{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.981 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt med min tattoo? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for 10 dage siden lavet min anden tattoo, hvor min veninde også fik hendes tredje.
De blev lavet fra samme tegning, samme størrelse.
I dag ser hendes fin ud, og sårskorperne er faldet af.
Min ser derimod underlig ud, og har stadig næsten alt sårskorpe. Jeg ved godt at sår heler forskelligt fra person til person, men synes alligevel at det tager langt længere tid end da jeg fik lavet min første.
Min veninde og jeg sammenlignede vores i går, og det viser sig at min er "skrumpet" ca. 1/4 af hendes, samt at der hvor der skulle være mellemrum mellem linierne, ser det ud som om - på mig - at det er én tyk streg.
Jeg har holdt tattoo´en ren, og ofte smurt creme på, jeg har ikke pillet i såret eller været hård ved tattoo´en.
Der er kommet rødt arvæv rundt omkring tattoo´en, som stadig er rigtig ømt!
Jeg håber bare at den "udvider" sig igen, og kommer til at se pæn ud med tiden!
I kan se billederne - hvor stor forskel der er - herunder:
http://www.baboom.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2854 - på billede # 7.

Venligst Johanna.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt med min tattoo?
  • #1   17. apr 2008 Det tænker jeg også på, men vil helst have min veninde med, så han kan sammenligne vores med hinanden. Desuden kan han vel ikke gøre noget ved den, så længe der stadig er skorpe på?
    Men er godt nok ked af det, og håber at den vil blive pæn igen - samt rette sig tilbage til oprindelig størrelse.....


  • #2   17. apr 2008 Betændelse. En af de første jeg fik lavet gik der også betændelse i, og det ser ud som det gør ved din.

    Vent til at den er helet helt, og så få den farvet op igen (det gør din tatovør gratis formoder jeg).


  • #3   17. apr 2008 Hvis den ikke vil hele ordenligt kan du få penicillin, det var jeg nemlig nødt til at bruge - men mit betændelse var også meget værre end dit smiley

  • #4   17. apr 2008 Tjek op med din tattovør, så han kan ta stilling til hva der skal ske.

  • #5   17. apr 2008 se da at komme a sted, det er noget du har resten a livet, så lad være med at sidde og vente på forandringer...

  • #6   17. apr 2008 han kan evt også have brugt samme nål som ved din veninde

  • #7   17. apr 2008 Marton Q: Selv hvis det var tilfældet så ville resultet næppe se sådan ud. Endten er det arvæv eller betændelse.

  • #8   17. apr 2008 Mange tak for alle jeres svar.
    Det ligner arvæv, når man kigger rigtig tæt på, men har også haft meget rødme rundt om tattoo´en på ca. 3 cm. hele vejen rundt. Og den var varm, hvilket den ikke er så meget mere.
    Nej, jeg <b>så</b> at han kasserede nålen han brugte på min veninde, og skiftede den ud med en ny steril én. Og han huskede at barbere rundt om først, spritte af - eller hvad det hedder - og brugte handsker mens han udførte arbejdet (også to forskellige par).

    Johanna.

    <b>P. S.:</b> Jeg tager derned, når jeg ser lidt fritid for mig - snart.


  • #9   17. apr 2008 du skal gå til din læge og et. få noget betændelseshæmmende.
    evt også tjekkes for om du kan være allergisk


  • #10   21. apr 2008 Det ligner en form for allergisk reaktion!
    Ikke alle kan tåle det. Hvis denne tatto har brugt en anden form for blæk end din første tusse!!

    Du skal se at få den tjekke og evt fjernet ihvertfald


Kommentér på:
Hvad er der galt med min tattoo?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce