{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Det kan få mig til at koge {{forumTopicSubject}}

Ikke tale om, at vi skal lave vores traditioner om pga vi har fået skide muslimer til at forpeste vores traditioner.

Jeg husker selv fra min skoletid, hvor hyggeligt det var at afslutte juleferien i Kirken, vi gik 2 og 2 hånd i hånd til Kirken, der var julespil og pyntet op til jul med juletræ og hvad dertil hører.

Men det skal vores børn og børnebørn, så ikke opleve, fordi vi har fået muslimer i Danmark, jeg er rasende smiley smiley smiley smiley smiley

Hvorfor gør vi ikke oprør ?? - hvorfor finder vi os i det, hvis jeg havde haft børn der, hvor det nu er blevet aflyst, så havde jeg været rødglødende af raseri, det skal vi bare ikke finde os i.

Og nej, muslimer skal heller ikke have julehjælp, hvorfor skal de have det, de holder ikke jul, det hedder bare ikke hjælp, nej, det hedder JULEHJÆLP smiley smiley smiley

https://www.bt.dk/danmark/minister-om-skoles-kontroversielle-jule-aflysning-det-er-en-skaev-beslutning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan få mig til at koge
  • #2   15. dec 2017 Ja, jeg glemte nok lige, at vi nu lever i et parallelsamfund - men det betyder ikke, at jeg accepterer det smiley smiley smiley smiley smiley

  • #4   15. dec 2017 Nej jeg er også vred over at vi skal give lidkøb på vores traditioner for at tækkes dem der bruger deres religion til at kalde os vantro, Underligt at der ikke bliver gjort noget ved det, men vi danskere er åh så magelige, Vi hygger os og ser det ske, en dag har vi ingen traditioner, andet end Amerikanske, og muslimske, smiley

  • #6   15. dec 2017 Jamen vi skal da tækkes araberne!

    Det er nogle stakkels mennesker der er kommet hertil af armod, og vil have snablen i vores kommunekasse.

    Et juletræ til 5.000 kunne det ikke blive til i Kokkedal, men en Eid fest til 60.000 kunne godt lade sig gøre.

    Det er så synd for dem, så selvfølgelig skal danske børn ikke gå i kirke op til jul, men måske de kan lokkes ind i en moske og blive radikaliseret?!?

    Intet er så skidt at det ikke er godt for noget, måske bliver Amalienborg bombet.


  • #9   16. dec 2017 Hvis man kigger tilbage i historikken så er det ikke muslimer der kræver noget som helt det er pære danskere som vil gøre Danmark mere international kulturelt.

    Danskere skal holde op med at fjerne deres kultur bare fordi vi har fået en arabisk kultur til landet.

    Med hensyn til Kokkedal så var det de pæredanskeres egen skyld da de ikke gad at deltage i beboerforeningen og de blev dermed "kuppet af muslimer" som ikke mente der var nogen grund til et juletræ. Den er så senere blevet "kuppet" tilbage og der er blevet en mere blandet fordeling af kulturelle deltagere.

    Hvad jeg ikke forstår er at muslimer søger julehjælp da muslimer har et lignende tiltag som hedder Ramadan kurven. Som Torben er inde på så skal den danske julehjælp kun bestå af grise produkter så kan vi se et hurtig faldende antal ansøgere.

    Vi skal nødig ende som Sverige hvor Malmø er total ryddet for jøder fordi muslimer har drevet dem væk enten ind i landet eller ud af landet. Mord og voldtægter er så stort et problem at politichefen ikke aner sit levende råd. Små samfund består af et stort antal muslimer som stresser andre tros retninger til at forføje ellers vanker der.

    England.....

    Visse steder er der NoGO zoner for andre end muslimer og er du inde i området og drikker en øl på en bænk så kan du være sikker på at blive en lirekassemand.

    Og hvem kan man takke igennem tiderne for det?

