{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Kan man være det bekendt ? {{forumTopicSubject}}

Jeg var sidste år i lære som mekaniker, men blev fyret pga. urimelig opførsel fra svendes side

Sket er sket og komflikten er ovre

Så sidder jeg lige og kigger bilgalleri igennem og finder en af svendes bruger derinde, kan så læse mig frem til at jeg bliver snakket om derinde, bestemt ikke på nogen pæn måde.

Kan de tillade sig dette ? samt snakke om de andre værksteder og reservedels lager omkring mig ?

Synes bestemt ikke det er iorden !

Nævner ikk værkstedets navn eller pågældene person

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man være det bekendt ?
  • #1   29. aug 2009 Der bliver både talt om det jeg lavede, at de ting jeg udførte var uduelige osv.

Vil ikke specifikt komme ind på emnerme, men de opdigter/tede mange ting

Men mester syn på tingene var stik modsat

• #2   29. aug 2009 Synes bare det er træls at man kan komme hjem også høre fra ens forældre venner at de har hørt om den og den lærling ( som så er mig ) når ingen af delene passer - hvis du kan følge mig ? smiley

• #4   29. aug 2009 Jeg var da heller ikke for populær da jeg var i lære .. Der var sq nogen dage hvor jeg var ved og tæve mine svende.
    Men holdte i, og nu da jeg er blevet svend har man slet ikke de samme "rang" problemer smiley - medmindre man er en klaphat ingen kan lide .. - og det styrer man jo sådan set selv.

Du skal ikke finde dig i det nej! , syntes du skulle hive fat i dem og spørge hvordan i helved de kan være så klamme.
    Så er der ellers ikke andet for end og give sig ud på jegt efter nye steder .. (havde selv ret svært ved og finde læreplads .. Dog ikke de samme problemer som du)

• #6   29. aug 2009 Kan du ikke smide et link ind eller kopiere det der er skrevet?
    Synes ikke det er fair, umildbart.

Kommentér på:
Kan man være det bekendt ?

Annonce