{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

Mr.Frost .
Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
25. jan 2007
Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334

hvvorfor er nogen piger så snobbet {{forumTopicSubject}}

hvorfor er nogen piger så snobbet så snart man skriver noget sødt til dem så svare de ikke en fordi man ikek lige ligner brad pit
jeg brækker mig over sådan noget mann
tøser idag går kun efter udseende de kender ikek personen der skriver. men kunne komem til det, og så brokker de sig over at de har været single i 19174647349 år og prinsen ikek findes BLA BLA BLA BRÆKKER MIG

hvorfor giver de ikek folk en chance og lære personen at kende


host host puha det var vist lidt af et surt opstød..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvvorfor er nogen piger så snobbet
  • #1   7. nov 2007 Du skriver vel heller ik til folk der ligner lort ? smiley

  • #2   7. nov 2007 Kan være at de er ved at brække sig over at du skriver noget sødt til dem uden grund...

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #3   7. nov 2007 jeg skriver ikek kun til de folk der ligner pam,britney eller what ever jeg har prøvet at lave profil på diverse sider og skrevet til piger på min alder plus lidt under og nogen der måske ikek var så pæne men stadig de svare ikke fordi de er SÅ fucking snobbet og selv optaget af at ynke over deres kedelige single liv

  • #4   7. nov 2007 ehe.
    det kender jeg kun for godt.

    men sommetider kan jeg godt følge dem.
    lad os tage nogle episoder jeg har oplevet i byen, hvis jeg har stået og snakket med en pige.
    Der kommer så en pisse stiv fyr over, og begynder at lægge an på hende, han kunne knap nok stå på sine ben.
    Hvis det altid er sådan, når man er en 'køn' pige, eller tit i hvertfald, kan jeg godt forstå man til sidst giver lidt op, og bare på det nærmeste dropper at prøve og lære andre fyre at kende.

    Så hvis man vil tæt på en pige, må man prøve og snakke almindelig til hende, og så finder man sku hurtigt ud af om tøsen har interesse i én. Hvis ikke, så går man bare igen.
    det er i hvertfald min teori smiley

    Det er næesten de første 30 sek, der er de vigtigste smiley


  • #5   7. nov 2007 Det ka vel være fordi det bliver alt for sukker-sødt :P...

    - jeg kan personligt ik li når der er en der skriver
    "uuh du er bare gude smuk.. blabla må jeg få din msn"...


    virker lidt for desperat.. hvis du kan følge mig smiley


  • #6   7. nov 2007 men, ja.
    på de såkaldte dating sites er det ikke nemt.
    man er der jo begge to for én ting, at finde en partner, hvis det altså ér et dating site.
    så er det jo bare at blive ved og ved smiley


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #7   7. nov 2007 kasper s

    uden grund man kunne typisk skrive hey læste din profil og syntes at den var meget sød. og tænkte på om du havde lyst til at skrive sammen smiley

    skriver hverken gode pater eller sådan noget fordi jeg vil gerne lære personen at kende men nej nej de scroller lige ned til billed og kigger på den 1 sek og siger FØJ han er ik brad pitt


  • #8   7. nov 2007 Tænker sgu ikke så meget over det, hvis jeg var singel fandt jeg hurtigt en pæn ny kæreste, og jeg er ikke den slags person der går op i mit udseende dag og nat.

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #9   7. nov 2007 her sidst havde en veninde en single pige til mig og så så hun et billed af mig og sagde du er ikek min type da jeg godt kan lide dem der er poppet. så skrev jeg hmm du kender mig ikke men kan fornemme at du går efter udseende så skkrev hun NEJ det gjorde hun hvertfald ikek og bla bla og så skrev jeg jamen du kender mig ikke du har kun set mig og allerede der kan du afvise mig

    men okay det med at være stiv og ik kan stå på sine ben den er så undskyldt hehe


  • #10   7. nov 2007 Orbe

    - Det er der faktisk mange gange på hot :)..
    og det er til at brække sig over...


    Synes det er fint nok folk skriver at de lige kiggede forbi... men så ska det helst ik være en kædebesked de sender til 100 forskellige tøser smiley


  • #12   7. nov 2007 Jah... jeg synes mange piger opfører sig for latterligt.. syg verden vi lever i.

  • #13   7. nov 2007 jessica > det kan jeg ellers godt more mig lidt over.. Har oplevet det et par gange herinde bla. hvis jeg sidder og kigger på en piges profil, og der kommer et eller andet kompliment frem under kommentar, så går man ind på fyrens profil, og så kan man se det bare er noget han har sendt til de sidste 4 han har skrevet til. Haha smiley

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #14   7. nov 2007 helt ærlig af alle piger hvor mange ville skrive med mig og lære mig at kende hvis jeg bare skrev "lyst til at skrive ???"