    Dem selv de etniske som bare har ladet stå til imens de blev røv......hvem klapper i hænderne? muslimerne fordi de ikke behøver at gøre noget det klare alle de etniske fint selv.


  • #10   16. dec 2017 Det jeg mest undre mig over er den gruppe musliner der er kommet herop fordi de ikke kan leve under hvordan det foregår i deres hjemland men så vil de lave om på både det ene og det andet her, jamen så ender det med at blive det samme her som i deres hjemland, så tænker jeg hvorfor kom de her eller hvad flygtede de fra.. ved godt at det ikke er alle musliner der er sådan, men hvis alle viste respekt for hinandens tro og kultur så er jeg sikker på vi sagtens ku leve i fred med hinanden

  • #11   16. dec 2017 # 10", men hvis alle viste respekt for hinandens tro og kultur så er jeg sikker på vi sagtens ku leve i fred med hinanden" ja Mus det er også mit ønske, men desværre, så snart der er blandet religion ind i sagen så ser det meget mørkt ud, for ikke at sige umuligt. Vi "kristne" har aldrig i nyere tid været fanatiske, men det er der mange andre der er, Især Muslimer, de har en stærk Agenda, gå ud og omvend de vantro. og helst med vold.
    Selvfølgelig er der også mange rare muslimer, men de holder sig også i baggrunden ligesom os danskere. Så de rabiate får hele magten, også til at udrydde vores traditioner, men Polysl har helt ret, det er vores egen skyld, vi lader dem bare og så hygger vi os imens.


  • #12   16. dec 2017 #9 - Polysl, der er også visse steder i Sverige, hvor der er No Go smiley

    #6 - Alan, hvis Amalienborg bliver bombet, så bliver der krig smiley smiley smiley

    #3 - FHHH, jeg husker dette, som værende meget hyggeligt, og vi fik så lærdom om, at julen handlede om mere end gaver og godter, det synes jeg er aldeles positivt.

    Men det kan ikke skjules af noget som helst, det Gribskovskolen nu prøver på, det er tydeligt, at det er hensyntagen til muslimske elever og deres forældre. Det er slet ikke acceptabelt, tværtimod, hvordan kan de ansvarlige for Gribskovskolen tage sådan en tåbelig beslutning, det er dansk tradition at sidste dag inden juleferien foregår i Den danske Folkekirke, FØJ Gribskov smiley smiley smiley

    https://www.tv2lorry.dk/artikel/foraeldre-forlader-skolebestyrelse-efter-aflyst-julegudstjeneste


  • #13   16. dec 2017 Skole i modvind

    Beslutningen om at droppe julegudstjenesten på Gribskolen er taget af hensyn til elever med andre trosretninger end kristendommen.

    - Beslutningen tog vi som følge af, at vi på skolen har børn med anden tro end den protestantiske. Vi er meget glade for samarbejdet med kirkerne og vil bestemt fortsætte med dette samarbejde, da det giver alle børn en kulturel og almendannede viden - men julegudstjenesten er også forkyndende, og det må derfor være op til de enkelte familier, om de ønsker at deltage i julegudstjenesten i privat regi, skrev skoleleder Marianne Vedersø Schmidt på forældreintra torsdag i sidste uge.

    Sagen har bragt Gribskolen i modvind. Statsminister Lars Løkke Rasmussen fra Venstre har selv har gået på skolen som barn, og han kalder beslutningen "en ommer".

    Og nu er sagen så kommet på dagsordenen på byrådsmødet efter anmodning fra byrådsmedlem Brian Lyck Jørgensen fra Dansk Folkeparti.

    - Jeg synes, det er en forkert beslutning. Julegudstjenesten er en tradition i den danske folkeskole, og det skal det også være i fremtiden, siger han.


