{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

hun skylder sq en kvejebajer :D {{forumTopicSubject}}

fandt lige den her på sexlinien.dk smiley tjek det lige ud , hvor dum må man være ?

Kære sexlinie. Jeg har et kæmpe kæmpe problem, for jeg har virkelig dummet mig. Jeg er en ret kraftig pige der aldrig før har haft en kæreste, og altid er blevet drillet meget. Min veninde har en kæreste som jeg bare er blevet helt vild med. han er høj og træner mega meget, og så danser han bare som en drøm. Han er også helt vildt sød til at køre hende rundt i sin bil og vise hende hele verden og den slags. Han er også klog, for han har da lige fået et 10tal i sin svendeprøve og alt sådn noget. Så i kan nok se at han er jo den perfekte fyr. nu har jeg så i lang tid gerne ville have et barn, og jeg har fantaseret om at få et barn med ham. For nylig er min veninde og hendes mor og stedfar flyttet i et nyt hus, og hder var jeg så ovre. Så så jeg inde påværelset et brugt kondom med sæd i, og det tog jeg med ud på toilettet hvor jeg tog sæden ud og lagde mig på ryggen og tog det ind i min skede. jeg havde æglæsning den dag. Og lige da jeg kom ud fra toilettet viste min veninde mig rundt i det nye hus, og hun viste mig sin mor og stedfars soveværelse. det var det værelse jeg troede var hendes. det var altså hendes stedfars sæd!! og jeg har taget i alt 4 graviditetstest hvor jeg var gravid på alle 4. jeg vil ikke ha abort fordi jeg er kristen,og jeg vil gerne have barnet. hva skal jeg sige til dem allesammen når de ser at det er et mulatbarn, for hendes stedfar er fra .., og helt sort i huden. altså ikke fordi jeg er racist. Men de vil jo spørge hvem der er faren og sådan noget. hvad gør jeg?

det er næsten mere sjovt end det er synd ?men kan ikke rigtig finde ud a om det er fake, hun har nemlig skrevet en anden en om at hun var beskyldt for at være faker og det er hun meget ked a smiley men meget sjovt alligevel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun skylder sq en kvejebajer :D
Kommentér på:
hun skylder sq en kvejebajer :D

Annonce