{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
170 visninger | Oprettet:

Hvor blev det af? {{forumTopicSubject}}

Sad og så "Farvel Thomas" med Buster Larsen fra DRK, og kom så til at tænke på de gode gamle dage med "Hov Hov", "Uha Uha", "ikk´", som var stor underholdning hver lørdag aften. Så hvorfor producerer man ikke den slags mere?
Er det fordi man tækkes de unge med standup satire, hvor man ustandseligt er under bæltestedet?
Jeg er træt af alt det standup der vælter ud af min tv skærm dagligt, med Gintber, Frank Wham, Andersen Matthesen, Øgendahl og 30 andre.

Hvorfor er vi et dårligere publikum end de unge?
Betaler vi da ikke også licens?

Jeg siger som Buster i "Hov hov".
LORTELAND!

Kommentarer på:  Hvor blev det af?
  • Madonna M
    Madonna M Online Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 6 Følgere: 14 Emner: 7 Svar: 277
    #1   5. okt Ja, man vil tækkes de unge, som alligevel er i byen fredag-lørdag aften.

Og de nævnte stand-uppere, gider vi andre i vores aldersklasse, ikke at se på.

Har også genset de fleste af Panduros tv-stykker på DRK, og de holder sgu endnu. smiley

• #2   5. okt Jeg gider heller ikke se det standup som er nu.

Jeg synes ikke det er sjovt, det er så letkøbt og åndsforladt når det altid er under bæltestedet.
    Der er så meget man kunne lave grin med, uden det altid kun behøver at handle om sex.

• #3   5. okt Har lige set "verdens morsomste mand" på DRK - Victor Borge - en som har bevaret jordforbindelsen, ydmyghed over for publikum og kunne levere varen i 50 år...

• #4   5. okt Jeg er træt af alt det standup der vælter ud af min tv skærm dagligt, med Gintber, Frank Wham, Andersen Matthesen, Øgendahl og 30 andre.

Jamen Alan har du da ikke mulighed for at sukke for dit fjernsyn? smiley

• #5   5. okt Lone.

Jo det kan du tro, jeg SUKKER ustandseligt over mit fjernsyn. smiley

• #6   5. okt Godt du ikke er diabetiker smiley

• #7   6. okt Der var du lynhurtig Markgreve, ha ha, og polysl følger op.
    Jo vi kan alle sukke, for vores uspændende programmer er simpelthen så uinspirerende at det er til at brække sig over,

• #8   6. okt også en sjov udsendelse på DRK streaming....

"70 år som juveltyv"

Spændende at se hvad der triggede hende til at blive den mest berømte juveltyv, hendes opvækst med en voldelig far - som var starten på hendes karriere for at skaffe penge til sin mor som kunne få råd til at forlade manden. Så var der også et andet element i udsendelsen at hendes barndom var præges af racisme og dermed endnu en brik i at nu skulle hun give overklassen en lærestreg.

Det lykkedes hende at stjæle for over 2 millioner Dollars, som var et enorm beløb for mange år tilbage.

Hun endte med som 80 årig at få en dom på 5 år som dog blev halveret pga. overbelægning.... men se den - der er mange sjove fortællinger.

• #9   7. okt Ja jeg så den udsendelse for nogle år siden, Hun kunne have brugt sine evner til en stor karriere, hun var lynende intelligent,

• #10   7. okt kisser

ja...men det er jo til tider de små ting som trigger der store ting....et ur - som var starten på hendes karrierer. På en måde forstår jeg hendes motiver, men det som jeg ikke forstår er at hun ikke på nogen måde mente at stjæler man fra en ekspedient så er det ikke hende hun stjal fra men ejeren af butikken. Den her total mangel på impati at sætte sig ind i hvad det betyder for ekspedienten - og de konsekvenser det har...

Kommentér på:
Hvor blev det af?

x