{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor dum kan man være
  • #1   23. jan 2009 den er også herinde og på bilgalleri...
    synes han spiller alt for smart...
    havde nok ikke haft samme tålmodighed som de betjente...

• #2   23. jan 2009 gal en spasser! .. og hatten af for politi manden toldmodighed

• #3   23. jan 2009 sorry, jeg er langsom smiley

• #4   23. jan 2009 Kristina K: Han er faktisk blevet truet på livet efter det. Det har været i tv.

Han fortryder det MEGET. smiley

• #5   23. jan 2009 sooooooooooorrrrrrrrrrryyyyy jeg er langsom ;-'( nu fortryder jeg os.

det burde han virkelig os!

• #6   23. jan 2009 Fuld respekt til politi manden for den toldmodighed.
    - Synes det er for langt ude at lave sådan noget lort der.
    politiet gør bare deres arbejde.

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #7   23. jan 2009 hold kæft en idiot, ville være flov hvis jeg var ham.

• #8   23. jan 2009 Shit for en spade. Jeg ville dælme også give ham hele turen hvis jeg var betjent og han startede med at snakke sådan med det samme f*ck.........

"Jeg råber ikke af dig, jeg råber af min film. Nu står han også og truer mig"...

Hold kæft en spade........ Respekt til de 2 betjente at de kan tage det så roligt...!!!

• #10   23. jan 2009 men fik han så en på hovedet efter det her?..

• #11   23. jan 2009 mener der er 2 eller 3 film...

• #12   24. jan 2009 0,0,0 - Hvad er det for et tal ? smiley

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 385
    #13   24. jan 2009 i sådan en situation burde politiet have lov til at affyre skud

• #14   24. jan 2009 Mathias
    han skulle bare have et slag i nakken også i håndjern...

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

#15   24. jan 2009 Invader Zim ! det er ikke nok

• #16   24. jan 2009 sendes hjem til hans eget land, ville være en ide..

• #17   24. jan 2009 altså det billigeste havde nok været kuglen og så på lossen med ham... men så sidder der jo andre og siger det er uetisk korrekt...

• #18   24. jan 2009 sendes hjem til hans eget land ?
    skal du så også smides hjem til balkan eller hvad

• #19   24. jan 2009 Jeg har ikke gjort noget så nej!

• #20   24. jan 2009 Den dag jeg laver sådan noget, så ja så skal JEG også sendes hjem til serbien!

• #21   24. jan 2009 men jeg vil så vende den om og sige...

havde det været en dansker, hvad havde vi så sagt ??

• #22   24. jan 2009 En advarsel smiley

• #23   24. jan 2009 Havde det været en dansker, havde han fået samfunstjeneste, også skulle hans attest være plettet, så han ALDRIG nogensinde kunne få job!

• #24   24. jan 2009 undskyld men jeg har INTET til overs til sådan nogle mennesker, om han er svensker, pakistaner, dansker, serber.. så opføre man sig ikke sådan! okay lige dette tilfælde, er det måske hårdt sagt, det med at sende hjem til sit eget land, men hvis man ikke kan overholde regler, så skal der straffes! og sådan en person gør det netop værre for indvandrere der har hjerne, forstår i det?

• #25   24. jan 2009 ja, men det er jo stadig ikke en slem straf, for du kan altid få arbejde selvom at du har pletter på din straffe attest...

men skal slet ikke sidde og være hellig... det er jeg ikke stor nok til eller klog for den sags skyld...

• mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

#26   24. jan 2009 det er synd de ikke kan gi ham en højere straf end nogle bøder og sådan noget -.-

• #27   24. jan 2009 Kristina K

nemlig...
    det er sådan jeg sidder og tænker... for der er jo rent faktisk nogle der vil starte et nyt liv, andre tager op for at tage kringen hen et sted de tror de kan vinde...

• #28   24. jan 2009 jeg prøver ikke at virke hellig, men sådan en idiot som ham ødelægger det netop for andre indvandrere, vi siger feks en mohammed vil søge job, men man vil ikke ansætte ham fordi man netop tror at han er sådan en idiot som ham på videon, og er det fair? .. man ligger som man selv har redt.

