{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Hvorfor læser I {{forumTopicSubject}}

noget, som I synes er rædselsfuldt sprogligt skrevet. I sidder her 24/7 år ud og år ind og læser noget i finder skammeligt og ganske usmageligt.

Og I bliver ved med at rette, stikke, angribe, mobbe og belære profilen, hvordan man bør skrive og hvordan man bør opføre sig.

S T O P D E T !!!!!!

Vi kan godt diskutere om profilens indlæg og tråde - men så sandelig også Jeres jagt på profilen, hvad mon er værst ???

Det er Jeres hetz og jagt - lad være med at læse profilen, hvis I synes den er så usmagelig, vil foreslå, I får et liv.

Vi skriver, som vi skriver, det har vi alle ret til, men vi har ikke ret til at hetze og jagte andre profiler.

Ser gerne udtalelse fra Administrationen BaBoom.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor læser I
  • #1   22. jun 2022 Hej Jetset er der nogen der bliver jaget -jeg bliver nysgerrig smiley

  • #3   22. jun 2022 jojo

    Du har en god balance, jeg driller dig, du driller mig - sådan giver en vis pingpong i en tråd. Og ja - jeg respekterer dig fordi du ikke går over stregen - du giver plads til at nogle kan være anderledes, som meninger, holdninger. Jeg er så bare ked at mit indlæg med Hitler blev misforstået. Jeg er absolut ikke en favorit af Hitler, men syntes at der skal være plads til hvad hvis....en slags tankespil. Nogle profiler ser rødt, når man laver et tankespil, de ser det som en hyldest af Hitler - jeg kan så være total ligeglad, som jeg gør. I en debat skal der være plads til at skrive om mange magthavere, enkel mennesker som har krydset grænsen for anstændighed.


  • #4   22. jun 2022 Jetset

    Nu syntes jeg ikke vi skal blande administrationen ind i vores små problemer, dem kan vi som sådan godt løse selv - og som er den bedste måde for et godt miljø. Moderation er stort set ikke eksisterende her, de 4 der er har ikke været online i flere år eller måneder. Så hvad skal man med dem? De gider ikke Baboom - men alligevel fik jeg en accept fra Baboom at mit indlæg ikke var krænkende, eller på nogen måde som overtrådte gældende regler og dansk lov. Er det nu jeg skal føle mig krænket?

    Nej - jeg respekterer folks meninger, men jeg har så lov til at udfordre de andres meninger for at forsvare mine meninger. Det kan lyde lidt kringlet men som sådan ganske simpel.


  • #5   23. jun 2022 Jetset dejligt at høre at der er liv i dig og hvornår viser du dig i kjole og stilletter som lovet smiley

  • #6   23. jun 2022 Mærkelig, at BaBoom skriver til den der klages over og slet ikke skriver andet sted. Så jeg ser det som endnu en løgn.

  • #7   23. jun 2022 Brok

    Jeg har aldrig oplevet at man delagtiggør deres afgørelser med andre. Andet at man kan se at en person bliver "frosset" for en tid.


  • #8   23. jun 2022 Afgørelse på hvad? Har du været tiltalt? Og for hvad?
    Så lad nu bare være med, at snakke uden om for du hyller Hitler og hans folkevogn
    Så i mine øjne er du tilhænger af en massemorder, og en tøsedrengder ikke vil stå ved dine egne nazi udsagn skvat


  • #9   23. jun 2022 Brok

    Nu skulle du lære at stave, og køb lige nogle læsebriller. som vil fortælle, at jeg absolut ikke hylder Hitler med mit indlæg. Folkevognen var genial - sjov at køre i, og startede altid uanset om der er 30 minus grader.


  • #10   23. jun 2022 Åh hvad er du nu forfulgt hr.nazi poly, og det af en der ikke kan stave og læse, men som stadig ser dig være tilhænger af Hitler som opfinder af folkevognen som er direkte løgn,

    Jeg er sikker på at det jødiske samfund vil give mig ret i at du er tilhænger af Hitler med dit indlæg.
    Men det kan vi da finde ud af.
    Nu er du jo blevet sart, men øgenavne er jo ikke hvad de undlader så, at du smager gen medicin er for mig retfærdig.

    Her er nogen du kan synge med.
    https://www.avisen.dk/14-aarige-tvillinger-hylder-hitler_68549.aspx


  • #11   23. jun 2022 #1 Leon - jeg har læst dig gennem flere år, og jeg ved, du er bare et godt menneske, det mener jeg af hele mit smiley , men når det så er sagt, så må du ikke bilde mig ind, at du ikke ved, hvad jeg mener med mit trådoplæg.

    Jeg er ikke her så tit, det har du fuldstændig ret i eller var det JoJo, der nævnede det. Selvom jeg ikke er her så tit får jeg notifikation og kan se, i det samtlige fornylig oprettede 18-20 tråder, der ender ud i en hæslig jagt på en bestemt profil her, og det synes jeg ikke om, man går direkte efter personen, her er en 5 stk profiler, der ikke kan nære sig i at blive meget personlige, det er ikke OK.

