{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser der ud hos jer.
  • #1   25. aug 2020 Hos mig kan man efter corona lockdown igen nyde lugten af benzin og diesel og prutter. Jeg har for første gang haft mit bind på ikke i skridtet men på ansigtet - som viser Homer Simpsons med en fuckfinger og tekst "mundbind" jeg kunne ikke få lov til at skrive Mette Fup. Det navn var reserveret af en fra Jylland. Mette Skrårem ville de slet ikke høre tale om da det er for Tysk. Men folk morede sig i bussen, og jeg blev slet ikke overfaldet af indvandredrenge selvom der var 10 med araber næser.

    Man får altid masser af plads når man laver hostelyde, og folk går i panik og kaster sig ned og beder til sin krumnæse. Når man forlader bussen kan man høre en stor jubel og et stort suk - åh gud, åh allah, åh crisna, åh mette fup - så der var lige en enkel rød. Utroligt at få hele halvtaget for sig selv ved at lave hoste lyde - når man venter på bussen på vej hjem. Men nu er jeg jo en stor racist og islamfob.

    Eller som de siger i filmen Commitments " I'm Proud i'm Black."


  • #2   25. aug 2020 Polysl griner og ja tag nu ikke fejl af hvor du skal sætte dit bind smiley

  • #5   26. aug 2020 Rosegril ja livet er blevet noget mere besværligt med det (corona lort) og godt du har chaufør og hjælper på smiley

  • #6   26. aug 2020 Annella ja og jeg nyder nu den smule regn vi får og i sær efter den ekstrem varme og tørke - gør i ikke også det smiley

  • #8   26. aug 2020 Annella jeg håber at de træer overlever og træer er jo ikke til at undvære og efter den varme nyder jeg regnen der er dog ikke kommet så meget i Slagelse smiley

Kommentér på:
Hvordan ser der ud hos jer.

Annonce