{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Hvor er der meget mudder {{forumTopicSubject}}

Hvor er der blevet meget mudderkastning her i Forum, det er faktisk ikke skøn læsning. Hvorfor sidder i oppe om natten og kaster med mudder, I skal sove.

Nogle tråde er total smurt ind i mudder, samler trådholder på masser af indlæg uanset hvad, prøv at stoppe det, det ender med at ingen gider at være her.

Min lyst til at være her er også dalende - det er kun OS selv, der kan få den op i et niveau, der er læsevenligt.

Prøv lige at tage jer sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er der meget mudder
  • #8   21. jan 2018 er absolut for at nedlægge baboom...ud med det og frem med twitter, facebook hvor man bliver kigget grundigt i skridtet inden man får lov til at logge ind.

  • #10   21. jan 2018 jamen rasmus

    der er jo kun en som lukker alle de sociale sider og det er brugere - tillykke med det. Arbejdet her er ikke færdigt, så se og kom i gang.


  • #11   21. jan 2018 Jeg ved ikke hvorfor jeg kommer til at tænke på Claus Kludder...



    profilbillede
  • #16   21. jan 2018 må indrømme det rager mig....spild af tid..

    Speciel efter at en bruger kan havde et billedet af et røvhul hvor man er i gang med stoppe det ned med et lys...det skal dog siges at lyset ikke var tænd eller der var ikke nogen hjemme.


  • #20   21. jan 2018 Jeg ville da elske at man satte navn til at baboom er på vej i afgrunden..

  • #23   22. jan 2018 #2 - FHHH egentlig burde der slet ikke være behov for moderator, vi er voksne mennesker, men hvis vi vil have det, skal vi anmelde.

    #3 - Rasmus, jeg har slet ikke haft nogen troll i tankerne, da jeg oprettede denne tråd og så ved jeg ikke, hvad du mener, vi selv er skyld i. Da jeg oprettede denne tråd, havde jeg lige læst Polysl tråd om problemer i Sverige, hvor I deltager mere end rigeligt, hvorfor bliver du ved med at fodre Esben, jeg fatter ikke, du gider, men I kan åbenbart ikke sove om natten smiley

    #6 - Annella - der vil altid være Papænder, men lige i dette her tilfælde, så kan jeg ikke finde nogen ligheder angående Mingler, så jeg synes også du skal holde den udenfor.

    #8 - Polysl, er der slet ikke mulighed for, at du kunne være bare en lille smule seriøs. Jeg er dybt skuffet over, at du tillader alt den mudder, du har i din tråd, samler du på masse af visninger og mudderindlæg, der ikke har en skid med emnet at gøre smiley

    #9 - Annella, rolig nu, jeg gider ikke det i min tråd, jeg synes du overreagerer.

    #15 - Claus, jeg har så oplevet noget andet positivt smiley

    #20 - Polysl, du skuffer mig dybt, hvorfor ville du ønske det, dig der sidder her døgnet rundt, det må da være fordi, du kan li det smiley

    #21+22 - Rasmus, slap nu lige lidt af, hvorfor er du vendt tilbage til sådanne højrøvede bedrevidende, du ikke har noget til overs for, jeg er ved at være godt træt af dine stikpiller, der slet ikke er noget humor over mere, prøv om du kan holde dig til emnet.

    Status - jeg kan desværre se, at der nok ikke kommer nogen saglig debat ud af det, så hvis ikke, I kan byde ind med mere, så må det være det.

    smiley smiley smiley


  • #26   22. jan 2018 Savner en tråd med humor... smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #29   22. jan 2018 Ignorer alt det sludder, så er det ikke morsomt for modparten,
    og send så en smiley.... smiley


  • #30   22. jan 2018 humor

    En indvandre har skrevet til en brevkasse...

    Kæe brækkasse

    Je få pisondt i øje hve gang jeg elsk me kvind

    vælm hilse Achmed

    Svar fra brevkasse

    Måske du bare er allergisk overfor peberspray.

    venlig hilsen
    brevkasse


  • #31   22. jan 2018 Ikke humor, nærmest ondt....altså Polysl.. smiley smiley smiley

  • #32   22. jan 2018 jeg må sige at i nogle debatter kan bølgerne gå ret højt op og sådan har det nu altid været og ja ser også mudderet, men der findes jo også mange debatter hvor vi alle bare er enige og hvor det sjove kommer frem, men kunne nok godt tænke mig et debatrum hvor folk kunne tale om alverdens problemer smiley

  • #33   22. jan 2018 #31

    Så kan man nok skrotte halvdelen af danske humor - al den sorte, og sidde og undere hvordan 2 højre træsko kan bruges på fødderne.


  • #36   22. jan 2018 Jeg erklære den danske humor såvel den hvide som den sorte for afgået ved døden...

    Jeg har desværre ikke en trut fra youtube....


  • #38   22. jan 2018 Du undervurdere det mennesker kan.

    Det ender nok med at 2 kameler taler sammen og den ene siger: hvornår har du sidst haft en på ryggen?


  • #49   22. jan 2018 #24 - FHHH, jeg er meget enig med dig. Men vi skal tænke over, om idioterne skal vinde smiley

    #30 - Polysl, nu må du snart ligge en anden plade på, den er godt slidt og ikke så morsom mere.

