{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tunnelsyn?
  • Bedal _
    Bedal _ Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32
    #1   21. feb 2010 Har haft lidt af det samme. Lægen konkluderede det var en kraftig form for migræne.
    Jeg fik store lyspletter og sorte pletter på mit syn, så jeg ikke ku se alle ting når jeg kiggede. Der fik jeg også en kæmpe hovedpine...

    Det eneste der virkede for mig var 4 panodil og 2 glas vand. Også blev jeg nød til at sove det væk i 2-3 timer.. Resten af dagen er helt ødelagt selv om det går væk..
    Hvad gør du for at få det væk?


  • #2   21. feb 2010 bedal - har det samme. Tager altid 2 panodiler LIGE når jeg kan mærke det kommer..
    min læge sagde også det kunne være en kraftig migræne :s
    får bare en ond ond hovedpine af det smiley


  • Bedal _
    Bedal _ Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32
    #3   21. feb 2010 Ja man kan nok ikke komme uden om det.. Nu er det et par år siden jeg sidst har haft det.. Mit gik væk efter jeg begyndte at drikke mere væske, og især når jeg stod op.
    Før drak jeg først noget kl 12 og efter jeg drikker et helt glas vand/juice/kakao til morgenmaden så har jeg ikke haft det..
    Prøv det og se om det også hjælper på dig


  • #4   21. feb 2010 "jeg oplever det i perioder efte rjeg har haft hjernerystelse...."

    Ved ikke hvad du laver, men det lyder ikke særligt sundt!



  • #5   21. feb 2010 Christian - mit vare også imellem 10 - 30 minutter smiley

    lars - Nej, men det er noget der er kommet efter jeg har haft hjernerystelse for 3 år siden så i perioder så kommer de der tunnelsyn. og det er bare noget så ubehageligt! Man får bare ondt i hovedet og en ond kvalme af det


Kommentér på:
Tunnelsyn?

Annonce