    Leon, du optræder også i dem, men du er den, som glatter ud, sådan har du altid været, jeg gør det på en anden måde, jeg opretter en tråd om denne her personlige hetz, for jeg kan overhovedet slet ikke forstå, at disse 5 profiler, læser denne person oprettede tråde, hvorfor ??


  • #12   23. jun 2022 #4 Polysl - jeg har også læst dig i flere år, og jeg ved også godt, hvordan du bearbejder kritik, men jeg synes ikke det er OK læsning, at et par styk eller 3 beskylder dig for direkte at lyve og noget, der er meget værre og her i min tråd ovenikøbet liker dig - det er dybt godnat, men det skal jeg nok ikke gå så højt op i, eller skal vi bare ryste på hovedet ??

    Og så kunne jeg da godt tænke mig, at der var styr på tonen - der hvor jeg ønsker styr på tonen er, når indlæg bliver ondskabsfulde - min notifikation siger meget, det er jo slet ikke noget, der kan grines af, det er direkte ondskabsfuldt, derfor min tråd.


  • #13   23. jun 2022 Jetset, jeg tror faktisk der er meget du ikke forstår.
    Men du læser måske ikke indlæg som jeg gør. Racisme, øgenavne, rette på andres stavning m.m.
    Og så pive når man får af samme skuffe. Lort pis og andre latrinære udtryk keder normale der er bare lidt seriøs, og det er poly, og har du bare fulgt historier han har skrevet om alle oplevelser, så er manden mindst 150 år eller fuld af løgn.

    Så pas du bare på naiviteten.


  • #14   23. jun 2022 brok du glemte nazi poly i din kommentar.

  • #15   23. jun 2022 #10 Brok dit link...

    Hvad andre gør rager mig, hvis i føler jer krænket af mit indlæg rager mig også. Indlægget er helt i overens med lovgivningen. Så stop piben ind hvor det er mørkest.

    https://www.youtube.com/watch?v=ABDloaI4Zr4&ab_channel=MusicChannelDenmark


  • #17   23. jun 2022 Ok så gør jeg bare som dig NaziPoly, og undskyld jeg ikke var klar over det rager dig en ski. så hold dog kæft.

  • #19   23. jun 2022 brok

    naza poly er jeg ligeglad med., så forsæt da bare med at udstille dig selv. måske kan du få din egen plads på et museum. som den største kværulant i historien. Måske kan du få et show på DR, de er jo kendt for at tage ral og krat.

    Jeg vil sige som ham som har lavet Tour de pøllevogn som kan ses på Youtube.....pølle,pølle.pølle tænkt at man kan spise pøller, og de kommer ud af den anden ende som pøller.


  • #20   23. jun 2022
    Det er hykleri når du begynder at belære os andre om, hvordan vi skal tackle en debattør, der prøver at styre det hele. Som er ligeglad med hvordan han generer os andre med sit sprog og med sine evindelige øgenavne, og asociale holdninger. Jr. Alis.


    Det handler slet ikke om at belære, det handler om, at det er rædselsfuld læsning, du er en del af, svar mig på, hvorfor læser du det ??? - her er ikke læsetvang, er der noget der støder dig, så spring det over, men din hetz er ikke skøn læsning.

    Det skal ses sammen med hvor meget du har kritiseret mig, og endda oprettet tråde alene med det formål. Der var tale om gruppemobning, og det er jeg heldigvis stort set sluppet for i den senere tid.

    Har jeg virkelig oprette tråde alene pga din person, ved du hvad, det kan jeg ikke huske, men jeg kunne godt tænke mig at få syn for sagen, mon du er i stand til at kunne henvise til et link ??
    Og jo, Alis, jeg synes det er så godt for dig, at du har fået det meget bedre, du har forandret dig totalt, og så har du med det også fået dig en god veninde her, det er helt fantastisk, men jeg husker dine nye "veninder" her, som de allerværste, og det kan bevises om noget, det ville fylder over 200 indlæg i bare en tråd.

    Og rigtigt, der er meget stor forskel på, at holde sig til emnet og så blive modbydelig personlig, jvfr dine nye "veninder".


  • #22   23. jun 2022 Åh ja stakler, i får ret os normale får nok ikke fred.

  • #23   23. jun 2022 #21 - og så kommer din dokumentation senere eller hva ??

  • #25   24. jun 2022 Mht at lede efter gamle tråde her, så er det da ikke noget problem, du kan da bare gå i arkivet og du ved da, at der engang imellem her, dukker meget gamle tråde op flere år tilbage, så bare gå igang, jeg kan ikke tage udokumenterede påstande seriøst.

    Og jo, det er ganske simpelt at lade være med at læse indlæg, I finder usmagelige sprog- og opførsels mæssigt.


  • #27   24. jun 2022 Jetset dejligt at se der er liv i dig smiley

  • #28   24. jun 2022 Alis

    Nu kan man godt komme med nemme løsninger her, men de løsninger kan man så ikke bruge til noget herfra.