• #29   24. jan 2009 Kristina K , hvad fanden ved du om det ? lad vær spil bagklog og sid og spil dommer over hvem der skal ud af landet og hvem der ikke skal ?

Hvad laver du selv her i danmark så ?, serber er ultranationalistiske og elsker deres land og srbija overalt og ihh i elsker jeres serbien og bla bla, hvorfor bliver du så ikke i dit flotte serbien ?, bare tag og se din profil, et typisk eksempel er din profil, der reklamere du for serbien, så rejs dog derhjem ?

• #30   24. jan 2009 Ja, og? for det første opføre jeg mig pænt!, lad mig dog være nationalistisk, ingen lider under det, i forhold til det han har gjort! .. og som du kan læse overfor så står der, at det var måske lidt hårdt sagt. men man er ikke kommet til et land for at lave problemmer.. jeg spiller ikke hellig, men ser realitetn i øjnene! og du kan overhovdet ikke se at sådan en som ham, kan feks ødelægge dit ry som indvandrer i danmark?????

• #31   24. jan 2009 han ødelægge ikke mit ry i danmark. da jeg ikke går ud fra at alle skære over en kam og straks tror nu alle indvandre sådan, går ud fra folk har en nogenlunde rationel tankegang og tænker okay han er et fjols ham der uden at tænke JA DET ER DE INDVANDRE PRØV TJEK DEM, nej kan ikke se hvorfor du skal gøre dig selv til dommer over hvem der skal ud og ikke skal. Min pointe er hvad du laver her hvis du er så stolt over hvor fedt og flot dit land er ?.

• #32   24. jan 2009 Jeg har hørt i så mange tilfælde at nogle indvandrer drenge siger, " jeg hader fucking danmark , jeg vil kunne kneppe deres piger, alle sammen er fuckt up" .. er det fair???? .. er det fair at en indvandrer skal true politiet fordi indvandraen klokker i det? .. og hvis det var sådan i VORES lande, havde det set heeelt anderledes ud, ved du hvorfor? fordi man vil ha slået mennesket ned med det samme.

• #33   24. jan 2009 ødelægger*

• #34   24. jan 2009 som sagt ingen lider over min nationalistiske tangegang! .. du siger at de ikke skære indvandrere over en kam. jo de gør, det er sørgeligt men sandt. kig i flere tråde herinde. jeg vil selvf ikke være dommer, og ja jeg er måske lidt hurtig på aftrækkeren, men syntes bare man skal respektere det som det er, og jeg ser ikke negativt på dig hvis du tror det. er faktisk glad for du giver respons, og kan finde ud af at diskutere ordenligt, uden der skal kastes mudder på hinanden.

• #35   24. jan 2009 du svarede ikke på mit spørgsmål om det med serbien, anyway vil jeg kraftigt anbefale dig et sprogkursus samt at lære at argumentere for de ting du siger. Ja det er nogle aber der nok har udtalt fuck danmark og deres piger og bla bla, og jeg har hørt danske drenge sige muslimske piger ligner telte med deres tørklæder og beklædning, men det har intet at gøre om det er "indvandre drenge" eller "danske drenge", men de enkelte personer der er nogle aber også har deres nationalitet eller religion INTET med sagen at gøre

• #36   24. jan 2009 synes bare at de burde indfinde sig efter den danske lovgivning ligemeget hvor anderledes den er fra deres hjemland... altså, dog skal det ikke være at de ikke køre for stærkt eller sådan, men de skal jo ikke stå og svine autoriter... hvad sker der får de tænder ild til biler og andet i voldsmose (andre steder også) og når brandvæsnet så kommer for at gøre deres pligt bliver de kvæstet inden de når ilden fordi NOGEN (ikke alle) synes det er sjovt at kaste med brosten...
    det er fandme ikke okay, for det går ud over de andre i ejendommene...

så, nu har jeg sagt mit...

• #37   24. jan 2009 sprogkursus? og at argumentere? .. jeg argumntere for alt det jeg skriver! og ja jeg laver lidt stavefejl, det går lidt hurtigt! nej jeg har det fint her i danmark !

• #38   24. jan 2009 Maroccan : lad vær med at være personlig!

