{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørre tøj i frostvejr?
  • #1   18. dec 2010 ØV.. Har ved en fejl fået puttet en masse lagner i samme vask, og jeg har sgu ikke plads til dem herinde.. :S


  • #2   18. dec 2010 hvis det ikk er elradiator altså smiley

  • Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #3   18. dec 2010 Kan man koge æg i koldt vand?

  • #5   18. dec 2010 Jeppe: Det var dog en ualmindelig dum kommentar.. Men til info, har jeg fundet ud af at man godt kan tørre tøj i frostvejr..

  • Jeppe         K
    Jeppe K Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 63
    #6   18. dec 2010 Undskyld mig, men læs lige hvad du skrev igen. Frost vejr betyder luft temperaturen er under fryse punktet. Derved vil dit vasketøj naturligvis fryse og blive stift da det vand som er i vil fryse til is. Det vil naturligvis først tørre når vi kommer over fryse punktet og får plus grader igen.;)?

    Ved ikke om det er mig som er dum her, men jeg stiller ikke dumme spørgsmål som selv en blondine på 6år ville kunne svare på, uden at tøve smiley


  • #8   18. dec 2010 Haha hvor mange gange blev du tabt på hovedet som lille?
    Hmm.. når tøjet skal tørres er det somregel fordi det er vådt, har jeg ret? Det betyder at tøjet indeholder vand! Når man så udsætter det våde tøj for frostvejr - altså MINUS grader - så fryser vandet. Er tøjet så tørt?? nææh..


  • #10   18. dec 2010 TAK KÖNIG!!! smiley

    Og i andre: Før i begynder at spille smarte, så overvej lige om i ved noget om emnet først ;o)


  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #11   18. dec 2010 selvfølgelig kan man det under de rigtige forhold, har i aldrig hørt om frysetørret ting????

Kommentér på:
Tørre tøj i frostvejr?

Annonce