{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

jeg elsker dig {{forumTopicSubject}}

hey ... baboomere

Er det bare mig eller bliver ordene jeg elsker dig bare misbrugt ??

Sys efterhånden man ser forhold som har varet en uge , hvor de er begyndt at sige jeg elsker dig...

Sys det overdrevet brug af ordene!

noget andet er, hvorfor er det lige man høre om 15 årige, snakker om de forlovet, det er da bare total misbrug af så`n en stor ting, har det virkelig så`n at hvis man forlover sig er det fordi den ene part har været på knæ og der er bryllup i fremtiden....?!

hva siger i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg elsker dig
  • #1   28. jun 2007 Jeg siger kun sætningen når jeg virkelig føler det..

    Og jah.. mange små piger har kommet sammen med ders kæreste en uge og så kommer den "Jeg elsker ham virkelig så højt" hør her small-talk, hvis du allerede elsker ham har du ALDRIG haft et godt forhold.. man kan HOLDE AF og SYNTES OM en person, men man elsker først personen efter meget meget lang tid..

    Så jo, giver dig helt ret smiley


  • #2   28. jun 2007 sys det så langt ude, og kan ikke lade vær med at sige noget, til dem der siger det... eller hvis de er forlovet, kan ikke lade vær med at komme med hele smøren,... hehe men man bliver bare en smule træt af og sku sige det hele tiden.,...

  • #3   28. jun 2007 "jeg elsker dig" - kun hvis jeg mener det.. og forelskelse og at elske er ikke det samme =)

    at blive forlovet er i min verden en stor ting.. det er en forsmag på et bryllup som du selv skriver..

    Min eks ville give mig en ring i fødselsdagsgave (min 18 års).. takkede pænt nej og så var det ligesom sket med det forhold *GG*


  • #4   28. jun 2007 Jeg sage først jeg elsker dig til johnny da jeg var 100% på at han havede det på sammen måde...

  • #5   28. jun 2007 Ja præcis, men hvor er jeg dog træt af at høre om 15, 16 årige der mener de forlovet, eller som jeg hørte forleden, (dreng på 14: min kæreste har været mig utro, hva gør jeg, mit naturlige svar self drop hende og så sagde han- jeg elsker hende jo, )
    det ender med at ordet jeg elsker dig, vil blive benyttet til fremmede man lige møder, som en høflighed --hej jeg elsker dig.... arghhhh


  • #6   28. jun 2007 lumpe: det er det jeg mener så`n noget er total langt ude...

  • #7   28. jun 2007 morten - og en håndfuld ringe i lommen.. kan jo være man møder den eneste ene i køen i fakta ; )

  • #8   28. jun 2007 Kay:
    ja da ringe og hvis man er i bil lige et sort jakkesæt, og en brudekjole så det hele kan overståes på en dag, ... hehe

    Lumpe: nej det sku godt... hun er hvem, render du med en speciel i tankerne hehe


  • #9   28. jun 2007 Vi blev så forlovet sidstes år, 3/3.


  • #10   28. jun 2007 sys ikke engang det lyder bedre for der ligger jo ikk den rigtig mening i det... Sus sagtens man kan sige jeg holder meget af dig skat... uden det lyder dumt

  • #11   28. jun 2007 morten - uuhhh ja, du tænker da også på alt *GG*

    nej jeg er meget gammeldags..

    vil giftes af kærlighed, i hvid kjole og i en kirke =)
    min forlovelsesring skal også være min vielsesring, der skal bare tilføjes en dato =)
    - gammel tradition =)


  • #12   28. jun 2007 vil nu heller ikke mene man skal sige det lige i starten .. efter en god stykke tid er det i orden...

    men det skal nok ikke komme før et ½ år efter man har været sammen .
    så må man sku sige hun er dejlig i stedet for ..

    det er bare ret nedereen når der komemr.
    Skat du er dejlig...
    Ja det siger du jo ..


