{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Ældre, gamle eller unge. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og kigger på forumemner, på respons på trådene, og en ting slår mig.... Desværre.
Vi er enten ældre eller gamle, vi har ingen debat eller meget lidt med yngre.
Jeg føler mig som et gammelt lokomotiv der er sat ud på et sidespor, og bare venter på at blive ophugget.
Det er selvfølgelig fordi vi er nogle der nægter FB og Twitter, men....
Jeg hader at skulle sige det, men er det der vi skal hen for at få en god debat, med folk under 60 år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ældre, gamle eller unge.
  • #1   28. maj 2019 Ha ha god fornøjelse hr.Greve, jeg har skam prøvet at debattere internetforbruget med unge mennesker på et svensk forum og jeg må nok indrømme det var en blandet fornøjelse smiley

    En del var skam høflige nok til at argumentere, men det var tydeligt at mine synspunkter hørte til på månen i deres optik smiley

    Resten sagde rent ud at de ikke gad høre på sådan noget shit smiley


  • #2   28. maj 2019 Svenskere..... ?

    Jamen de er jo ikke normale......


  • #3   28. maj 2019 Markgreven hvis det er kan jeg jo altid finde en reservedel til dig smiley

  • #5   30. maj 2019 Hæ, jeg betragter nu ikke mig selv som ældre på nogen måde. Tværtimod, bliver jeg nok aldrig rigtig voksen. smiley

    I min hjerne er jeg kun 30, selvom årstallet nu siger 55 år.

    Jeg har en sort form for humor, og den er bare ikke nem at bruge når der skrives, for det kan misforstås alt for meget.








  • #6   2. jun 2019 Jeg er sku heller ikke "Gammel" det er ikke noget der følger alder, det at virke som gammel, det er en tilstand der er selvvalgt. Jeg har en tankegang der kan matche selv helt unge , og er på ingen måder forstokket. Jeg hader al generalisering.
    Jeg har mødt unge mennesker der efter min mening var old gamle i deres livs opfattelse og levemåde, og jeg har mødt et familie medlem på 100 år som var så sprudlende som en 18 årig, Så den der med gammel og ung er bare en dum undskyldning for at sætte folk i bås. Puha, jeg er nogengange kun 7 år i visse situationer, men det går ofte galt, for kroppen er desværre ikke med på ideerne og er ikke så flexibel mere


Kommentér på:
Ældre, gamle eller unge.

Annonce