{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Søger sang: Tjen 500,- ved at finde den! {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen desperat! Overvejer enda at gå til en spåkone/troldkvinde/tankelæser .. what ever sådan en nu hedder, for at finde ud af dette! Det driver mig til VANVID! Kender I det.. Men har 0.0001% af sangen i hovedet, og lige meget hvor meget man end prøver at huske mere om det, hjælper det ikke smiley

Jeg er så opsat på at finde den skide sang at jeg med GLÆDE tilbyder 500,- til den som kan hjælpe!

Sangen er fra hmm .. 2000-2007 vil jeg tro? Jeg hørte den første gang HERINDE på Baboom da en pige lavede en video med sit vagtab ( hun fik en bypass operation )

SANGEN:
Det er en stille og rolig rap-kærligheds sang mener jeg?
Der blev brugt et stil billede hvor man så de 2 personer som havde lavet sangen. Det var en sort mand og en hvid dame som sang.

Jeg har intet tekst derfra desværre smiley Ved godt det ikke er meget at gå efter men hey? Jeg er for fanden desperat og vil tage alle midler i brug.

OBS: Husk nu på det er INTET nyt fra dette årti af! Vi snakker fra år 2000-2007 ca.!

Men ja - Hvis du er opsat på at tjene 500,- for at hjælpe mig, så er det bare igang smiley

På forhånd tak!

Jeg tjekker tråden op til flere gange om dagen. Kom frisk piger og drenge

500,- til den som finder den.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger sang: Tjen 500,- ved at finde den!
Kommentér på:
Søger sang: Tjen 500,- ved at finde den!

Annonce