{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Underlig person, hvad skal man tro? {{forumTopicSubject}}

Har en gammel skoleveninde, vi hygger os helt vildt når vi er sammen, hun er SÅ sød. Vi har ikke set hinanden så tit på grund af skole osv.. Her for et godt stykke tid siden skrev hun til mig og spurgte om ikke vi skulle ses, og vi aftalte at hun bare lige kunne skrive når hun fandt ud af noget.. 2 uger efter skrev jeg til hende o0g spurgte om hun havde fundet ud af noget. Får så det svar at hun ikke kan da hun skulle flytte til Tyskland 2 dage efter. Og at vi så kunne ses efter et år.. hmm. Har så set at hun er kommet hjem til DK på besøg, og jeg har skrevet til hende at hun er velkommen til at komme ned og se min nye lejlighed og kage. Hun har ikke svaret.. altså, hvad ville i tro hendes hensigter er?

Hold venligst det seriøst, ellers giver det en udstemme smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig person, hvad skal man tro?
  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154
    #2   14. nov 2010 Drop hende som ven!

  • #3   14. nov 2010 Undskyld jeg spørger, men har du før haf postet dette, syntes jeg før har læst dette indlæg?

  • #4   14. nov 2010 hmm den er svær. Vil tro at hun ikke har lyst til at komme forbi i denne her omgang. Det kan være hun har noget familie osv som hun priortere højere. Jeg er selv flyttet fra sjælland til jylland og når jeg er på sjælland en weekend er det for det meste min familie jeg ser. Hvis jeg er på sjælland en uges tid så kan jeg se om der bliver plads til vennerne og hvis der bliver det er det de nærmeste venner.
    Så måske hun har det på samme måde smiley


  • #5   14. nov 2010 The only, det kan godt være.. det kan jeg ikke lige huske jeg har gjort så smiley

  • #6   14. nov 2010 men når i før har skulle ses er det så altid dig der har været den opsøgende? eller har hun også tit været den der har skrevet: hey skal vi ikke lave noget snart?.
    For hvis det kun er dig der har spurgt og været skyld i at i har set hinanden kunne det godt virke som om hun ikke helt gider, når hun ikke selv er den der er opsøgende.


  • #7   14. nov 2010 Fair nok jeg ikke er det, men hun kunne i det mindste svare på min besked..?
    Nad, ja det har indimellem tit været mig. Det holdt jeg så op med, og så var det at hun begyndte at være den kontaktsøgende.


  • #8   14. nov 2010 nåår det var altid noget at hun så begyndte at kontakte dig smiley så viser det jo at hun godt vil se dig ihvertfald.

    Men ja hun kunne da godt lige svare :S man kan næsten ikke være bekendt andet når folk er så flinke at invitere en på besøg.

    Når folk ik svare på mine beskeder sender jeg bare den samme igen xD så plejer de at forstå hintet smiley


  • #9   14. nov 2010 hvorfor spilder du din tid på at komme med sarkastiske kommentare? det kunne jo eventuelt være at hun ikke havde tænkt over det. Jeg sidder heller ikke og hakker ned på de råd du kommer med smiley vel.

  • #10   14. nov 2010 jamen så bliv du bare ved smiley du får ret jeg får fred! gider ik spilde min tid på at diskutere med folk der har brug for lidt spænding i deres hverdag og ikke kan opnå det på andre måder end at provokere folk på baboom smiley

  • kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #11   14. nov 2010 Hun gider dig nok bare ikke rigtigt :)? fat en hentydning

  • kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #12   14. nov 2010 kan være det kun er dig der synes i hygger jer og hun keder sig, men er for sød til at sige det smiley

  • #13   14. nov 2010 Jeg synes bare at 'åh jeg savner at se dig, skal vi ikke snart finde ud af noget' i en besked fra hende, lyder som noget andet, kjqukd smiley

  • kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #14   16. nov 2010 Det skriver jeg sku os til alle dem jeg ikke orker.. Det ikke fordi jeg hader dem, orker bare ikke at være sammen med dem :D. Det er nogen af dem jeg engang har haft det mega sjovt med men bare ikke har noget til fælles med længere fordi jeg har ændret mig og det har de ikke..

Kommentér på:
Underlig person, hvad skal man tro?

Annonce