{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

kjgukd .
kjgukd .
Tilmeldt:
25. dec 2008
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189

Er han faker ? {{forumTopicSubject}}

okay altså jeg har skrevet med en fyr i laang tid (1½ år) og han har fortalt alle mulige hemmeligheder sådan rigtigt altså. han har ikke internet eller mobil med kamera så jeg har faktisk skrevet med en jeg aldrig har set :D. da jeg sad i toget på vej hjem fra hans by (havde ikke set ham) der skrev jeg at han sku komme ned og vinke farvel 4min før toget kørte og så svarede han ikk lidt tid. så da jeg skrev at nu var det for sent for toget kørte så skrev han alle mulige grimme ord for han var lige kommet til fodgængerfeltet uden for togstationen.
nå men så igår sku jeg snakke i telefon med ham for første gang, og jeg siger jer HAN LØD SERIØST SOM EN PIGE, jeg var helt sikker på at det var en pige jeg snakkede med og jeg blev ved med at sige at hun sku la vær med at ta pis på mig og aldrig nogensinde kontakte mig igen. jeg spurgte os hvem hun var og om det var en jeg kendte med han/hun blev ved med at sige at det var ham og det var for langt ude det jeg havde gang i. endte med jeg smækkede på efter 10 min. jeg har skrevet lidt med ham/hende siden hvor han/hun skriver alt muligt med at det var virkeligt nedlandende at høre og sådan. alle beskederne har jeg sendt videre til min bedste ven og han ved heller ikk helt hvad man skal tro på?
altså hvis han nu var en pige hvorfor sku han så ta telefonen og blive opdaget nu hvor løgnen var så god og det havde varet så længe? og hvorfor sku han så blive ved med at skrive til mig om beviser osv efter jeg havde svinet ham helt og spurgt om han er en pige der bar gerne vil være en dreng og alt muligt?
jeg forstår det VIRKELIGT ik :S?
hvad skal jeg tro på?
har sagt at jeg ikk vil skrive med ham mere, men er det lidt ondt hvis nu han faktisk er den han siger han er :D?
og kan en dreng ha sådan en piget stemme ?


Kommentarer på:  Er han faker ?
Kommentér på:
Er han faker ?

Annonce