{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Sofia S
Sofia S
Tilmeldt:
12. jun 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22

Købt mad - ved ikke hvad {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg har brugt for hjælp. Inde i mit fotoalbum ligger der et billede af noget jeg har købt nede hos byens tyrkiske købmand.

Men jeg er ikke klar over, hvad jeg skal bruge det til. Jeg synes bare det så spænende ud, og han havde desværre for travlt til at stå og forklare mig det.

Er der nogen der kan hjælpe? Hvad skal jeg gøre, nogen der har nogen opskrifter.

Jeg håber smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købt mad - ved ikke hvad
  • #1   12. jun 2012 Syntes du ikke selv at det er lidt retard at købe noget man ikke aner hvad er og hvordan man skal tilberede det?

  • #2   12. jun 2012 Du ruller dem og bager dem. Ligesom de der dåsecroissants.

  • #3   12. jun 2012 David S .
    Det er et kendt fænomen der kaldes impulskøb.


  • Sofia S
    Sofia S Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #4   12. jun 2012 David S, synes du ikke at du skulle blande sig uden om, hvis du ikke har noget konstruktivt at sige?

    Præcis som Awe siger, stod i køen og pludselig lå de der og så interessante ud. det tænkte jeg også Awe, og så putte nogen svitsede grøntsager i smiley


  • Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #5   12. jun 2012 David --> Der er sgu da ikke noget mere røv sygt end at gå ned og købe den sædvanlige meter medister med tilhørende kartofler. Jeg køber ofte alt muligt underligt, som jeg ikke lige kender. Der finde så mange specialbutikker med spændende ting og sager. Prøv noget nyt en gang i mellem, det kan være det udvider din horisont lidt.

  • Sofia S
    Sofia S Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #6   12. jun 2012 Til Rasmus - smiley smiley

  • #7   12. jun 2012 Rasmus
    hov hov jeg har intet imod at prøve noget nyt, men jeg syntes at det er lidt fjollet at købe noget og så ikke ane hvordan man skal tilberede det


  • Sofia S
    Sofia S Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #8   13. jun 2012 David s - har du aldrig købt ind til noget som du havde en opskrift på?

    Det er jo det samme her. Kan jo se det er dej, og der skal puttes noget i og så skal de enten frituresteges, bages i ovnen eller laves på panden, men hvordan vidste jeg ikke. Og da det ikke lige står på et sprog jeg forstår kunne jeg ikke Google det.


Kommentér på:
Købt mad - ved ikke hvad

Annonce