{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

bummelum
bummelum
Tilmeldt:
16. mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81

hvilken mad? {{forumTopicSubject}}

hey jeg mangler nogle ideer til hvilken mad jeg skal lave til mig og min ''flirt'' her i næste uge. jeg er nok ikke ligefrem den store haj i et køkken, så det må gerne være forholdsvis nemt, altså ingen gourmet mad her. dog gider jeg heller ikke bare en kartoffel og frikadeller. så det må gerne være lidt fint, uden at blive alt for fint hvis i forstår smiley

skyd løs med nogle ideer! er utroligt meget på bar bund :)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken mad?
  • #1   25. jul 2013 Flødekartofler er nemt og kan altid spises smiley

  • #2   25. jul 2013 Kullingefilet eller korteletter, hvor du lige skære en lomme og fylder med en krydret ost efter smag, som eksempelvis philadelphia laver, hvorefter du vikler det i bacon. Dertil vender du små samsø kartofler eller lignende i olivenolie og krydre dem efter smag, smider dem på en bradepande med lidt løg og evt andre rodfrugter, når det har bagt lidt så smidder du lidt cherrytomater ind i ovnen sammen med. Nemmere end det lyder, fantastisk lækkert og sommerligt. Kødet er beddst at tilberede på grill, men kan også sagtens på pande smiley

  • #3   25. jul 2013 Hvor mange penge vil du bruge på det?

  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #5   25. jul 2013 huhu det lyder sku besværligt smiley men kan da godt være det er det jeg skal prøve smiley

  • #7   25. jul 2013 Bummelum - Hvis man ikke kan finde ud af at lave noget så simpelt, som Jeppe forslår, så havde jeg nok inviteret hende ud smiley

  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #8   26. jul 2013 gider ikke det restuorongotang smiley

    cantona nu fik jeg lige læst igen, og så lyder det egentlig også en smule nemmere smiley men forsatan det plejer jo at være motter der laver mad smiley


  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #9   26. jul 2013 jeppe k

    krydre kartoflerne efter smag. er det bare noget salt og peber så? eller hvad plejer at være godt til det?

    hvis man vikler kylling ind i bacon og så steger det blir baconen så ikke brændt af inden kyllingen er færdig? smiley


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #10   26. jul 2013 Jeg plejer nu at tilberede sådan en kyllingfilet i ovnen, når der er ost og bacon. På panden har jeg aldrig prøvet? Lyder som om det vil blive lidt snasket?

    Smid det i en bradepande, også lav en let skysovs af saften fra kyllingen. Husk at holde kraftigt øje med kyllingen såfremt den laves i ovnen. Et par minutter for meget, også er den knas tør smiley


  • Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
    #11   26. jul 2013 Selv ville jeg foreslå
    Laks med nye kartofler og en hollandaise sauce.
    3 ingredienser. Dog stadig super lækkert smiley


  • bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #13   26. jul 2013 tak for svar smiley må sku prøve, så kan hun os se om jeg kan lave mad smiley

Kommentér på:
hvilken mad?

Annonce