29. jan 2007 Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 194 Svar: 495
ville i cutte dem? {{forumTopicSubject}}
Jeg har et par veninder, men ser dem ikke så tit. Der er to af dem som jeg tvivler på.. De tager ingen kontakt til mig, hvis vi en sjælend gang skal være sammen, er det altid mig der skal spørge.. Hvis vi snakker om at være sammen den dag, er det altid mig der skal løfte op i det, og aftale helt..
Men de virker da til at hygge sig når vi ses, glade og vi snakker om alt, vores problemer osv.. de er nogle søde piger, så jeg ved ikke om jeg skal prøve og prøve.. heller ikke nyheder (kærlighedsliv) får jeg af vide, uden jeg spørger. Så tilfældigvis en af dem have fået kæreste på facebook.. ville i cutte dem?
Selvfølgelig er de nok ikke så interesserede i mig mere.. men et lille 'hvordan går det', ville være rart uden jeg skal spørge først
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 194 Svar: 495
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Emner: 39 Svar: 2.467
har selv venner der er sådan og ja har sagt det men det hjælper ikke så vil de noget kan de jo bare ringe for jeg gider ikke blive ved at ringe til dem.
jul 2008
nej for så skal de bruge penge på mobilregningen
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 196
det kommer lidt an på hvad du selv har lyst til jo. men ja de viser tydeligt at du ikke betyder helt så meget for dem så de gør for dig desværre!
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Svar: 75
Pernille, jeg synes os helt klart du skal snakke med dem
Bare tænk på at der altså er en masse andre du kan bruge tid på, så i stedet for at spilde al din tid og energi på dem, så gør det på nogle andre, som du rigtig kan betro dig til på samme måde
jul 2008
ville i cutte dem?