{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Frisk dame - nu hjernedød :( {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg snakkede meget med en dame, ved navn Joan. Hun 'er' kun 49 år, dog alkoholiker så hun synes meget ældre. Hun er gift med en mand der er meget meget syg, men han klare sig og kæmper hårdt for at leve, og for at være sammen med hende.

Min veninde sidder og spiller automat tidligere idag, og jeg sidder og kigger på, da Joan dukker op, frisk, glad og venlig som altid, og hilser pænt på os. Hun har lige handlet, så skal hjem med sine varer. Hun gør alt for hendes mand, laver mad, gør rent osv. Da han ikke selv kan holde til så meget. Da hun kommer hjem sætter hun sine vare ind i køleskabet, og går ud på altanen og siger til sin mand, at hun lige går på toilet.
Der går 20 minutter, og hendes mand begynder at undre sig om hvor hun bliver af.
Han går derud, og der ligger hun på jorden, med blod ud over det hele.

Han går i panik og ringer ned til naboen og de ringer efter en ambulance, der så kører hende ind til Esbjerg sygehus. - Nu er hun blevet erklæret hjernedød. Ung frisk dame på kun 49 år. -Ligger i raspirator, som er det eneste der holder det sidste liv i hende.

Datteren og moren bor i Holland, som først skal kontaktes, og så går jeg da ud fra der bliver slukket for hende, da der er INGEN chance for at hun liver op igen.

Hendes mand er overbevidst om at hun kommer hjem og er frisk igen imorgen.... -har svært ved at sætte mig i hans sted smiley Har virkelig så frygtelig ondt af ham, og håber bestemt ikke han er alene oppe i lejligheden nu!!

Ønsker alt bedring til den sødeste mand hun har, samt resten af hendes familie, og de nære venner.

Hvil i fred Joan.

Ville lige dele denne uhyggelige ''nyhed'' med jer, og bede jer om at lade en tanke gå til de efterladte.. <33
Tak fordi i lyttede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frisk dame - nu hjernedød :(
Kommentér på:
Frisk dame - nu hjernedød :(

Annonce