  • #13   28. jun 2007 Catyes .. ja men man fik aldrig en respons hun sagde sku aldrig noget sødt :S det var bare ja det siger du jo . smiley
    og det er ikke fordi jeg siger det hele tiden for det kommer ikke ret tit ved mig =)


  • #14   28. jun 2007 catyes hun var jo også ret sur på mig i lang tid .. hun kom jo med den klassiske mens jeg sad og så noget vigtigt i tv. . ser min røv stor ud i dem her .. kiggede ikke engang hørte faktisk ikke hvad hun sagde sagde bare ja .

    og den aften sov jeg så på sofaen smiley

    damn hun blev sur hehe ..


  • #15   28. jun 2007 Hun var den type hun vil gerne nusses men gider ikke nusse.
    det var sådan som om man bare var der og ikke til andet ..

    så skred jeg sku smiley


  • ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #16   28. jun 2007 hej catyes du svarede ikke på det jeg svar vil du hjælpe mig med noget

  • #17   28. jun 2007 Helt enig.. Min kusine Æslker sine kæreste (de har kommet sammen i en lile måned - hvor de dog har nået at slå op og begynde igen)

    Min mand og jeg har været sammen i 3,5 år - og siger det faktisk ikke ret tit.. Første gang jeg sagde det til ham havde vi været sammen i 4-5 mdr smiley


  • #18   28. jun 2007 Christian , Skal lige siges at jeg har oplevet fyre der sagde det for et godt ord. Havde sågar en eks der sagde til min veninde at hun godt kunne bede mig om at sige det til ham når nu han sgade det til mig.. What! No way!

  • #19   28. jun 2007 og at elske en fyr, elske med en fyr og være forelsket i en fyr er tre MEGET forskellige ting smiley

  • #20   28. jun 2007 Sofie: a det kan der jo være noget om *gg*

  • ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #21   28. jun 2007 catyes: jeg vil os spørge folk om noget hvordan kan jeg lave sådan noget så folk kan hjælpe mig med min problem


  • ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #22   28. jun 2007 .CATYES. jeg ved hvordan det er nu


  • #23   28. jun 2007 Der er stor forskel på forelskelse og på virkelig at elske en anden person, og de to ting må endelig ikke blive forvekslet. Jeg og min kæreste har haft noget kørende i nogel måneder men er først blevet rigtige kærester her for et par uger siden, hvilket jeg er rigtig glad for, men vi siger heller ikke at vi elsker hinanden, ikke dermed sagt at vi ikke gør det (ved det ikk fra hans side af, men jeg tror nu at jeg kommer til at elske ham højt), men det er bare for tidligt. Jeg vil for det første ikke sige det før han gør, så derfor væbner jeg mig med tålmodighed.
    Ang. forlovelse, så bliver det meget misbrugt for tiden. Det ER en stor ting, det er forsmagen på at blive gift, og det skal kun indgåes forlovelse hvis man føler det er en person man kunne blive gift med.


  • #24   28. jun 2007 Jeg synes der er synd der er så MANGE der misbruger det /:
    Det er efter hånden bare blevet sådan en ord, der er helt normalt, og man ikke lægger noget i.
    Alså nogle af mine veninder siger de elsker alle deres 11 veninder, men jeg holder af mange og elsker få (':


  • #25   28. jun 2007 Det er os det samme når alle de små dulle piger, skriver skat, pus og nus og jeg ved ikke hvad til deres veninder og de skriver jeg elsker dig så højt, du er min eneste ene og bla. bla. bla.

    Det synes jeg kun høre hjemme hos ens kæreste.
    Det er godt nok den eneste jeg ville skrive det til.
    For hvis jeg skrev sådan til mine veninder, altså hvordan ville følelserne for kæresten så være?
    De skriver det endda også til de mennesker de kun har snakket med over nettet..
    Synes det er meget mærkeligt og klamt på en måde.

    Min mening er bare at det kun er noget man siger og skriver til sin kæreste..
    Hva mener i?


  • #26   28. jun 2007 Søde kalder jeg nu kun mine veninder (piger altså)

    Men nogle går over gevind synes jeg. Hvis du kigger på arto, så ser du mange piger der skriver skat og sådan til hinanden. De går helt over gevind synes jeg..


