{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Min venne kreds {{forumTopicSubject}}

Jeg er ærlig i dette emne, nogen der en vær form gør nar af mig, bliver direkte meldt til Adminsne.

Jeg ved ikke hvorfor, men alle piger i min by Ølstykke, vi ikke snakke med mig, Skriver med dem over Arto, nogen gør nar af mig, snakker bag min ryg. Hvorfor? Skrev med en at hun ikke kunne være venner med mig fordi hendes venner ikke kunne li' mig, og jeg har ikke gjort dem noget? Ved ikke om det er fordi jeg har lidt store fortænder som stritter ud. Ved ikke, ved du hvad jeg skal gøre? Jeg kan ikke tage sagen op til øjne og øjne da jeg er pisse genert


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min venne kreds
  • #1   20. feb 2008
    CHINCHILLA'er SÆLGES virkelig flotte kig! .
    Jeg er 15 år, og hedder Mark
    . Hvad mener du med at gøre mere ud af mig selv? Kan jo ikke snakke mere er pisse genert og de ignore mig?


    * (¯`´1001 Nat - Nu med dobermann´´¯) *

    Ja men det er nederen at jeg ikke har mange venner. Og Venider er de bedste og være sammen med. Vil heller være sammen med piger og hygge fx drikke sammen og gå til fester, men der er ingen


  • #2   20. feb 2008 nogle gange kan du være en god idé at snakke med profesionelle folk om at være gernert, så man kan komme det til livs.
    det er svært hvis man skal prøve på at ikke være gernert bare af sig selv. man skal ha et lille skub, og nogle der os snakker åbent om det.
    jeg tror dit problem ligger i at du er gernert, også fordi du ikke rigtig snakker med så mange får du de forkerte indtryk


  • #3   20. feb 2008 Nu må du ikke sammenligne venner på arto og andre ungdomssteder med "rigtige" venner.

    Nyeste forskning viser at unge bruger arto og chat som en forlængelse af hverdagen. Ikke for at møde nye mennesker. De unge mellem 12-15 bruger arto og andre steder til at bekræfte allerede eksisterende venskaber i skoletiden. Ergo spilder de ikke meget tid på andre end dem de kender.

    Find vennerne i skolen. Hvis du er genert er det selvfølgelig sværere. Men det er nemmere at ændre sig selv end folk omkring sig.
    Selvtillid? Hvis du mangler dette, så skaf noget. Du kommer længere med rundsave på albuerne. Man får lidt tæsk undervejs, men også mange oplevelser. Venner som fjender.

    Hvis du snart afslutter folkeskolen, kan du glæde dig til en fresh start. Men tag nogen chancer ellers holder du dig selv i offerrollen!


  • alex c
    alex c Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 92
    #4   20. feb 2008 <i><b>"This thread is worthless without pictures.."

  • #5   20. feb 2008 Anders G:

    http://www.forumspile.com/STFU-Hand_Puppet.gif


  • #6   20. feb 2008 Hvis i vil have billeder gå under www.arto.dk søg under

    LXXMARKXXL og under galleri og se mig.


  • #7   20. feb 2008 Ville også sige du skulle prøve at få noget proffesionel hjælp til at slippe lidt af med genertheden..
    Mode tøj burde ikke være et krav, har sku flere venner der ikk følger moden..


  • #8   20. feb 2008 Bedre billeder, "De er under foto profiler , og venter på at folk godkender den

  • alex c
    alex c Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 92
    #9   20. feb 2008 Ja, dine fortænder ligner godt nok noget du bare har fået klasket i ansigtet.

  • #10   20. feb 2008 Flyt smiley

  • #11   20. feb 2008 Kunne være meget rart hvis i hjalp mig ind

  • #12   20. feb 2008 Dwaynen P , i det mindste kan man forstå det sjove i det du siger, forhold til andre der kritisere

    Men i siger jeg skal spørge en Proff, ang om min genert, hvor henne?


  • S G
    S G Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 44
    #13   20. feb 2008 Jeg tror du skal lade vær emed at tænke så meget over det. Det er jo heller ikke sikkert det står så slemt til som du tror.
    Bare vær dig selv, og hvis der er nogen der taler grimt om dig, så ryst på hovedet, for så er de ikke værd at bruge tid på.

    Kan du ikke snakke med en af dine lærere? Du må have en yngre lærer du har det godt med eller har fortrolighed til. Lærere kan bruges til meget, selvom mange faktisk tror de ikke kan...

    Du kunne også begynde at dyrke nogle fritidsinteresser og på den måde møde nogle andre unge...

    Pøj pøj og lad nu være med at ligge for meget i det. Jeg er sikker på du tror det er meget værre end det egentlig er!


  • #14   21. feb 2008 CHINCHILLA'er SÆLGES virkelig flotte kig! .
    og
    Er det jagtsæson nu ?

    lad dog være med at skændes ingen grund til det Chinchilla, HJagtsæson har sin og du har din mening


Kommentér på:
Min venne kreds

Annonce