{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

gå efter ens drøm {{forumTopicSubject}}

hej jeg er en fyr der i mange år har gået med en drøm om og blive skuespiller og da jeg er 23år sys jeg da snart jeg skal til og prøve og gøre noget ved det. men sys det er lidt svært for når jeg snakke med mine venner om det griner det bare a en og kalder en en bøsse røv. og ens forældre og familie siger bare til en af det kan du aldrig nogensinde blive da du er for stille og ikke den bedste til og læse osv. så har aldrig fået noget støtte a nogen til og ta springet og prøve lykke indefor skuespiller verden. og det er virkelig det jeg brænder for og blive og kunne leve a det. har tænkt på og ta til usa og se om man kan komme ind på skuespiller skole der da usa har flere penge og gøre godt med ind denmark nu har inden for film og teater. jeg har ingen arbejde nu eller kæreste så har intet og miste vis det er springet man skal ta til usa. så ville lige høre andre her inde om jeg er skud i hovdet vis jeg gør det eller om det er en god ide. kunne være rigtig fedt vis der er andre der måske har prøvet noget ligne og fået held a det så man evt kunne få nogle gode råd a

og bare lige til en orientering så gør jeg det ikke for og blive populære og vil blive den nye jhonny depp gør det fordi jeg sys det er sjov og anderledes og utrolig spænde også fordi man komme hinanden rigtig meget ved når man er skuespiller smiley

håber og kan få lidt respons her inde fra og opbakning. stave fejl kan forekomme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gå efter ens drøm
  • #1   11. mar 2012 bare kom igang.... vis de ander det er muligt... også mest over for dig selv vis du vil vare skuspiller så det om og komme igang,.,

  • #3   11. mar 2012 Go for it!
    Og det er da nogle dårlige venner og en trist familie du har dig, en af de første ting der står i forældre håndbogen er at man altid skal støtte sit barn...

    Som sagt, du har alt at vinde intet at miste! Se så at komme afsted!


  • #4   11. mar 2012 ja man mister virkelig alt en lyst og selvtilid når man for og vide a sine nærmeste at man ikke dur til det man virkelig gerne vil :(. men det er squ dejlig og få lidt støtte af andre også selvom man ikke kender jer. så er rigtig glade for jeres kommentar folkens smiley

  • #6   11. mar 2012 Skynd dig at pakke!
    Hvis du har økonomien og viljen, så skynd dig at pakke! Du kan intet miste, ved at prøve chancen. Som sagt, vil du fortryde det senere hen, hvis du ikke får det prøvet.....
    Go for it mester!

    Mvh. Frederik


Kommentér på:
gå efter ens drøm

Annonce