{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Stefo F
Stefo F
Tilmeldt:
23. jun 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Singel igen... :( {{forumTopicSubject}}

Sidder her og har det a helvede till. Igår slog min dejlige kæreste op med mig efter 3½ år... og det værste var han hun græd, og jeg græd og det var jo pga, vi stadig elsker hinanden... men ja....

Det er så hårdt, mit hjerte er trådt i stykker og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre...
Hvis har har prøvet det samme, så skriv endelig en "opskrift" på hvordan i kom "hurtig" videre....

Mvh den triste


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Singel igen... :(
  • #1   11. jun 2008 Det er jeg ked af at høre smiley 3½ år er længe ..

  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #2   11. jun 2008 Ja, især når man har haft det godt sammen i de 3½ år... og så er det pludselig væk...

  • s_k .
    s_k . Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 50
    #3   11. jun 2008 Der er desværre ikke nogen hurtig eller nem vej. Var igennem det samme sidste sommer, og det er ubeskriveligt hårdt, at skulle flytte fra hinanen og alle de spørgsmål der melder sig.
    Men, det hjalp mig at skrive de ting ned, som (udover ham) gjorde mig glad. Fx en gåtur med hunden, ride på hesten, i byen med veninderne. Også skal man gøre de ting. Det værste du kan byde dig selv, er at sidde og være ked af det. Kom ud med vennerne og lav nogle ting som DU kan lide. Men giv dig selv lov til at komme ordentligt ud af den her periode, for der findes ingen nem vej. Lige pludselig en dag vågner du op og ser, at du er kommet over hende. Men det tager tid.


  • s_k .
    s_k . Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 50
    #4   11. jun 2008 Dengang for et år siden havde jeg så brug for at snakke med en terapeut en enkelt gang, for netop at få sat ord på, hvordan jeg kom videre, og i forbindelse med det skrive den liste. Men det er forskelligt hvad der skal til.

  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   11. jun 2008 tak for alle rådene... Jeg må op på hesten igen, er bare så hårdt... Men har fået smag for at gå i styrke center igen og tage nogle lange løbeture.... Så kan jeg måske komme af med en masse "blod, sved og tåre"... smiley

    Men tak...


  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #8   11. jun 2008 Ja, nu må vi se.. Håber indeligt at vi kan finde sammen igen...
    Men nogle ordenlige byture med drengerne er aftalt..!


  • #10   11. jun 2008 jeg prøvede det samme vi have også været sammen i ca samme tid. men jeg brugte mine venner og familie meget for syntes når jeg var sammen med dem tænkte jeg ik så meget på hende. men gik meget i byen og der gik ik mange uger før jeg begynte at snakke med andre piger. men efter et halvt år fandt vi så sammen igen og har nu været sammen i små 6 år inklusiv den pause på knap et halvt år

  • Stefo F
    Stefo F Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #11   16. jun 2008 wauv.... Det lyder som den perfekte kærligheds historie.... Men savner hende så forfærdeligt... Tuder kraftedme konstant... Tænker på hende konstant, både når jeg er på arbejde og sammen med venner og familie...! smiley

    Men tak for jeres støtte og råd...!


  • #12   18. jun 2008 har haft det på nøjagtig samme måde, det er snart ved at være et år siden nu, og må indrømme at jeg stadig ikke er kommet helt over hende, det er self blevet meget bedre, de første par måneder græd jeg hele tiden, elskede hende virkelig... men jaa, hun gad så ikke mere..! hun slog op på vores 11 måneders dag,den 24 august smiley og der går stadig ikke 1 dag uden jeg tænker på hende...!

    men som sagt er det blevet bedre, men bliver stadig ked ved tanken om hende!


Kommentér på:
Singel igen... :(

Annonce