{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Hovedpine og kaffe. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har været tidligt oppe i dag - altså efter mine forhold og jeg var faktisk i gang inden jeg stod op af min seng og jeg tænkte at i dag var det ikke kaffe dag - men omkring kl.20 fik jeg en ekstrem hovedpine og så tænkte jeg at nu var det så alligevel blevet kaffetid og det er jo ellers ikke så godt at drikke kaffe hen under aften - men min hovedpine gik væk - så kaffe kan være bedre end en hovedpinepille smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hovedpine og kaffe.
  • #3   5. jul 2022 Polysl. Alis C jeg drikker højest 2 krus kaffe om dagen og i går drak jeg kun kaffe grundet hovedpinen og normalen har ellers været at jeg kun havde hovedpine en gang hver 3.år men nu kommer det tiere og det er sku nok grundet alderen smiley

  • #5   5. jul 2022 Polysl jeg tror det kommer med alderen og jeg er begyndt at have et letter liv så tror det går i sig selv igen smiley

  • #6   6. jul 2022 #5
    Hos mig er det lige modsat Leon, fra jeg var omkring 18 år og indtil sidst i 50erne led jeg frygteligt af migræne, var endda indlagt flere gange i ca. 14 dage hver gang.
    Her i mit seniorliv, er det yderst sjældent jeg overhovedet har hovedpine, kun hvis jeg drikker for meget kaffe kan det komme, men i mildere grad.
    Så den med kaffen, gælder ikke alle.


  • #7   7. jul 2022 Å.R ja men det er dejligt at høre at du er sluppet for migræne og ja min gik Gudskelov væk efter at jeg drak 2 krus kaffe og jeg sov også godt om natten smiley

  • #9   7. jul 2022 Polysl jeg render jo ikke rundt i byen af forskellige årsager så som at jeg er nede i en bølgedal og på vej op - men jeg havde kun tømmermænd som ung og hvis jeg nyder noget i festeligt lag kan jeg godt være træt dagen efter - men så slappes der også gevaldigt af og det er jo nærmest ligesom ferie smiley

Kommentér på:
Hovedpine og kaffe.

Annonce