{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Gø og Gokke politikken 1939. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg husker jeg hvad jeg lærte i skolen og en af de ting jeg husker var hvordan Tyskland under Hitler talte om fred og livsrum samtidigt med at han tog små stykker land og Englands premierminister Neville Chamberlain rejste frem og tilbage imellem England og Tyskland for at tale fred og han kom hjem med et stykke papir i hånden storsmilede og udtalte at freden var i hus - men de politik Englands premierminister førte kalder jeg for Gø og Gokke politik og jeg kan se at politikerne intet har lært af Anden verdens krig for Putin køre de Europæiske statsleder og verdens statsleder rundt i manegen og Putin har godt fat i næserne på dem alle sammen.
Ikke langtid efter gik Tyskland ind i Polen og England og Frankrig erklæret Tyskland krig og Anden verdens krig var startet og den stoppet først da de forskellige Diktator hængte i lygtepæl eller de havde taget deres eget liv.
Og jeg mener at der ikke skal tales men handles for hvor mange fredsmøder skal der til - hvor mange fredsmøder der bygges på løgne skal der til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gø og Gokke politikken 1939.
  • #1   11. mar 2022 Tyskerne kalde det Lebensraum

    //citat
    Lebensraum var en af Adolf Hitlers grundlæggende ideer og dermed en vigtig del af den nazistiske ideologi. Den udgjorde hoved rationalet bag Tysklands voldsomme ekspansionsplaner i 1900-tallet.
    //citat slut

    Man skal ikke forhandle men udradere fjenden. Våbenhviler er bare et vakuum som ikke løser noget - det giver fjenden tid til at mobilisere.


  • #2   11. mar 2022 Polysl jeg beklager mit tysk ikke er så godt og jeg ved det godt og ja historien kender vi.

Kommentér på:
Gø og Gokke politikken 1939.

Annonce