{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Forsker og deres klimaopdagelser. {{forumTopicSubject}}

Ja der er snart ingen grænser for hvad klimaforskerne opdager - kæmpe søer under Antarktis der vil gøre at Antarktis smelter meget hurtigere og hvis kan det betyde at verdenshavene stiger med 7.meter - køreenes prutten - gletsjer der smelter i bjergene og der fældes stadigt godt ud af verdens lunger.
Og jeg ja jeg syntes jo ikke verdens leder er kommet ret langt ind i klimakampen - de tror sku stadigt at de har god tid så god tid at de stadigt tænker i at de har et eller flere årtier til at tage den klimakamp og politikere vil stadigt stå og kommunikere om x-antal mange år GAB smiley
Og jeg vil så nøjes med at vælge imellem de 4 bolsjer og tro mig de smagte godt og lad det så forblive sådan.


Kommentarer på:  Forsker og deres klimaopdagelser.
  • #2   27. mar 2019 Claus G jeg ser dem jeg kan nå at se og ja verden burde have en fældes politik omkring mennesker (altså en børnepolitik) grimt ord og ligeså en fældes klimapolitik og jeg tror stadigt vi mennesker kan vinde sådan klimakamp det skal desværre først gøre mere ondt eksempelvis ved at vi oplever mere ekstremt vejr smiley

Kommentér på:
Forsker og deres klimaopdagelser.

Annonce