    Kilde: TV2 Lorry


  • #14   16. dec 2017 Kisser D ja men tror ikke at man må yde vold eller slå ihjel om man er muslim eller kristen. Der er nogen der fordrejer sandheden. Der hvor jeg tror problemet er størst det er vores forskellige kultur og det vi vokser op med af opdragelse

  • #18   16. dec 2017 # 14, Mus, Lige netop de to udtalelser i din kommentar Kultur og opdragelse er hele humlen i de problemer vi kæmper med lige nu, Muslimske drenges opdragelse starter i tretten års alderen, de laver en omvendt pyramide, fuld udfoldelse fra start til teenage årene, det er der vi starter med en stram opdragelse og lukker op for fri udfoldelse i tretten års alderen, Piger derimod er under lup fra fødslen af, De bliver rettet til af både forældre og brødre, og sættes til side for det der kaldes ære fra religionens side. de må slås ned efter for godt befindende. Der har lige været en sag i Sverige, En ung pige havde talt med en etnisk svensker og den muslimske klans overhoved forlangte at faderen skulle øve æresdrab på datteren, faderen nægtede, og "høvdingen" inviterede derefter faderen på en fisketur, vel ude på vandet slog han den forsmædelige synder ihjel, Så meget for kultur og opdragelse. hvordan skal vi møde den slags initiativ skal vi bare sige tja eller skal vi måske rejse os fra sofaen og tage et initiativ selv, det er vores verden her i danmark, og vi har selv skabt et dejligt samfund hvad er løsningen ????

  • #23   16. dec 2017 Det som er mest bekymrende er at EU mener at flygtninge skal gøres til indvandre så vi har et helt andet problem - ja jeg siger problem for man elsker det lorteord "udfordringer" som bare er en strudse ord for at gøre det hele meget mindre bekymrende.

  • #27   16. dec 2017 # 19 Ha ha tror du at det er mig der har opdraget ham , næ du man bliver kun så god i et køkken som jeg er hvis man kun må gå to meter fra det, alt andet er tegn på flugt forsøg, smiley smiley

  • #28   16. dec 2017 #16 - Annella, det ved jeg godt, men stadig kan jeg ikke forstå jer. Det er verdens ældste monarki med kun ganske få skandaler, så det skal vi bevare og holde fast på vores værdier, Den danske Folkekirke og andre traditioner herunder juleafslutning i kirken, jeg kan slet ikke forstå, nogen kan finde på at aflyse denne tradition bare fordi vi desværre har muslimer, der ikke kan tilpasse sig.

  • #29   16. dec 2017 Og så er det hele DF's skyld, skal vi smide dem i Nyhavn smiley smiley smiley smiley

  • #30   16. dec 2017 Der har været en del visionære på borgen i datid, som netop har advaret om at forsætter man den linje så får man et kæmpeproblem senere hen. >De er så sparket ud eller selv gået fordi ikke en kæft derinde vil indse alvoren dengang. Sikke de må flove sig i dag.

    før havde vi kun banditos og Hells Angels nu har vi fraktioner og grupperinger og støttegrupper fra muslimsk side.

    godt gået borg.... smiley


  • #31   17. dec 2017 #16

    tror jeg ikke på at danskere bare vil se på at man bomber løs uden at gøre noget. Og gør de det.....så må de selv tage konsekvensen af at blive en underafdeling af et arabisk nordisk land...Vi har allerede Sverige som stort set kan betegnes som Arabisk, de har givet op og lukker alle røvhuller og ral og krat ind. En slags kollektiv selvmord.

    få så den bro fjernet og lagt miner ud....