• #39   24. jan 2009 Ligeså snart en indvandrer begår kriminalitet handler det straks om hans nationalitet samt hans religion, hvorfor skal de altid indgå i det. Den person der gør det er vel bare uopdragen og et fjols også lad det være det. han begår jo ikke den kriminalitet FORDI HAN ER MUSLIM, jeg er selv muslim og kan fortælle dig vores religion ikke sige BEGÅ KRIMINALITET, samt at en nationalitet heller intet har med sagen at gøre,.

• #40   24. jan 2009 undskyld hvor har jeg nævnt din religion?????????? ... jeg er ligeglad om du så er kristen budhist eller muslim!

• #41   24. jan 2009 samt en natinalitet ikke har med sagen at gøre? ... okay igen, siger du det ikke har med sagen at gøre, hvorfor skriver du som det første at jeg er nationalist? nu modsiger du godt dig selv nu.

• #42   24. jan 2009 Også at du ligefrem vil mene han skal udvises fra et land han er opvokset i osv. PGA han er flabet og respektløs overfor nogle politifolk. Er det ikke at overdrive lidt ? jeg får selv lyst til at hive ham ud af skærmen og sparke til ham, han er jo fucking irriterende at høre på med hans MAND MAND MAND, også er der heller ikke mere i det. En udvisning er at overdrive.

• #43   24. jan 2009 jeg skriver at en nationalitet intet har at gøre med ens handlinger, læs nu lige igen og forstå før du begynder at skrive jeg modsiger mig selv.

• #44   24. jan 2009 maroccan : jeg skrev selv at jeg var lidt for hurtig til at dømme, jeg indrømmede det, så skal du ikke træde mere i det!

• #45   24. jan 2009 Maroccan
    hvis det er til mig så er mit svar...

jeg siger heller ikke at det er hans religion og kan ikke se hvad nationaliteten har med det at gøre... tog et eksempel og skrev også "NOGLE (ikke alle)"
    og ja, danskere er sgu ligeså slemme, men lige på det punkt mindes jeg ikke der er nogle danskere der har gjort noget der kan sammenlignes...
    der bor jo desuden folk af samme nationalitet og religion i det område som det jo desværre også går ud over med afbrænding af containere og biler...

• #46   24. jan 2009 du skriver at nationalitet intet har med sagen att gøre, og som start skriver du serbere er nationalitiske! ved ikke hvad jeg har overset der?
    - og hvorfor skal du sidde og være personlig? og sige jeg skal tage sprogkursus? .. skal vi ned på det nivau (staves)?

• #47   24. jan 2009 det var nu ikke til dig men okay så lad os tage den derfra, hvis man er så hurtig til at sige at indvandrer skal udvises pga de har overtrådt en lov så er det jo at blande deres nationalitet ind i det, det jo ikke fordi at man generelt mener folk skal udvises pga de overtræder loven MEN FORDI personen har en anden nationalitet. Har nemlig aldrig oplevet nogle der skrev at en kriminel rocker der var blevet tager for at smugle 15 kilo heroin ind i danmark skulle udvises til fx grønland hvor der jo er masser af plads til sådan nogle fjolser og det er jo endda dansk grund.

• #48   24. jan 2009 maroccan : skriv navn foran så vi kan se hvem du skiver til.

• #49   24. jan 2009 niveau^*, nej men er 1000% sikker på at du ikke ville have udtalt at en person skulle sendes hjem til eget land hvis det var en serber der havde smuglet våben og narkotika til danmark, HVILKE DE JO ER SÆRDELES KENDT FOR :).

• #50   24. jan 2009 okay det skal jeg huske, det med rockerne var til ham invander zim.

• #51   24. jan 2009 og og det ved du fordi du kender mig? eller hvad.

• #52   24. jan 2009 der skal ikke stå og to gange , sorry.

• #53   24. jan 2009 kender dig ikke :), men folk er bare så dobbelmoralske

• #54   24. jan 2009 Maroccan

godt ord igen...
    nej, man kan ikke bare smide dem ud, men de skal fandme indordne sig... ved godt det aldrig sker 100 %
    der er heller ikke en dansker der kan stille sig op og sige han ikke har lavet en lov overtrædelse af en eller anden art...
    ingen er perfekte.

