1.603 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "latinsk"
Latinsk
Hej Jeg skal ind og tusses lørdag og ved lige hvad jeg skal have lavet, men er i tvivl om hvordan man oversætter det at være stærk på latinsk... Odet på engelsk - strong oversat til latinsk i ordbo...
Hej Jeg skal ind og tusses lørdag og ved lige hvad jeg skal have lavet, men er i tvivl om hvordan man oversætter det at være stærk på latinsk... Odet på engelsk - strong oversat til latinsk i ordbo...
Skrevet af: *Lucky <3 * - 26. jul 2012
Latinsk oversættelse!
Hey folkens. Ja nu står jeg i den situation at en af mine "venner" er blevet tusset i hovedet. Så det lige på facebook. Der står følgende, Annuit Coeptis - Og jeg havde hørt det før, kunne bare ikke ...
Hey folkens. Ja nu står jeg i den situation at en af mine "venner" er blevet tusset i hovedet. Så det lige på facebook. Der står følgende, Annuit Coeptis - Og jeg havde hørt det før, kunne bare ikke ...
Skrevet af: Rasmus B - 13. feb 2011
latinsk scoretrick
nogle der kende rnoget man lig kan slynge ud til en trunte på latinsk? som hun så kan gå og gruble lidt over heh
nogle der kende rnoget man lig kan slynge ud til en trunte på latinsk? som hun så kan gå og gruble lidt over heh
Skrevet af: Æ' Landmand s - 23. mar 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
aug 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
http://da.wikipedia.org/wiki/Latin
Prøv Google næste gang.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 209 Svar: 538
aug 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
Har selv prøvet det. Men gav google en bucket, så blev googlet glad igen. tak bucket.
hehe
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 262
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.194
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.194
latinsk