{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen :O)
  • #1   6. jan 2008 øhm var det ikk dig der blev droppet af kæresten nytårsaften??

  • #2   6. jan 2008 jo da men begyndet vi at se igen, men nu gjorde han det så lige igen...........

  • #3   6. jan 2008 Nå ja så kan det da vist også bare være helt ligemeget.. Håber du er færdig med at samle på ham - idioter er det nok af. Men husk der er et helt hav fyldt af fisk - der skal nok være en derude til os alle:-)

  • #4   6. jan 2008 Fluen
    Ja det må man da håbe............ jo det bliver jo nød til at være når han dropper en hele tiden.....

    Kunne være jeg skulle gå en tur ud i verden og lede lidt *G*


  • #5   6. jan 2008 han er da et svin... fandt du ud af hvem der sendte blomster??

  • #6   6. jan 2008 det er det ikke nødt til at være... Det SKAL være slut - for din egen skyld... Man holder ikke til sådan et forhold i længden. Det er frustrende at gå på lisstefødder fordi man er bange for at hidse ham op og han så gør det forbi for gud ved hvilken gang..

    Det er altså så frygteligt at være alene..Jeg har nu selv været alene i 9 mdr - ikk fordi jeg ikk kan finde en. Men fordi der er mange ting der bare er nemmere når man er alene, man udvikler sig personligt.. Ja det er sku sundt og prøve hvis du spørger mig


  • #7   6. jan 2008 Charlie H
    Jep det gjorde jeg, ikke noget som betyder noget bare en sød tanke *S*

    Fluen
    Ja lige præcis jeg ved det jo godt, og har egentlig vist det længe for han er meget glad for alle andre damer, det har bare taget 3 år at finde ud af.


  • #9   6. jan 2008 Jimmy
    Nej ved det godt...... ja jeg starter på i frisk imorgen er sku for træt til det idag *G* ;O)


  • #11   6. jan 2008 Nogle gange tager det bare ufattelig langt tid og indse noget der er så tydelig for enhver anden... Og efter noget tid som alene begyndre man at undre sig over hvorfor pokker man blev hængende så længe...

    De første par måneder er svære at komme over - Jeg har læst mig til at Ægte kærlighed tager op mod 3/4 år og komme sig over... Jeg har op til flere gange troet jeg slog rekorderne - men stille og roligt begyndte dagene at få mening igen...

    Jeg ønsker dig altmuligt held og lykke med dit nye liv. Kan jeg assistere med et eller andet så send mig endelig en PM.. Lov mig du lader være med at bruge tid på at spekulere i ham mere


  • #12   6. jan 2008 Jimmy
    Lyder godt ;O)

    Fluen
    Takker for de søde ord ;O)


Kommentér på:
Godmorgen :O)

Annonce