  • #33   17. dec 2017 Men i morgen skal der være møde i Byrådet, så det bliver spændende, hvad de finder frem til, så må vi se, hvor mange Hønisser der sidder der smiley

  • #34   17. dec 2017 Først tror jeg det er en god ide at søge om en ramadan-kurv, men de er sikkert ikke til vantro, selv om de godt kan bruge vores julehjælp i frøers mængde.
    De er rejst herop fordi vi har gratis lægehjælp, gratis forsørgelse hvis man er arbejdsløs, får tildelt en bolig med ekstra tilskud til husleje og så har vi nogle vidunderlige fængsler...og halverer tiden ved god opførsel.
    Det er alt sammen ren forkælelse, når man har levet i deres hjemlande.
    Og de har ikke rørt en finger for alle de goder.
    Mærkeligt der ikke bare er en lille smule taknemmelighed at spore i stedet for evindelige krav p.g.a. deres middelalderlige kultur og tro.
    Nej de er ubehagelig og bliver kriminelle og gør livet besværligt for os vantro.
    Der er en del der fungerer uden ballade og pigerne klarer sig godt i skolerne,
    men drengene fylder fængslerne.... smiley smiley smiley


  • #35   17. dec 2017 HM jeg må sige at jeg ikke tror på at det er muslimerne på den dersens skole der laver problemet nej det er jo nok skolens ledelse for jeg syntes ikke at havde hørt om nogen beklagelser for muslimerne over at der er kirkegang smiley

  • #36   17. dec 2017 Leon

    Det er netop der problemet ligger, det er ikke muslimer der laver Danmark om det er danskere selv.


  • #38   17. dec 2017 Forhedehulehelvede uanset hvilken tro vi taler om skal de respekter Danmarks lov og ret og jeg bruger nu aldrig det dersens racismekort og dem der ikke ønsker at følge loven må jo så bare smutte til andet land smiley

  • #40   17. dec 2017 Med hensyn til Gribskolen så har de efterfølgende fastholdt deres beslutning.

    Men nu skal vi altså også lige være lidt fair her. Ingen af forældrene, heller ikke de muslimske forældre har haft noget at skulle ha' sagt i denne beslutning. Nogle muslimske forældre har endda sagt at deres børn da udmærket kan være med og deltage.
    Ikke mindst at tilhører man en anden religion eller af anden grund ikke ønsker at deltage, så kan man bare lade være og blive fritaget for at deltage.

    Dem som man hellere skal bebrejde eller sige er helt forkert på den, er lærere, ledere, bestyrelsen som af misforstået pædagogik ønsker ALLE skal deltage for ellers kan INGEN deltage.

    Det er så latterligt, at det er oprørende!

    Det samme gør sig også gældende nogle steder i børnehaver o.l. hvor svinekød er fjernet fra menyen, og som på ingen måde var nødvendigt, men igen en forvansket pædagogik.

    Man strømligner ungerne på den måde, istedet for at de oplever forskellen, lever forskellen, og selv kan tage ansvar senere hen i livet.









  • #41   19. dec 2017 Og mærkeligt nok, ingen af dem, som har taget denne tåbelige beslutning om at aflyse denne kirkegang har turde at stille op til interview, hvorfor ikke, står de ikke indenfor deres beslutninger Vatnisser ligesom Folkeskolen, hvad er klokken, ja, hvad synes du smiley smiley smiley smiley smiley

  • #42   26. dec 2017 NU hvor man vælter i racismekort

    Så elsker jeg den fra W.C.Fields

    Jeg er ikke racist - jeg hader bare alle.


  • #43   27. dec 2017 Jeg hader kun dem, som vil prøve at lave om på vores traditioner, det skal de slet ikke prøve på, vi skal jo heller ikke lave om på deres, undtagen når deres religiøse påklædning er upassende smiley - og når de forlanger andet mad.

  • #45   27. dec 2017 Jo, men I skal bare lære at tale dansk, det er altid et godt udgangspunkt for en god integration smiley

  • #46   27. dec 2017 jetset

    det dansk de lære er total uforståeligt. så når de skal have dansk pas så skal de kunne sige: Rødgrød med fløde uden al det fuck rød lorte pis grød...som de plejer at lukke ud.


Kommentér på:
Det kan få mig til at koge

Annonce