{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

Menneskesyn eller mangel der på. {{forumTopicSubject}}

Ja i mit lille univers oplever jeg en del og det er selvom det det sidste år har været et meget lille univers (en helt anden historie) men jeg møder nu trods det en hel del mennesker og der iblandt oplever jeg et menneskesyn som i mit univers er både snæversynet og meget langt fra mit eget syn på mennesker og mit hjerte græder faktisk en gang imellem - men lad os komme vider.
i for ikke mange dage siden mødte jeg en der jo syntes jeg var en god ven (men at jeg var psykisk syg) gjorde at han ikke syntes jeg var kvik som alle andre eller som jeg forstod mente han at folk der var psykisk syg faktisk var dumme og jeg forsøgte at forklare ham at psykisk sygdom og klogskab intet havde med hinanden at gøre - men om den kom ind tror jeg faktisk ikke - desværre må jeg sige at den mand arbejder med mennesker i dagligdagen og det gør han vel fint nok - men det menneskesyn det menneskesyn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menneskesyn eller mangel der på.
  • #1   21. jan 2020 Leon gamle dreng.

    Skid på den tosse for han har tilsyneladende selv problemer at slås med når han lægger sådan en holdning for dagen smiley

    Jeg fornemmer på dine seneste indlæg at du har det lidt svært for tiden og så render du ind i sådan en klaphat - sørgeligt, men op på hesten igen gamle dreng og find glæde i din daglige snak med alle dine venner her på Baboom smiley

    Foråret venter lige henne om hjørnet og med den kommer de lyse timer og dit velkendte humør og din optimisme vender helt sikkert tilbage smiley


  • #2   21. jan 2020 Taaaak for den tale Cody N og se nu bare om et par timers tid smiley

  • #3   21. jan 2020 Leon.

    Du har fuldstændig ret, psykisk syge er ikke dummere end andre mennesker.
    Lad mig give dig blot et eksempel blandt mange.
    En af de helt store klassiske komponister, Robert Schuman, døde på et sindssyge hospital, fortæl du din ven det.


Kommentér på:
Menneskesyn eller mangel der på.

Annonce