  • #30   25. jun 2022 Nu er du en kujon, Alis - du skriver længere oppe, at det har gjort dybt indtryk på dig, med mine gamle tråde mod dig. Så kan det ikke være så svært at finde de gamle tråde her, men det vil tage dig flere dage at finde dem, holda op, jeg læser dig, som en usikkerhed for dig, at du ikke kan finde nogen tråde af mig, som du påstår handler om dig.

    Nææh, jeg husker da også denne gang, alle var imod dig her Alis, hvorfor mon ?? - ved du det ?? - hvis ikke, så vil jeg da gerne fortælle hvorfor.

    Men jeg husker godt de allerværste, det var ikke mig, for de allerværste sprang du over, men du svarede altid mig, mine indlæg er ikke beskidte som dine nye veninders, sjovt nok, men hvor kan alt ting bare lige vende 180 gr på en tallerken.

    Og så skal du slet ikke blande dig i, hvad jeg ellers har på hjertet, jeg skriver og opretter det, som passer mig og ikke hvad du synes, jeg bare skal blande mig udenom. Du går ikke ind for gruppemobning, men nu deltager du selv i gruppemobning på højeste plan, hvordan synes du det lyder ??

    Vi har alle sammen hver vores måde at skrive på, øgenavne, bandeord o.lign. men det mener du (I), har krav på at bestemme, underlig mentalitet.

    Så længe du ikke bliver kaldt øgenavn og for den sags skyld andre her, jeg er lige blevet kaldt endnu engang øgenavn, men det synes du sikkert, er helt OK, dobbeltmoral !!!! - i allerhøjeste grad.


  • #32   26. jun 2022 Nææh - det er dig i en nøddeskal, men rent bort set fra det, så er der rigtige mange eksempler i arkivet på, at dine udtalelser om min mobning mod dig, de er ikke eksisterende, så jeg kan godt forstå, at du ikke lige "gider"

    https://www.baboom.dk/forum/politik/294801-hizb_ut_tahrir


  • #33   26. jun 2022 uh ha konspiration - Alis har rå båndet fra tv2(eller?) og så må vi jo se nogle beviser. At man begynder med med at man stener kvinder er jo taget fra det gamle testamente, som var mere voldeligt end det nye. Det betyder at man var blevet mere human, man knaldede ikke en ned eller korsfæster fordi de stjal et brød.

    Jeg forstår ikke den lidenskab Alis har for Imamer og muslimer, tanken kunne være hun er en konvertit. som titter en smule ud på altanen for at få lidt luft. Men nu kan man jo åbne op og komme ud - ingen tvang jeg skal så ikke sige om Alis knaldes ned af en krølhåret på vej ud af døren i det område.

    Den lorte Koran er der ingen nåde, ingen nåde i Sharia. det er den mest djævleske bog i verden. De burde alle brændes, og pålægge at ingen må trykke en ny af det lort.


  • #34   30. jun 2022 Alis

    Nu er det nemt at finde ældre artikler i det her system - selv en på 5 år kan gøre det.


  • #35   1. jul 2022 Polysl, det er fordi, der ikke er nogen tråde, der kan bevise hendes argumenter, så er det så nemt at skrive om mine "tricks", du ved, det er altid de andres skyld, men munden blev lukket smiley smiley smiley

  • #36   1. jul 2022 Men jeg undrer mig over, hvorfor kan jeg ikke komme på dine tråde: Hippokrates og Kaj & Bøje, de er ikke eksisterende, men figurerer stadig i Forum listen ??

  • #37   1. jul 2022 Jetset

    Der er åbenbart kuk i det hele her. flere tråde kan jeg ikke komme ind i.


  • #38   1. jul 2022 Synes det er så mærkeligt og faktisk røv irriterende, UPS !!!! MIT SPROG smiley smiley smiley

  • #40   1. jul 2022 Alis, vil du også gerne være venlig at dokumentere, at Polysl henter mig ??

    Polysl har aldrig nogensinde bedt om min hjælp, så ved du det.

    Hvorfor denne her tråd er blevet oprettet, er fordi I ikke er til at holde ud, læse jeres hetz, mobning og hvad ved jeg, I er værre end Gribbe, I har absolut ingen ret til at bestemme, hvad Polysl eller andre for den sags skyld skal skrive, jeg siger igen: LAD VÆRE MED AT LÆSE POLYSL, HVIS I SYNES DET ER ET RENDESTENSSPROG.

    Det kan ikke være så svært.


  • #42   1. jul 2022 Ordet er frit, du har altid skrevet, hvad der passer dig, ingen kan diktere, hvad du skal skrive. Det som er så godt i debatter er, at hvis man også kan dokumentere sine påstande, så bliver det helt perfekt og lader være med at beskylde modparten for alt muligt shit, som du nu er blevet ekspert i.

  • #44   1. jul 2022 Du vil gerne sætte mig på plads og bestemme, hvad jeg skal mene smiley - du er da bare fantastisk smiley smiley smiley

Kommentér på:
Hvorfor læser I

Annonce