{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.190 visninger | Oprettet:

Thomas s
Thomas s
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77

Ordene " Jeg elsker dig " {{forumTopicSubject}}

mange bruger den korte sætning " jeg elsker dig ", uden at vide hvad der liggger bag ordene.,
hvad betyder det?
Jeg er selv lidt i tvivl om hvad det egentlig betyder..
nogen der kan fortælle mig det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ordene " Jeg elsker dig "
  • #1   3. sep 2010 det betyder sku nok du elsker en?? :S
    jesus da...


  • #2   3. sep 2010 det ved du, når du elsker en smiley
    - kan ikke sige det anderledes :b


  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #3   3. sep 2010 det var ikk det jeg spurgte om forfanden...
    men det er jo nok jeres svar på at i ikk ved hvad det betyder....


  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #4   3. sep 2010 lars.. nej, absolut ikke,,, men det tror jeg du er..!

  • #5   3. sep 2010 Det betyder at man holder utrolig meget af en person.

    Hvor ved du fra at andre ikke ved hvad der ligger bag ordene ?


  • #6   3. sep 2010 Thomas S
    KlapHAT


  • #7   3. sep 2010 Jeg elsker dig.. kan faktisk betyde meget mere

  • #8   3. sep 2010 Google det! ! Google Google!

  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #9   3. sep 2010 Michel S. Luk nu røven din bums...

    Dr.Watson of 24-Seven ... sådan, lige det jeg vil høre,, du er på rette spor. smiley


  • #10   3. sep 2010 1. du kan sige til din kone/kæreste i " jeg elsker dig"

    2. du kan sige til dine børn " jeg elsker dig/jer " hvilket har en anden dimension

    3. du kan sige til dine bedste ven/veninde " Jeg elsker dig " hvilket betyder igen noget bestemt , gemt i disse 3 herlige ord




  • #11   3. sep 2010 CTA - så sandt sagt....

    den dag man virkelig elsker en, er man ikke i tvivl.

    mange bruder desværre bare de ord, lige så snart de godt kan lide en meget, eller stadig er meget nyforelsket i folk, har jeg os selv gjort engang...men så mødte jeg en fyr, og efter et god stykke tid, ku jeg rolig sige jeg elskede ham, jeg var overhovet ikke i tvivl. og ku jo tydeligt se tilbage og se at alle de andre eks man har haft hvor man har sagt det, har man jo egnetlig slet ikke ment det rigtig.


  • #12   3. sep 2010 det er ihvertfald ikke ord man bruger uden man virkelig mener det smiley

  • #13   3. sep 2010 Lars S
    Du har delvist ret, jeg tror at når man for børn så har det en helt anden betydning for en, men man kan jo godt elske en uden at have børn...


    Thomas S
    jeg kan følge dig, ordene bliver misbrugt og de står uden betydning nu..


  • #14   3. sep 2010 C K H - Han spytter vist bare efter andre grundet hans egen uvidenhed smiley FFS han er 16 år gammel ! Han er jo blot en hvalp endnu ..
    Tror bare det var et kikset forsøg på et billigt scoretrick smiley Tvivler dog på nogen BB skanks hoppede i fælden smiley


  • Thomas s
    Thomas s Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 77
    #15   3. sep 2010 Attention Whore! Jannie's Soulmate In Your Face smiley !
    hvorfor kommer det altid an på alderen? jeg kunne skrive at jeg var 43 og sætte et billede ind af min far,, og du ville have et helt andet syn på det...


  • #16   3. sep 2010 Når du har været sammen med en dame/fyr og har været forelsket, og forelskelsen er ved at falme, SÅ begynder man at elske personen. Hvis man altså stadig vil være sammen med hinanden 8)

    Mange folk bruger ordene hele tiden, hvilket i mine øjne er forkert. Jeg ææææælLsKeR dIg mIn bEdZtE VeNiNdZe !!!!1111<<3 smiley <3 smiley

    Det er det samme med ordet "Hader" - Hvilket også bliver misbrugt for meget. At hade er sådan et stort ord, ligesom at elske...


  • Mark L
    Mark L Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 196
    #17   3. sep 2010 jeg elsker dig, bliver IMO misbrugt på det groveste, af alt for mange mennesker..