    #35 - Rasmus, prøv lige at gå op i tråden, se hvad dit og Annellas "op på barrikaderne" angår, det er jer, der angriber og har I noget gammelt I gerne vil af med, så må det foregå i en PB. ALLE HAR RET TIL AT YTRE SIG I DENNE TRÅD, men fnidder gider jeg slet ikke smiley

    #42+43 - hvad sker der for jer smiley smiley smiley - hvis I skal skændes, så må det blive i PB, TAK.

    #44 - Annella, de deltagende.







  • #51   22. jan 2018 #50 - Annella, jeg gider ikke diskuterer det, alle kan gå op og læse, hvem der åbner for skænderiet. Det er godt, at det er på skrift.

  • #53   22. jan 2018 Skal jeg virkelig skære det ud i PAP, så I kan forstå det ?? smiley

  • #56   22. jan 2018 OK Rasmus - så kommer udskæringen her:

    #7 - Torben - Hold lige Mingler udenfor Annela.....
    Det eneste dumme med Mingler var, at det blev solgt til nogen, som ikke kunne styre det, som stifteren Morten kunne....
    DERFOR savner vi alle Mingler....


    #18 - Rasmus - præsten har talt

    #19 - Torben - #18
    Heller ikke uventet fra yderligere en af de ødelæggende, såkaldte debattører.
    og jeg kender ingen præster her..


    #21 - Rasmus - 19/ hvis du endeligt vil se rigtig ødelæggende for bloggen så går du bare hen og ser i spejlet. højt agtede pastor

    #22 - Rasmus - 19'/ sjovt nok har jeg stiftet bekendtskab med flere fra din stand. og ens for jer alle. højrøvede bedrevidende skiderikker der praktisk ingen anvendelse er for. måske lige bortset fra at ødelægge de unger i skulle have brugt tiden på at gøre kompetente borgere ud af fy for en bankebæ.

    #35 - Rasmus - nu komme det ikke bag på mig. at visse bloggere ikke forstår hvad jeg opponerer imod. men Torbens evindelige nedgørelse og Esbens fordrukne pis er et par gode forslag. så mit forslag var at bremse dem lidt. i stedet for at fremelske de forhold. der i øvrigt er opbygget gennem en del år nu. ps/hvis nogen ikke forstår, ovenstående eller har brug for oversættelse. så står jeg gerne til rådighed.

    Og den slutter ikke endnu med personlige kommentar, var de ikke muligt at tage den i PB. Min tråd handler godt nok om mudderkastning, men ikke om gammelt NAG. DET GIDER JEG IKKE HAVE I MIN TRÅD, FAT DET NU !!!

    Og Esben kommer aldrig til at SPAMME mine tråde, for han er blokeret forlængst smiley smiley smiley

    #9 - Annella - #7
    Du behøver ikke belære mig om Mingler, jeg kender udmærket til Mingler's salg, hvis du ikke forstår, hvad jeg skrev, er det dit problem, og så kan du forøvrigt godt undlade at agere skolemester over for mig.






  • #57   22. jan 2018 Undskyld den formatering #56 - jeg ved ikke, hvorfor #9 kom til at stå i bunden.

  • #59   23. jan 2018 Det er godt at høre, du ingen problemer har, det har jeg sådan set heller ikke rent bortset fra, at jeg er godt og grundig træt af mudderkastning, men Polysl er åbenbart ligeglad, han samler nok på visninger og indlæg, kvantitet frem for kvalitet.

    Og jo, så er jeg den type, der har en stor retfærdighedssans, så jeg synes historikken i tråden her lige skulle stilles op på en sådan måde, at man så kan se, hvem der hakker mest - den gentager sig forhåbentlig ikke smiley


  • #60   23. jan 2018 Hvor er jeg velsignet jeg kan næsten ikke få armene ned af begejstring, over at Jetset gerne vil sætte dags ordningen.

    Nu er der nogle som bare blokere og andre der ikke gør...jeg har altid haft en aversion over at blokere nogen som helst uanset hvor dumme de opføre sig. For mig er det tolerance, at en tråd så løber ud i noget - nogen ikke mener er værdig i en dialog - det må de selv om.

    Jeg er godt klar over vi har 2 som er helt væk i verden og måske befinder sig et sted jeg ingen anelse har - men de skal på min blog have adgang, man kan så bare ignorere, men det kan >Jetset ikke for hun harmes over den manglende moderation efter hendes mening - jeg kalder det fri udtryk.


  • #61   23. jan 2018 Polysl - jeg stiller ikke nogen dagsorden og hvis du synes det er OK din tråd bliver mudret til, så er det dit valg. Og rigtigt, det kan få mit pis i kog, fordi jeg troede, det skulle være en seriøs debat, jeg satte et indlæg i din debat og det betyder desværre, at jeg får et vink, hver gang, der er et nyt indlæg, og går selvfølgelig ind og læser og hver gang er det bare det rene gylle, der intet har med din debat at gøre.

    Jeg ved ikke, hvordan jeg lige i den kilometer lange gylletråd kan blive fri for vink om et nyt indlæg, kan du fortælle mig det ??


  • #64   23. jan 2018 Tak for det fif, FHHH, så håber jeg, det virker smiley

  • #65   23. jan 2018 ØV FHHH, det virkede ikke med det flueben smiley

  • #67   23. jan 2018 Ingen aber til mig smiley - jeg bruger browser smiley

Kommentér på:
Hvor er der meget mudder

Annonce