{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

frostvejr {{forumTopicSubject}}


Jeg synes snart at der er lidt for koldt på Baboom. Mange er oven i købet lagt ekstra meget og tit i frost rummet. Det er så de mest aktive brugere der befinder sig der, og derfor så sker der intet overhovedet på disse sider, hvor pokker er alle de andre,? sikkert mange, medlemmer.
Det er kun 6-7 stykker der opretter forum emner, og disse 6-7 er så igen delt op i 2 lejre, Det virker som om blå og grøn stue er i gang med at bekrige hinanden, Sommetider er der en grund til at folk reagerer på et grimt indlæg, og der skal være et vist spille rum, til at "skændes" med hinanden. Nogen kalder det for at diskutere, andre for at debattere,
Men hvor om alting er, så har der da altid været et vist frit sprogbrug, her på Baboom, jeg har selv deltaget i ophedede debatter, "skænderier" hvor ingen blev frosset af den grund. Men nu for tiden bliver næsten alle frosset i mindst en uge. Jeg er enig med ledelsen i at der skal være en pæn tone her på siden, men nogen gange virker det som om straffene for et vist frit sprogbrug er hårdere ved nogle end ved andre. Så jeg vil appellere til alle om at vi sammen kan finde en sober omgangstone , så der atter kan være lidt rart at deltage i dette forum. Med omsorgsfuld weekend hilsen til jer alle, Kisser.D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  frostvejr
  • #1   22. feb 2019 Hej Kisser D jeg ser mig selv som en der står i midten og ja der skal være plads til heftige debatter smiley

  • #2   22. feb 2019 Ja Leon, det mener jeg også, og der har da været nogle der var værre skænderier end dem som nu udløser frost.

  • #4   22. feb 2019 Ja og tænker at det at fryse debattør ude ikke altid er af det gode da vi ikke altid kan være enig og taler højt smiley

  • #5   22. feb 2019 Baboom er et privat firma, som tilbyder os en gratis service. Tager man det i betragtning, så er det klart at de bestemmer suverænt betingelserne for at deltage her, for det er deres ret.

    Man kan acceptere det eller pakke sine sydlandske frugter, og søge mod varmere himmelstrøg, hvor man forhåbentligt er budt velkommen.
    Såre simpelt er det.
    Har man en høne at plukke med Support tror jeg at man skal skal kontakte dem , være meget klar i spyttet og komme med konkrete eksempler. smiley


  • #6   22. feb 2019 Tak for dine gode hilsner Rosegirl, dem kan man ikke få for få af.
    Rigtigt, Rosegirl, Baboom tilbyder også plads til blog og til lukkede grupper, hvor man kan sige hvad man vil , det kan fx være en snak om sprog og debattone ellet hvad som helst. Der er rigtig mange muligheder.


  • #8   22. feb 2019 Rosegril og man skal vel kunne sige sin mening du ved kalde en skovl for en skovl og en neger for en neger og det at verden entre sig gør vel ikke at vi skal blive stumme og ikke kunne tale om Pippi Langstrømpe og hendes oplevelser smiley

  • #9   22. feb 2019
    # 5. iflg. Elena.

    Man kan acceptere det eller pakke sine sydlandske frugter, og søge mod varmere himmelstrøg, hvor man forhåbentligt er budt velkommen.

    Jeg undrer mig lidt over sådan en syrlig kommentar, har jeg måske fornærmet dig, ved min blotte tilstedeværelse, her på siderne . Og hvem siger at jeg ikke er velkommen her på Baboom, ? og hvorfor? skal jeg søge andre varmere himmelstrøg,? jeg har ikke været udsat for frostvejr selv, bland andet, fordi jeg ikke går efter personen direkte, eller er tilbøjelig til at tale ned til andre.

    Men når det så er sagt, så er mit indlæg udelukkende ment som en mægling og et ønske om at vi her kan enes, vi er vel voksne mennesker,
    Og selvfølgelig skal vi kunne diskutere, men helst uden at ønske andre medlemmer hen hvor peberet eller sydfrugterne gror. !!! Altså nu skal de søde peberfrugter efter min mening på banen. Hvis det falder nogen for brystet så er det dem der har et problem, ikke jeg.


  • #10   22. feb 2019 Kisser,
    Du vælger selv at opfatte min kommentar som syrlig, her er du yderst subjektiv og følelsesbetonet, hvor jeg har bare prøvet at minde dig at vi allesamnen er gæster her og det
    er værten der bestemmer reglerne. Dig om det.


