{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Politikken {{forumTopicSubject}}

Politikken er åbenbart blevet en overskrift basker, der smider om sig med fup journalistik....

Overskriften på deres netavis...

”Muslimer i Sri Lanka har fået en ny frygt: De kristne”. Her lykkes det for Politiken at gøre de kristne til de onde i forbindelse med en islamisk terrorhandling.

Jeg ville godt spørge Alis om hun skriver for Politikken, for de har netop samme sindelag som at ofre altid er den skyldige.

Overskriften kunne tyde på at den som skriver overskrifter ikke er helt med hvad der sker og hvem der er den ansvarlige før de lige buser ud med at kristne er de skyldige - så dum burde man ikke være og skulle man være det - burde personerne som skriver sådan noget bavl indlægges på den lukkede afdeling hvor det eneste læsestof er Anker Jørgensens liv i bogform og helt uden stavefejl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politikken
  • #1   29. apr 2019 Ja utroligt smiley

  • #2   29. apr 2019 Politiken og de øvrige venstreorienterede MSM er så politisk korrekte at selvhadende “fake news” er blevet automatreaktionen på al muslimsk terror og drab smiley

    Konsekvenserne af disse løgnehistorier er desværre at letpåvirkelige personer som Alis bliver bekræftet i narrativet om at muslimerne er ofre uanset hvor mange de slår ihjel smiley

    Presseetisk nævn (som selv består af venstreorienterede) er fuldstændig fraværende i sager af denne art og hvem har råd til at sagsøge statsfinancierede medier smiley

    Der skal virkelig ske et stemmeskred til højre hvis vi nogen sinde skal få bugt med de forbandede røde løgnemedier smiley

    Det aller værste Polysl, er sku, at det er vores skattekroner der holder liv i det venstreorienterede cirkus smiley


  • #3   29. apr 2019 Nu kunne jeg sådan set godt tænke mig at læse mere end overskriften, for at se selve substansen af det skrevne.
    Men det vil da fryde mit hjerte, hvis muslimerne endelig et sted er begyndt at frygte de kristne, det var sateme også på tide, vi kan ikke ustandseligt lægge den anden kind til.


  • #4   29. apr 2019 Markgreven

    Ingen muslimer har turdet møde op til massebegravelserne af ofrene for terrorangrebene af frygt for at blive lynchet af kristne.

    Man skal være abonnent...

    https://bit.ly/2IMdIp3


Kommentér på:
Politikken

Annonce