på tilbud i samme periode, needless to say - blev hele familiens og sviger familiens frysere fyldt smiley

• #15   16. sep 2013 Jamen kan jeg bare bestille og så vente 5 min og så Bestille igen eller er det en gang pr Adresse

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#16   16. sep 2013 Det er en gang Per bruger / person. Og så skal der gå 6 mdr uden du bestiller fra dem, før du kan bruge den igen.

Det du/i kan gøre, er at gå ind og oprette jer, bruge koden og bestille for 100 kr. Derefter sender i jeres kunde nummer til søster/bror/far/ven, som opretter sig med henvisning til jer, så får du/i et gavekort på 100 kr for hver person der oprettet sig og køber (og reel set behøver de blot at bruge rabatkoden, så ser man bort fra portoen får i begge gratis kød)

Det er dig muligt at oprette uendeligt antal brugere, og snyde og få det sendt til samme adresse, men der står tydeligt på hjemmesiden at de er OBS på den form for snyd. Mig og min kæreste bestilte dog til samme adresse uden problemer, så går ud fra at det er Per person.

Mvh.

• #17   17. sep 2013 haha kvaliteten på den kød ? siden de kan smide sig om med det ?

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#18   17. sep 2013 Bedre end fakta/rema/Lidl men vil aldrig nå den lokale slagteres til sokkeholderne smiley
    Er der forresten nogen der gider teste koden for mig, fik fortalt den skulle udløbe ved midnat?

• #19   17. sep 2013 Priserne er fine nok, men jeg ville ikke købe kød,hvor jeg ikke kunne se lige præcis det stykke jeg købte.

Min far er slagter, så det ændre intet for mig smiley men fint initiativ.

• #20   17. sep 2013 Har lige været derinde og prøve at bestille enten gør jeg det forkert eller også virker den ikke længere

• #21   17. sep 2013 Koden skal vel skrives der hvor der står Gavekort/Rabatkode ikke sandt?

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#22   17. sep 2013 Rasmus D, har du oprettet fn bruger først, ellers virker den ikke. Men som skrevet er der en chance for den blev annuleret ved midnat.

• #23   17. sep 2013 Ja har oprettet en bruger har også skrevet dit kundenummer som referance til hvem der havde fortalt mig om hjemmesiden men kan ikke få rabat koden til at virke.

• Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

#24   17. sep 2013 Så er den udløbet, beklager.
    Hvis jeg skulle gå hen og falde over en mere skal jeg nok sparke liv i tråden her igen, til den tid.

Indtil da siger jeg mange tak til de personer der købte med mig som reference smiley

• #25   17. sep 2013 Iorden

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #26   17. sep 2013 Jeg har abonnement hos dem og får leveret for 650 kr mener jeg én gang om måneden.

Kvaliteten kan jeg ikke brokke mig over. Det bedste jeg har smagt. Har ikke én eneste gang tykket i noget udefinerbart og smagen og "duften" er ALTID frisk.

Måske lidt dyrere end tilsvarende i eksempel Kvickly, Rema osv, men kødet svinder heller ikke så meget ved tilberedning.

Helt klart at anbefale.

• #27   18. sep 2013 Har også brugt dem før og har heller aldrig kunne brokke mig!

Kommentér på:
Gratis kød hos grisogko.dk

Annonce