{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Tunnelsyn. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste vil nok tænke i hvordan vores politiker har tunnelsyn men den tale skal i slippe for i dag for i dag er det mig der er hårdt ramt af tunnelsyn.
Jeg er jo stadigt i gang med at optrappe i noget tossemedicin og skulle så tage x-antal mere i går aftes og tog så det samme til morgen og neeeeeej hvor har det været hårdt i dag for jeg skulle først tage det mere i x-antal aftner før jeg tog det samme til morgen jeg har både haft tunnelsyn og svimmelhed og andet skab så der tages ikke mere af det skidt før i morgen aften - dog kan i som i ser jeg stadigt kommunikere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tunnelsyn.
  • #2   3. aug 2019 hvis man bare kunne nøjes med bolsjer - men kan slet ikke sætte mig ind i at skulle tage medicin - da jeg ikke tager noget som helst. Men fint hvis du kan få en værdig hverdag.

  • #3   3. aug 2019 Nu ved jeg ikke, Leon, hvorfor du får så meget medicin, hvilket jeg heller ikke behøver at vide.
    Men jeg synes at læger giver alt for meget medicin som er ganske unødvendig.

    De giver hellere medicin, end se på om der er andre alternativer.


  • #4   4. aug 2019 Jeg tager kun det jeg får at lægen dog tog jeg fejl og det var næsten som at sidde i en robåd uden på storbælt men det er forbi nu og sådan fejl gentages ikke smiley

Kommentér på:
Tunnelsyn.

Annonce