• #55   24. jan 2009 du kan ikke sidde og dømme mig, for du kender mig ikke! . du kan da bare ikke forstå noget! jeg skriver at jeg var måske lidt for hurtig til at dømme!
    - men jo personen skal hjem til sit eget land, hvor de så finder en passende straf!

• #56   24. jan 2009 folk er så dobbelmoralske. jeg er har ikke været dobbelmoralsk i mit indlæg overhovdet! du kan først udtale dig OM MIG når du kender mig.

• #57   24. jan 2009 nej ingen er netop perfekte, og den person der har dummet sig skal bare straffes uden dobbelmoral. Se den sag der kører i øjeblikket hvor en dansk politimand har taget fat i en ung mand (indvandrer) og kaldt ham perker hvilket tydeligvis fremgår af optagelserne, der er filmet. Og nu går Politi direktør Hanne et eller andet ud og udtaler han kaldte ham en perle, der står jeg af, 1 ting er at påstår hun hører der bliver sagt perle, men at hun ligefrem ikke kan lægge 2 og 2 sammen og tænke hvorfor skulle en politibetjent kalde en indvandrer for en perle ? siden hvornår er man begyndt at kalde folk for perler. helt ærligt..

• #58   24. jan 2009 har hørt fra en på HG, at man bruger perle som et pænere ord for perker, men det da fuldstændig absurd og bruge "slang" i sådan nogle sitationer.

• #59   24. jan 2009 det kan være fuldstændigt ligemeget om det er et pænere ord, som politimand er man jo en del af ordensmagten og skal være et godt forbillede, politiet må ikke komme med sådanne udtalelser ligemeget hvad der bliver sagt til dem og gjort dem.

• #60   24. jan 2009 Marocco

perle er jo "udtrykket" for palæstinenser (staves) siger de...
    altså skal jo heller ikke sidde og sige jeg aldrig har brugt ordet "perker"
    men har dog aldrig sagt det til en person... føler ikke for det for det, for det skaber kun ballade at bruge det...
    men men men...
    det med at udvise folk er også en dum ide, for mindes ikke at der er nogle der er 100 % rene i dk for går du langt nok tilbage er danmark et land som USA med nybyggere eller tilflyttere... så skal vi også ud... tager bare for lang tid at finde ud af hvor vi stammer fra så straffen er færdig når de finder ud af det også er det for sent jo...

• #61   24. jan 2009 Hmm har nu aldrig hørt det før nu, "perle!" .. hmmm lyder lidt som noget der skal være på smykker!

• #62   24. jan 2009 det kan være ligemget hvad det betyder, han skal jo slet ikke kalde ham noget ?.
    ja præcis, du kan jo se USA og deres KU KLUX KLAN og bla bla, ingen af dem er oprindeligt amerikanere da hele bundtet er tilflyttere.

• #63   24. jan 2009 når du er politi må¨du netop kun sige, fru hr de eller du .

• #64   24. jan 2009 ja sjovt nok har man aldrig hørt om nogle der har kaldt hinanden for en perle, men nu hvor politiet har kaldt ham den unge mand det, er jo det et helt normalt ord der bliver brugt til hverdag, for hans udtalelse skal straks retfærdiggøres, istedet for at fyre den pågældende betjent for at vise den slags ikke tolereres i politiet.

• #65   24. jan 2009 Maroccan

nemlig... desuden har jeg set på nogle billeder på nettet fra KKK at der rent faktisk er negere med... så kan man jo kalde hvad man vil... synes bare ikke det er særlig smart... men nok om det...

synes bare generelt at de nydanskere som laver ballade skal respektere den danske lovgivning mere...

nu siger jeg en ting, og så kan i selv bedømme hvad i vil...

men når jeg går i byen er det mest invandre jeg frygter at møde, for er ikke glad for at slås, mildt sagt går jeg ned i første slag og jeg er nem at provokere og ved at de fleste invandre der laver balade i byen er ikke alene... jeg frygter tit at jeg kommer til at ligne en grøntsag en dag og derfor bliver min bytur ødelagt for vælger at gå hjem...
    frygter ikke en dansker på samme måde...
    og er sgu nok lidt racistisk sagt, men sådan har jeg det bare... og det skal jo ikke tages personligt...