  • #11   22. feb 2019 Ja Kisser og i andre - som nævnt andet sted synes jeg også atmosfæren har været lunken den seneste tid og en ny hj.admin er nok en god løsning da han jo var i centrum hele tiden smiley
    Det hjælper intet at pege fingre af nogen hverken nu eller senere hvis vi skal tilbage til normale tilstande smiley
    “It’s time to forgive and forget folks” smiley
    God weekend til alle smiley


  • #13   23. feb 2019 #11 Cody,

    It's time to behave as well.....
    And the most important thing : put your money where your mouth is.


  • #14   23. feb 2019
    # 12- 13.

    Over for giftige pile er jeg uimodtagelig, og ved ikke af at jeg har lig i kælderen, men jeg har bestemt "lig i lasten" og hvem har ikke det.
    Og hvis man ikke kan skrive en sætning på dansk, så er det måske fordi den er for grov.
    Min mission var netop at vi skulle glemme alt om den slags tvister hvor det går på det personlige i stedet for på emnet.
    Jeg kan ikke erindre mig at jeg på nogen måde har fornærmet de to damer, men der er nogle der åbenbart tager parti uden at vide hvad der er gået forud. Så jeg opgiver at gå ind i denne måde at kommunikere på, men i er velkomne til at bede mig om min egen private udlægning af sagen. For en ting er sikkert, der er altid to sider af en sag.


  • #16   23. feb 2019 #14
    Jeg er nødt til at fortælle, at de amerikanske talemåder, som jeg brugte i min kommentar til Cody , vel at mærke, IKKE indeholder noget groft. smiley

    Google kan også tilbyde en hurtig oversættelse, har man behov for det. smiley
    Det med at fortolke negativt er et valg, kan jeg se.


  • #18   23. feb 2019 Tak Nasty, smiley

    Jeg ønsker ikke at fortsætte i den negative retning . Og har så kun tilbage at undskylde for eventuelle fejl jeg må have udført , og så håbe på tilgivelse. Livet er for kort til den slags trakasserier. Så ville det måske være en god tanke at sende mig en besked privat om hvad jeg har bedrevet af grimme ting, så vi kan få ryddet det af vejen, ellers fortsætter det jo i al evighed, eller skrive det her, Man skal lære af sine fejl.
    Og lad os så enes og komme videre, der er had nok i verden, så vi behøver ikke bekrige hinanden. Ide ???


  • #19   23. feb 2019 Ak ja Nasty, gammelt nag har det med at slå dybe rødder så en genopretning af det gode debatklima har nok længere udsigter end først antaget smiley

  • #21   23. feb 2019 Kisser D jeg har nu aldrig oplevet dig i frostvejer - heller ikke i tøvejr eller sol men lad os se et billede hvor du slikker sol smiley

  • #22   24. feb 2019
    Tak for din støtte, Leon, jeg skal jo ikke kunne sige hvad der har udløst denne modvilje , men kan så heller ikke gøre andet end hvad jeg har skrevet, men ikke fået svar på.
    Det må vi så se om der kommer en reaktion på.
    Hvad angår billede af solbad så findes de ikke Leon, Den tid er forbi hvor jeg slikker sol.
    Men du kan få en smuk sommerfugl som en sommer bebuder.


    profilbillede
  • #24   25. feb 2019 Kisser, du viser storsind, du rækker din hånd ud og så får du hugget den af, men du er vinder her, det er ret så væsentligt, jeg er enig med dig, som du læser skriften på væggen smiley

  • #25   26. feb 2019 #5 Elena

    Sådan lige for en ordens skyld Elena. Du har helt ret i at reglerne for at deltage her på BB skal overholdes. Samt at vi alle har et eget ansvar for den måde som vi tiltaler andre på.
    Du skriver også: Har man en høne at plukke med Support tror jeg at man skal skal kontakte dem , være meget klar i spyttet og komme med konkrete eksempler.


    Det lader til at du intet ved om hvad der egentlig har ført til hele det stormvejr som har været her. Hvilket der ikke er grund til at ridse op igen. Men een ting som er sikkert, er at der har været mange konkrete eksempler på en ekstrem dårlig opførsel fra en hjælpeadmin., som netop blev sendt til BB's support. Men de reagerede ikke på det. Hvorefter hjælpeadmin'en flittigt brugte sin 'fryseknap', for han ikke kunne håndtere den 'magt' som var givet ham.
    Det burde aldrig været kommet så langt som det gjorde, hvis BB's support havde reageret og handlet som de burde fra start af.

    Nu må vi så bare tilbage på sporet, så vi igen kan få nogle gode debatter, hvor både sjov og alvor indgår.


Kommentér på:
frostvejr

Annonce