{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

Spiseforstyrrelser. {{forumTopicSubject}}

Ja læst om hvordan flere børn får spiseforstyrrelser og grunden skulle være fordi de søger efter et eller andet perfekt og når jeg så læser og tænker på hvem der så sætter en målestok op så de kan se hvad der så skal stå som perfekt tænker jeg så igen på hvordan et enkelte menneske jo er unik og som så så også må kunne kalde sig for at være perfekt.
Hvis vi så skulle tage en person der er til perfekte tykke piger vil tykke piger jo nok ikke have det store spiseforstyrrelses problem.
Ej heller vil den tynde kvinde have et problem når de kunne se at de var perfekt til de personer der bare syntes at tynde kvinder er perfekte..
der findes jo nok også drenge der har de problemer men er det ikke den samme historie om igen.
Og jo mange drenge ønsker sig vel at være muskelløs og nogle er bare født med det gen hvor de ikke behøves træne og det er vel der for de drenge der ikke har det gen bare må arbejde sig til den muskelløse krop.
Men jeg må bare sige at det må være øjnene der ser og syntes godt om og ligeså må det være næsen der lugter sig til at syntes godt om.
Eller er jeg helt væk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiseforstyrrelser.
Kommentér på:
Spiseforstyrrelser.

Annonce