{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Hverdags dilemma .. {{forumTopicSubject}}

Har i den senere tid gået og røget rigtig meget hash sammen med mine venner, hvilket stort set har været hver dag. Mine venner er nogen som jeg har haft hele livet, og vi keder os rigtig tit, - og det er her jointsene kommer ind i billedet.
Men har nu bestemt mig for at hashen skal lægges på hylden. Problemet er bare at jeg keder mig rigtig meget, når jeg ikke ryger sammen med drengene, og jeg falder derfor ofte i "fælden".

Nogen der har nogle alternativer til hvad man kan bruge sin tid på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hverdags dilemma ..
  • #1   16. aug 2011 Begynd at bygge lidt mc. kræver ikke meget plads men mange timer


  • #2   16. aug 2011 har du ikke nogle andre venner du kan være sammen med? Nu ved jeg ik om du går i skole eller arb. Men du ku jo ta nogle ekstra vagter på arb. eller hvis du går i skole, så finde et fritids job et par timer om ugen, så du måske kunne få nogle andre venner.

    Forresten så tumbs up til at du vil lægge hash på hylden! Det er en rigtig god ide. Så skulderklap herfra


  • #3   16. aug 2011 og en del mønter kunne jeg forestille mig smiley

  • #5   16. aug 2011 frederik- præcis smiley så det er win win

  • #6   16. aug 2011 TRÆNING...!!!!

  • #8   16. aug 2011 årh ja træning var da en super ide smiley


  • #9   16. aug 2011 Træning er det bedste :D--!! Every fucking day ;D..!

  • #10   16. aug 2011 skulle lige til at skrive det, ellers som sagt mere arbejde= flere penge smiley

  • #11   16. aug 2011 Tør klart ikke møde dig en mørk aften Christian S....

  • #12   16. aug 2011 Hvorfor dog ikke det??... smiley

  • #14   16. aug 2011 Køb en smadret scooter og sæt den istand. Det kræver da sin tid smiley

  • #15   16. aug 2011 Jamen prøv lige at se hvor stor og smart du er smiley hæhæ

    Ej, ved sku ikke smiley Du ser bare farlig ud smiley


  • #16   16. aug 2011 tror du han spiser dig for proteinens skyld?? smiley

  • #17   16. aug 2011 Hahahahah :D.. Hvor i vilde... :D..

  • #18   16. aug 2011 Hash burde legaliseres. Er du imod, kan du bare lade være med at ryge det. Så er det sgu heller ikke værre end alkohol.

  • Emil J
    Emil J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 66 Svar: 369
    #19   16. aug 2011 På jagt A: Thumps up smiley

  • #20   16. aug 2011 Gør noget ud af dig selv og scor nogle damer.

    Ellers gode bud med job træning og ny hobby. og Hold dig væk fra vennerne som ryger ihvertfald det første stykke tid.


  • #21   16. aug 2011 Tænk på hvor mange som dør af alkohol om året?
    alkohol forgiftning, alkoholpsykose, afhængighed. Alle de folk som drikker, for derefter at sætte sig ind i en bil og hamre mod et træ, med evt. sin kone ved siden af sig, og sine tre børn på bagsædet?.

    I behøver ikke at læse det her link, men det er sgu vildt at tænke på.
    http://www.ncsa.dk/index.php?id=121

    Der er rigtig mange som dør pga. alkohol årligt.
    Men hvor mange dødsfald har vi hørt af, pga. hash?.

    Man kan dø af alt.
    man kan dø af at drikke for meget, (folk med hjerne stopper i tide)
    man kan dø af at ryge for meget, (folk med hjerne stopper i tide)
    man kan dø af at æde for meget, (fedme, livstruende sygdomme, blodprop, m.m)

    Hash er ulovligt, men det er alkohol ikke?.
    Mit bud på at hash er ulovligt er at det ikke har været så udbredt, i forhold til alt det andet.
    Man har drukket alkohol, i et utal af år, og man har til med også røget cigaretter. Derfor er det en standard man bare generelt har det på hylderne i supermarkeder og på tankstationer.

    Hvis man dør at at ryge hash er det pga. man får en overdosis (THC- ophobning), hvilket også kan lade sig gøre at få med de piller man bare kan gå ned og købe på apoteket.


  • #22   16. aug 2011 "Gør noget ud af dig selv og scor nogle damer."

    >insinuerer at folk der ryger er usoignerede og ude af stand til at score



    mfw

    (link fjernet)


  • #23   16. aug 2011 lolwut hahaha kan jeg godt se er lidt sjovt, bestemt ikke sådan ment, har selv røget og havde intet problem der, men i mine off perioder der blev der scoret MEGET mere.


  • #24   16. aug 2011 Få en hobby..

    Om det er at tage billeder, samle modelbiler eller spille fodbold er stort set ligemeget..