  • #15   7. nov 2007 Morten M

    - Lige præcis.. og folk gør det på alle sider næsten :D...

    så skriver man lige den her besked "ihh din profil interessere mig SÅÅÅÅÅ MEGET (selvom han ik har læst den) ....og du virker som en sød pige (nej det gør jeg ikke for der står ik noget personligt om mig?) ..."

    også tænker man lidt WTF ?: D


  • #16   7. nov 2007 Orbe

    Snakker du om smarte?


  • #17   7. nov 2007 de går nu ind og kigger på din profil, for at tjekke dine billeder, ud fra det får du så et svar..
    sådan er 98% i hvertfald vil jeg tro smiley


  • #18   7. nov 2007 Giv lige en sørgelig dreng med kærestesorger et par scoretricks piger smiley jeg skal i byen og er helt blank..

  • #19   7. nov 2007 jessica > tror måske det er den samme vi snakker om.
    så en der havde skrevet noget i stil med. "kæft du er lækker, og er helt vild med din personlighed" eller sådan..
    pigen skriver så tilbage "mange tak, men min personlighed ligefrem?" Hehe..
    Dén besked havde fyren skrevet til 2 andre før osse vist smiley


  • #20   7. nov 2007 Hmm gør som hverandre, gå i byen og find en af dine veninders veninde, som man derefter skriver med et par timer hver dag og som gerne vil mødes igen i weekenden? ... Og hun er skidesød endda...

  • #21   7. nov 2007 Morten M

    Hahaha har set op til flere der har gjort det...

    må sige jeg vil hellere ha en besked hvor der står "kiggede :I" ... end en besked der står alt muligt crap personen synes om 100 andre også åbenbart smiley


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #22   7. nov 2007 mark king jeg har aldrig skrevet det samme til nogen piger jeg skriver forsklelig

    stine
    well de fleste drenge tænder nok på en store patter og smuk krop og blondine
    nogen kan tænde på mindre, jeg kan. og mange piger kan også tænde på andre. det handler da bare om et godt forspil


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #23   7. nov 2007 miss k din indstilling kan jeg godt lide. du ville gerne lære folk at kende på en lilel kort besked uden nogen vilde overdrevet kommetar det tager jeg hatten af for

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #24   7. nov 2007 trust no one
    ville du svare mig hvis jeg skrev
    Hey der, læste lige din profil og kunne godt tænke mig at lære dig at kende. Har du lyst til at skrive sammen.


  • #25   7. nov 2007 sebastian - Jah, det er rigtigt. men en lille chance for at finde en andstændig pige må der da være.

  • #26   7. nov 2007 Hahaha....TrustNo1, nu er det ikke løgn når jeg siger at jeg er et voldsomt grammatikfreak smiley
    Bortset fra mine pause "......"
    Hvornår lærer folk det ikke altid hedder OG men AT!
    Og i dette indlæg ikke hvorfor er piger så snobbet, men hvorfor er piger så snobbede!
    ...muhahaha


  • #27   7. nov 2007 Hmm... men altså vær nu realistisk..

    når du er på nettet er det eneste folk kan se jo dine billeder og derved danne deres indtryk efter det.. sådan er det jo.. ellers må du ud og "søge" irl..


  • #28   7. nov 2007 hmmm i sidder og ynker over hvorfor tøser er snobbede..
    tjah hvis ik lige man er spartlet ud og ligner en dukke er man sgu ik meget værd i fyres øjne , fred være med det , for hvis ik folk kan tage en som man ser ud uden spartel ja så er det sgu ik noget for mig. man kan godt være rigtig sød og flink selvom man intet make up bruger.


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #29   7. nov 2007 sara de billeder jeg har her på baboom er jo ik de billeder jeg bruger de andre steder
    men søger skam også irl og der er så mange der tager røven på fyre.. for jeg spørger inden om de har kæreste på. for gider ikek betale deres drinks når deres k kan gøre det, og plus gider heller ikke problemer med ham bagefter


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #30   7. nov 2007 frk hmm om der er brugt spartel og krigsmaling o hovedet er jo kun for at tiltrække den "prins" de ikek gider at snakke med,
    jeg er sku da ligeglad hvor lidt maling eller hvor meget maling der er så længe JEG sys hun er lækker vil jeg da storhamrende monster skide på hva de andre sys om hende


  • #31   7. nov 2007 snakker heller ikke om de billeder der er her. smiley
    har ikke set dem.. men bare generellt. det er det eneste man ligesom har at gå ud fra..

    og ALLE dømmer ud fra billedet... om de så vil indrømme det eller ej.. smiley


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #32   7. nov 2007 KORREKT

    og det skal de lade være med fordi de kun søger efter bestemte typer. sted for at lære folk at kende..
    sæt nu de ville snakke med mig og det viste sig at jeg virkelig ik var deres typer, hey så har de fået en ven,, BONUS der