• #66   24. jan 2009 få fat i en chihuahua som min invader smiley

• #67   24. jan 2009 han skal nok passe på dig

• #68   24. jan 2009 Kristina K

har en rottweiler smiley
    dog bruger jeg ikke min hund til at pudse på andre mennesker...
    han er min vagt hund og min kæle hund... ikke min dræber hund xD

• #69   24. jan 2009 invader zim, det vil jeg kalde lidt paranoia, du har nok fået fortalt nogle skræmmende historier om de her perker her med deres 15 fætre der går i byen med deres store guldkæder og kun er ude på at slås, sådan er det ikke, 99 ud af 100 indvandre der går i byen , går i byen for at hygge sig. At de så tager kampen op når der endelig er noget og ikke stikker halen mellem benene er så en anden ting.

• #70   24. jan 2009 Nå altså, jeg bruger min sværvægter på 1,8 kg til at pudse på folk når jeg er i byen, og han har enda mundkurv på, så ser han smartere ud..

ironi kan forkomme ;-D

• #71   24. jan 2009 hej her i næstved er det faktisk lidt fagligt, vi har black cobra, og tro mig det ikke dem du vil møde i en mørk gyde, hamrende stiv.

• #72   24. jan 2009 nu er det jo lige fordi black cobra er indvandrer, så du vil gerne møde en flok pumpede skaldede HA'er i en mørk gyde hamrende stiv ?

• #73   24. jan 2009 hehe nej ;-D ..dem har jeg ikke set.
    siger det bare fordi en blev slået ned sidste weekend.

men tror nu heller ikke DU vil se MIG i en mørk gyde smiley

• #74   24. jan 2009 Maroccan

kommer fra Haslev oprindeligt og bor nu i kalundborg
    i Haslev ville black cobra gerne ind og de mødte op men måtte gå derfra igen... kender ikke historien, men har hørt det fra min bedste ven...
    og i kalundborg har jeg prøvet at 3 sprang på mig og min veninde har prøvet det... men som sagt jeg er nem at provokere, så der skal ikke meget til...

men du har nok ret... kan da godt være jeg bare har opbygget paranoia...
    men når man står og snakker med dørmændene og de siger man lige skal være vaks fordi at der kommer nogle om lidt, (indvandre) så kan jeg godt forstå det...

Kristina K

i hvow smiley hehe
    gider ikke mund kurv... alle mennesker går over modsat når de ser en rottweiler... forstår ikke hvorfor... smiley total yndlings race

• #75   24. jan 2009 Kristina K

det var black cobra fra Næstved der kom til haslev dengang fordi de ville styre hash og narko handel...

• #76   24. jan 2009 Hehe den er da også sød sådan en tyk rotte smiley tværtimod er chilli en menneske magnet , det sjove er alle steder hvor du normalt ikke må tage hunde med, tvinger menneskerne mig til at tage med ind. banker resturanter osv haha. vip hund ;-DD

• #77   24. jan 2009 Ja der er gang i narkoen hos jer i haslev ;-D

• #78   24. jan 2009 Looool, det der undre mig mest er under informationen står der "Muslimer ønsker respekt for dem, deres kultur og deres religion. "

men hvad fanden har det med islam at gøre. Bare fordi han er invandre, betyder det ikke han er muslim? :S

• #79   24. jan 2009 Kristina

er bare bange for at skulle få trådt på sådan en lille hund... smiley

ja for satan...
    stort set alle jeg kender derfra er på narko...
    ved også hvor det bliver solgt smiley hehe smiley

• #80   24. jan 2009 Salg@uniqcar.dk *

hvad mener du ??
    hvor står det henne ??
    og mindes heller ikke jeg har nævnt sådan noget hvis du hentyder til mig...

• #81   24. jan 2009 orh hold dog op, så lille er han ikke, eller jo ;-D haha ..
    hahaha ja lige nede om hjørnet ved kebab grillen..

retn gæteri!

• #82   24. jan 2009
    Invader Zim !
    Ikke sagt til dig, under youtube linket - klik info til højre der kan du se!

• #83   24. jan 2009 Salg@uniqcar.dk *

når okay... smiley

• #84   24. jan 2009 Ja hvis det havde været en dansker havde jeg tænkt han var en lige så stor en idiot!

Kommentér på:
hvor dum kan man være

Annonce