  • #27   28. jun 2007 - - - - - - - -- -.
    min nummer 1. jeg elsker dig - du så evig fantastisk! har kendt dig i nok 2-3 år nu, og fuck nej jeg har ikke fortrudt en eneste dag med dig! dengang på campingpladsen kan du huske det? glemmer det aldrig. savner dit smil, savner dine kram - savner DIG! det ville være en helt ubeskrivelig følelse & se dig igen snart, du har altid været der for mig ligemeget hvad skat. elsker dig. du ved hvor du står hos mig, jeg vil aldrig undvære dig i mit liv <3. du ved at du altid kan komme til mig, vi to kan dele alt. dig og den kærlighed du gir mig vil jeg aldrig bytte væk for noget ! du bare min skat, min bedste skat ooeha. vil aldrig miste dig skat, aaaltid os to ! jeg elsker dig utroligt meget. min evig bedste veninde.. det er fucked op at vi bor så langt fra hinanden, men er ligeglad - intet kan komme imellem os. glæder mig til vi ska være sammen igen mus, det blir det beeeedste q:
    . du min - du mit alt ! yes baby

    din sophia.

    ^^
    Det er det jeg mener!


  • #28   28. jun 2007 Altså det er det jeg syens deer er langt ude.

  • #29   28. jun 2007 Men vil du ikke give mig ret med det jeg lige sendte, at det er så langt ude?

  • #30   28. jun 2007 Godt, så er vi enige. smiley

    Men jeg bliver bare irriteret over det sommetideer smiley


  • #32   28. jun 2007 Jeg tror, at når man elsker en er det fordi at personen er noget helt specielt. En som man ikke vil miste, og en som man har ville have det utrolig dårligt med at miste.
    Men syntes det er forkert at misbruge det.
    Og det med at sige "jeg er forlovet med (person)?" for sjov er vel okay, altså - det er jo ikke seriøst. en af mine bedste venner og jeg siger da oz for sjov vi er forlovet, men det er jo LANGT fra seriøst,.. Tror det kommer an på hvordan folk ser på tingene.


  • #33   28. jun 2007 hehe ;D præcis, det er at slide de 3 ord op ;D

  • #34   29. jun 2007 Min mening er : jeg føler virkelig det misbrug af en tradition, at en går på knæ som 16-17 årig, det meget ungt af alder og der kan ske mange ting, som kommer uventet...

    Ja det der med elsker dig forevigt og kan ikke leve uden dig, som nogen skriver om en kæreste de så har to uger og så er det en ny det står til tre uger efter... det langt ude...

    Jeg sys virkelig efterhånden ordene jeg elsker dig ikke rigtig, betyder noget, når det bliver misbrugt så meget... jeg er simpelthen begyndt at holde igen med at sige det, for ligesom at ordene kommer frem i intime eller intense øjeblikke med kæresten,...

    Ja kæresten og jeg har da oz for sjov snakket om at gifte oz når tid er, men sys først jeg skal på knæ, når det er tiden til et muligt bryllup...

    Siger ikke at man ikke kan elske en når man er 14-15-16 siger bare efter et par uger der er det rimelig langt ude og sige jeg elsker dig, oz selvom det en ven gennem nogle år inden, sys det misbrug og det ødelægger de intime øjeblikke hvor der virkelig kan ses og mærkes at der er følelse i det når man siger det...

    Min Mening...


  • #35   29. jun 2007 <3<3<3

    j3q 3/zk3r d/q


    jaja.. kay er med på moden med de seje skrifter ; )


  • #36   29. jun 2007 right on Kay

  • #37   29. jun 2007 jeg er fuldstændig enig med dig sadness

  • #38   29. jun 2007 Der er almindeligt forlovelse og det er inden man skal giftes, og så er der ringforlovelse som mange unge bliver idag.

  • #39   29. jun 2007 sys det misbrug af en tradition... for alle de unge mennesker der er såkaldt ringforlovet, kalder sig forlovet... dermed er det noget pjat sys jeg og misbrug af en tradition.. som ellers er en så stor ting, og så`n en dejlig ting, inden man gifter sig...



  • Den skaldede hævner !
    Den skaldede hævner ! Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 100
    #40   4. jul 2007 Sadness - Nej er det ikk kun 1 år ?

  • #41   8. jul 2007 Jeg mener også det omkring et to år.

  • Den skaldede hævner !
    Den skaldede hævner ! Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 100
    #42   9. jul 2007 Morten p - Enig i det du skrev lige før mig smiley

Kommentér på:
jeg elsker dig

Annonce