  • #33   7. nov 2007 * Piratos *
    - hvor vil du hen med det der? hah..

    jeg tror helt seriøst ik på at han skriver til en pige han synes er grim frem for en han synes er pæn? ..

    og du kan ik udfra skrift se hvordan personen er....

    ligesom der min point er


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #34   7. nov 2007 det er bare prestige hos pigerne mann "se min kæreste er han ikke hot"

    tjo men er han sød og rar.. jeg tvivler


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #35   7. nov 2007 jessica jeg har skrevet til de piger du siger er "grimme" og stadig ingen respons trods en lille uskyldig besked om at deres profil lød interrasant og om de havde lyst til at skrive

  • #36   7. nov 2007 Er det ikk netop udfordringen i det der gør det sjovt?
    Det er det sku efter min mening.


  • #37   7. nov 2007 haha.. det skal de da ikke lade være med. smiley

    det er da fint at en fyr måske er sød osv.. men hvis man ikke gider ses med ham.. og gir ham en sæk over hovedet når man knalder.. er det så ikke lige meget..

    altså forstå mig nu ret... der er nogle typer der tiltaler nogle mere end andre.. sådan er det bare..
    der er da ikke nogen der vil "nøjes" Alle vil ha hele pakken.. smiley en lækker, sød, ærlig, trofast, kæreste..

    der ikke er tyk, tynd,skaldet, rødhåret, blondine, behåret, har bumser, er kort, høj, ryger, osv osv.. vi er forskellige alle sammen. smiley


  • #38   7. nov 2007 *Piratos*

    - Jeg kan også skrive med folk jeg ik synes er PÆNE men som virker sjove og flinke. :)..

    men hvis man er på et dating site for at SCORE.. som det lyder som om han vil... så tror jeg hellere man vil ha en man selv finder pæn... frem for en man ik tænder på :b


  • #39   7. nov 2007 ja.. men går du seriøst hen og snakker med en du ikke finder tiltrækkende???
    for at finde ud af hvordan vedkommende er indvendig??? som person?

    nej vel?


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #40   7. nov 2007 sara d
    jah der kan man se du er en af dem der ikek kan nøjes med indre lykke men skal åbenbart have en du kan prale af.. sted for at lade være et status symbol at du har en der gør dig glad hverdag


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #41   7. nov 2007 piratos.. jeg har det på samme måde

  • #42   7. nov 2007 har da ikke brug for at ha en fyr jeg skal prale af.. ku aldrig falde mig ind..
    en fyr for mig skal ha hele pakken.. smiley så JEG syns han er den skønneste person i verden..

    er da skide ligeglad med hvad andre syns om ham.. det er mig der skal være sammen med ham jo..

    har ikke brug for et trofæ!


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #43   7. nov 2007 sara d
    åbenbart du siger da at han skal have hele pakken lækker pumpet bla bla bla

    dur de andre ikke eller hva


  • #44   7. nov 2007 torben. smiley hvis du har det på samme måde.. hvorfor så denne tråd?? hvad er problemet så? smiley

  • #45   7. nov 2007 HALLO !! hah

    jeg ser da os godt ud men er da ik shobbet ,.. heh ej okai

    Men mange kønne lækre piger får selvtilliden op ved at gøre sig lækker og så bliver de shobbet fordi de tror de er bedre end andre ,.. så nyder de bar at de små klamme hvalpe render dem i røven ,..
    sådan er det med mange piger ,.. man kan sagtens finde en sød og pæn pige uden hun er snobbet ,..


  • #46   7. nov 2007 Hmm....Daniela er da ikke grim, meen hun kører BMW!

    Ikke en god ting...man bør køre Honda...med to hjul.


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #47   7. nov 2007 sara d
    nej jeg ber ikke om hele pakken store patter blond tynd bla bla
    jeg kan nøjes med mindre

    ela
    jeg ville nok lære dig at kende og finder jeg din personlighed sød og charmerende og hvis du ikke sys det skulle blive til noget well så har man da en ven man kan besøge eller tage med i byen ellee snakke med


  • #48   7. nov 2007 øhh.. hvornår har jeg skrevet noget om pumpet??

    men hvem siger at en fyr jeg syns er lækker, er det for andre..

    vi har alle forskellig smag!

    prøver bare at få dig til at fatte.. at UDSEENDET BETYDER NOGET.. men så er det godt vi ikke alle syns de samme tiltaler os.!


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #49   7. nov 2007 sara d
    fat nu bare min point med at du vil have "hele pakken"

    og de andre fyre som ikke har din "pakke" åbenbart ikke falder i din smag. men du kender jo heller ikke de folk vel, og hvem ´ved måske er de en god ven


  • #50   7. nov 2007 Se så er forbindelsen der smiley
    Bare kritiser tøsernes tyskerjern, så er de der med en frisky smiley og det hele.


  • #51   7. nov 2007 jamen du ved da ikke hvad hele pakken er for mig???!

    så hvorfor dømmer du mig for noget du ikke ved noget om??


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #52   7. nov 2007 ela
    jah men hvorfor vil pigen så ikke lære personen at kende


  • #53   7. nov 2007 Her er jeg altså også enig med Sara D ..
    Godt nok falder jeg mest for det indre, men kan ikke falde for en jeg ikke er tiltrukket af.. Der skal lige være den der lille gnist! ..


  • #54   7. nov 2007 Torben hvis du tager det hele lidt mere afslappet tror jeg folk vil være mere åbne...du ligner da en festlig gut på dine billeder smiley
    Jeg har faneme også gået og ventet, men så møder man pludselig en på en bytur som har præcis samme mening om alting som en selv...og så snakker man bare derfra


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #55   7. nov 2007 sara d
    nej men når du siger hele "pakken" kan man da godt regne ud at han IKKE skal skal være buddet have bumser og sådan noget


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #56   7. nov 2007 niels s
    jo tak. jah selvfølgelig skal man tage det med ro..
    og vente til man møder en i byen måske.. men det er bare princippet i det , at de ikke svare en


  • #57   7. nov 2007 ...eller selvfølgelig ikke helt samme mening om alting det ville sgu være kedeligt, men altså en man snakker godt med

  • Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #58   7. nov 2007 Ofte bliver generthed forvekslet med snobberi. smiley

    Jeg er selv blevet beskyldt for at være snobbet, men det er jeg ikke! Jeg er bare genert og ikke så frembrusende over for fremmede.. Så er man genert kan det godt virke lidt overvældende, at blive bombarderet med komplimenter fra en man ikke kender. smiley


  • #59   7. nov 2007 tja, jeg synes bare at her efter jeg sluttede på gymnasiet, blev 19 og har fået et arbejde hvor man man konstant er omgivet af syge folk, så har jeg fået et meget mere afslappet syn på det med piger. Og selvfølgelig skal man arbejde for det, men tror det er nemmere med en afslappet åben attitude smiley
    Men ja man kan godt være så høflig at svare folk når de skriver, kan der jo sagtens komme noget godt ud af.

    Så godnat folkens, og held og lykke med jeres fremtidige romantiske eskapader.


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #60   7. nov 2007 ela
    samme her mine venner er da fra 18 til 24 år og enkelte veninder

    men stadig ville jeg da gerne have flere veninder


  • #61   7. nov 2007 haha, det med de syge folk har ikke noget med piger at gøre smiley men mener man bliver bedre til at tale med folk smiley

  • #62   7. nov 2007 Og torben skift dit profilbillede til et hvor du smiler og er glad, istedet for solbriller og hagekløen smiley


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #63   7. nov 2007 ela
    jah man skal tage det med ro for det at være desperat føre tit kun til det at man søger en erstaning af ens eks og glemmer at være single fordi det er lang tid siden...

    men som jeg sagde det er nok mere en princip sag at de ikke svare en når de søger venner/bekendte/kæreste/den eneste ene


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #64   7. nov 2007 niels
    hehe tjah men har skam også langt bedre billeder af mig selv. men herinde sys jeg næsten det kan være lige meget hva man har på af billed da jeg ikke tror man kan score herinde

    men din point er god


  • #65   7. nov 2007 Man ender sgu med at lyde som en wannabe Freud i de her samtaler...godnat igen smiley

  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #66   7. nov 2007 ela. jah bare et lille svar ville være fint hehe
    alle kan sku bruge flere venner/veninder



  • #67   7. nov 2007 Giver Torben fuldstændig ret, men det er derimod oz fyre der er på den måde ik kun piger..
    Har selv "prøvet" lidt forskelligt med hensyn til udseende, men er kommet frem til at de 'pæne' fyre er søde i starten, men så bliver de ekstremt selvoptaget og tænker kun på deres udseende i stedet for at være sig selv. Bryder mig overhovedet ik om hverken tøser eller fyre der kun går op i deres udseende og hva andre folk sys om det og deres tøj..
    Men ja der burde være flere fornuftige i verden, tager man efter udseendet ender man sikkert som single igen, i nogle tilfælde (hvis de begge er 'snobber' som du kalder det) kan det dog godt fungere.. Tager derimod efter det indre og følger ens hjerte selvom han / hun ik li er gudeskøn finder man oz ud af at de måske er gudeskønne indvendigt.. Det indre overgår altid det ydre..
    Bare min mening..


  • Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.334
    #68   7. nov 2007 det er så rigtig nok man skal sku fælge ens hjerte og så give folk en chance på nettet

Kommentér på:
hvvorfor er nogen piger så snobbet

Annonce