  • #18   3. sep 2010 thez: det kommer meget an på folk smiley
    jeg har været sammen med min kæreste i 4 måneder og et par dage.
    men jeg elsker ham VIRKELIG højt.
    men det har måske også noget at gøre med at han har været min bedste ven gennem et år inden vi blev kærester..

    - men vi har jo stadig, i teorien, kun været kærester i 4 måneder smiley


  • #19   3. sep 2010 yes, i would smiley selvom jeg ville være utrolig skuffet, hvilket jo nok er klart nok smiley
    jeg ved virkelig ikke hvad der kunne få mig til ikke at elske ham længere. :L


  • #20   4. sep 2010 Tja, jeg kan ikke lide sætningen..

  • #22   4. sep 2010 Man kan i den grad godt elske en selvom man ikke har børn.. Men når man så får børn, så er de 3 ord blot , beviset på at man mente det .. 100%

  • #23   4. sep 2010 Tosse Thomas - Jamen virker det ikk os ren logisk eller hva ? smiley
    Hvis du nu VAR 43 år så var det jo dumt a mig at skrive "du er jo os kun 43 år.." så havde jeg nok skrevet noget ANDET, smarte :o)

    CTA - Så vi vel ude og snakke noget blind kærlighed eller hvad? Er jeg den eneste der ser den? hehe .. Fedt nok og være din kæreste så.. Han har frie tøjler?

    Julie - Du er os kun 15 så du har garanteret haft et overforbrug a sætningen mellem dig og dine veninder smiley Når der kommer en en dag og siger den sætning og mener det, så ændrer du forhåbentlig syn på det smiley

    Marolle - OG MIG ! smiley


  • #24   4. sep 2010
    Attention Whore! Jannie's Soulmate In Your Face smiley !
    Jeg bruger aldrig(!) sætningen, netop fordi der er så mange, som misbruger, og har et overforbrug, af sætningen smiley


  • #25   5. sep 2010 Igen Julie, du er os kun 15 så chancen for at du har fundet en nu, som er sætningen værdig, den er ikk særlig stor :o)

  • #26   5. sep 2010 15 eller ej. Det giver ingen forskel syntes jeg. Hvis man elsker nogen, så elsker man nogen, og så er det sådan set lige meget om man er 15, eller 37.

  • #27   6. sep 2010 attention whore: tja, man kaaan vel egentlig godt sige vi er ude i noget blind kærlighed :b altså. jeg vil ikke sige at han har helt frie tøjler, men jeg stoler 100% på ham. det betyder også at der skal rigtigrigtig meget til, før jeg bliver jaloux.
    hvis jeg fandt ud af at han havde været mig utro, ville jeg selvfølgelig blive rigtigrigtig ked af det, men jeg ville ikke kunne 'smide ham ud' pga det..


  • #28   8. sep 2010 CTA - Sorry, men så jeg nød til at sige du er for dum? Hvis du lige netop IKKE smider ham på porten, men bare blir lidt ked a det, så er det godt nok ris til egen røv.. Det kan jeg slet ikk sætte mig ind i ! :s Så har han jo frie tøjler, sån som du fortæller det..
    At du ikk blir jaloux, det jo bare fedt! Men at du ikk gør en skid ved det hvis han knepper naboen eller whatever, der kan jeg ingen fornuft se tilbage i dig smiley


  • #29   8. sep 2010 jeg ved selvfølgelig ikke 100% hvad jeg ville gøre, jeg ved bare, at som tingene er nu, ville jeg slet ikke kunne leve uden ham.
    det kan jo godt være jeg ville have et andet syn på det, hvis det rent faktisk kom til stykket, at han havde været mig utro. :L
    tror det kommer meget an på situationen..


  • #30   8. sep 2010 Det burde slet ikk komme an på noget som helst, om i er fulde eller ej, sultne eller mætte - er man utro så man en skinke..! At du måske efter noget tid kan tilgi ham den første gang, det kan jeg så ikk se mig gal på, men hvis du bare lader ham udnytte dig og trampe på dig, så du for dum smiley

Kommentér på:
Ordene " Jeg elsker dig "

Annonce