    Det der hash noget bliver kedeligt en dag og så ska man prøve noget andet..
    Ond ond cirkel.. smiley


  • #25   16. aug 2011 Okay fair nok Kristian, da du taler af erfaring har det meget mere vægt, end hvis det kom fra en der aldrig har prøvet det selv. Og respekt for det.

    Og det var nu ikke for at blive tøsesur fordi jeg sidder single med en pind i kæften, og kan ikke forstå folk giver mig shampoo hver gang jeg får besøg, haha.


  • #26   16. aug 2011 ville bestemt ikke ha noget imod at møde Christian S en mørk aften smiley

  • #27   16. aug 2011 smiley hahaha Lolwut honours thy name!

  • #28   16. aug 2011 Du ser sku da også så skide godt ud Louise.. smiley

  • #30   16. aug 2011 Jamen camilla du ser jo også bare hammer godt ud ?! smiley

  • #31   16. aug 2011 Pfffhhahahahhaha....
    Det var vist årets joke du fik fyret af der FC B smiley


  • #33   16. aug 2011 Jeg ville have det skidt med at møde en lækker fyr en mørk aften smiley

  • #34   16. aug 2011 Jeg ville ikke have noget i mod at møde en lækker fyr en mørk aften, så længe vi var enige om vores gensidige interesse i piger, og kom godt ud af det med hinanden og havde en hyggelig aften, måske kunne jeg endda drage nytte af hans udseende og det er så her jeg bare burde holde min kæft..

  • #36   16. aug 2011 En dag kommer der nok en fyr, der ser igennem overfladisk udseende. Selvom jeg selvfølgelig godt ved, at det at gå i byen bare er et kødmarked hvor det kun tæller hvordan man ser ud.. Den aften smiley


    Og så er der lige det når man ikke kan danse, medmindre headbang er en dans, hvilket jeg helt klart mener det er.


  • #37   16. aug 2011 Camilla, tror det er anderledes med fyre, piger går jo oftest flere sammen, så hvis en lækker fyr trækker en lækker pige til så vil hendes veninde nok højs sandsynlig os være der, hvilket den lækre fyrs ven så kan forsøge at få noget ud af .

  • #38   16. aug 2011 Du mener at hans wingman tager en for holdet? smiley

  • #40   16. aug 2011 Ja for fanden, men det er til gengæld god griner og god underholdning at se på som tilskuer, når stakkels fyre prøver at negle hende den lækre smiley

    Og mega tommelfinger opad, headbanging er totalt fedt, men ja, jeg bliver også svimmel og fortryder det altid dagen efter, når min nakke føles som om den er blevet pryglet af argentinske gadebørn.


  • #42   16. aug 2011 Der er et ordsprog der er så overdrevet rigtigt, at jeg vil skrive det nu: "nice guys finish last". Og det er så såre sandt som jeg er langhåret. Der er selvfølgelig eksempler på det modsatte, men differencen mellem eksempler hvor det er modsat, til hvor det passer, er så gigantisk, det er helt ekstremt.


    Jeg har to danse. Headbang og luftguitar. Dem er jeg til gengæld ret god til, men når jeg bliver meget fuld, og jeg mener "fuck hvad alt og alle synes om noget som helst, fuckety fuck fuck", så kan jeg godt lige lave den der med at smide to peace tegn i luften og dreje rundt om mig selv som om jeg er et blomsterbarn på syre.


  • #44   16. aug 2011 Hvad for noget af det håber du er rigtigt? Er forvirret efter alle de tråde der er gang i lige nu.

    Ja helt sikkert, sidst det gik galt fik den godt med gas til Foreigner - Cold As Ice klokken halv fire, mon ikke jeg var lidt upopulær ved min underbo et par dage efter, men altså, det er en god sang.

    http://www.youtube.com/watch?v=KGrRXOZpQWw


  • #46   16. aug 2011 Jeg håber du mener forkert, da du ellers håber at søde fyre altid taber smiley

  • #47   16. aug 2011 Stønna - Tss Outlaw Dragrace Team ! - Hvad mener du med det smiley

  • #49   16. aug 2011 Hun mener bare at hvis hendes billeder ikk var overredigeret vil du fornærme hende..

  • #50   16. aug 2011 Brian - I doubt that ;-)) Og lad være med at udtale dig om redigeringen på mine billeder når du tydeligvis ikke aner et klap om det. Men det self nemmest at sidde og disse folk man aldrig ville kunne komme op på niveau med smiley

    FC B - At Christian skulle være farlig smiley haha..


  • #51   17. aug 2011 Stønna - Tss Outlaw Dragrace Team ! - seriøst.. se lige på ham ? :i

  • #52   17. aug 2011 Stemmer også for træning, og løb da du udløser dopamin i hjernen ved motion, som er godt når man gerne vil være clean.

Kommentér på:
Hverdags dilemma ..

Annonce