{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.565 visninger | Oprettet:

Steffen R
Steffen R
Følger: 1 Emner: 58 Svar: 104

Er MEGET nervøs ;( {{forumTopicSubject}}

Hey baboom.. Nogen af jer kender sikkert det hvor man er nervøs over for piger, står i det problem, og har virkelig meget svært ved at tage intiativ.. Kan godt snakke med lidt med piger, men samtalen dør altid ud, fordi jeg ikke kan tagen intiativ til at sige noget.. Hvad skal jeg ligesom sige for at holde samtalen kørende smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er MEGET nervøs ;(
  • #1   7. jan 2009 HAHA jeg lytter med .
    er så dårlig til at snakke med dem vis jeg kan li dem hvertfaldet smiley

• #2   7. jan 2009 Snak med flere.

• #3   7. jan 2009 bare snak`? smiley

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#4   7. jan 2009 Hvad skal jeg bruge arbejd med dig selv til ?? :s Hvad skal jeg sige, samtalen dør næsten altid ud :s ??

• #5   7. jan 2009 bedre at sige noget end slet ikk at sige noget smiley
    - så bare igang med snakketøjet smiley

• #6   7. jan 2009 Jamen.. Er det nogle piger du kender, som du er venner med, eller som du går i klasse med - som du gerne vil snakke med?

Men først.. Find ud af hvad de interesserer sig for.. og så snak med dem om det smiley

• #7   7. jan 2009 Eller snak om fælles interesser.

• #8   7. jan 2009 Hvis det hele går galt, og alt bare ikke vil som det burde, så kan du altid snakke om vejret...

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 130
    #9   7. jan 2009 Elmhøj, Mike

Ja den virker garanteret smiley

Eller os ik hehe

• #10   7. jan 2009 Man kunne også snakke om kage.. de fleste elsker kage.

• #11   7. jan 2009 kiksen

korrekt, men nu ikke sjovt at snakke med en der ikke rigtig siger noget :S

• #12   7. jan 2009 Ja da.. det virker fint lige indtil du får en knytnæve i øjet.

• #13   7. jan 2009 spis nogle piller imod det<3

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#14   7. jan 2009 jamen hvis der f.eks kommer en pige over som jeg godt ved hvem er, men som jeg ikke kender som person, så på godt dansk er jeg sygt dårlig til at "score" smiley smiley ? Har svært ved at snakke med dem, det er ikke fordi pigerne afviser mig, jeg kan bare ikke tage intiativ.. Hvad plejer i at gøre for at starte en samtale smiley ?

• #15   7. jan 2009 Ja man starter normalt på at hilse på personen.

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#16   7. jan 2009 og er alligevel 17 om en måneds tid, så det er vist ved og være tid smiley smiley ?

• #17   7. jan 2009 Jeg tror du lider af sygdommen : Asocialius rovhullus. smiley

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#18   7. jan 2009 tror bare du skulle smutte ud af emnet smiley

• #19   7. jan 2009 Hvor gammel er du?? Har haft det på samme måde, men det er squ væk, har ingen problemer med det mere... Men kan squ ikke engang sige hvorfor...

Start en samtale om noget man har en holding til, hvilket sportshold der er bedst, racisme, en bestemt TV-serie, et eller andet... Som man kan blive enig om eller uenig, med andre ord, start en diskussion... En diskussion behøver jo ikke være en dum ting, men bare så man udveksler nogle synspunkter, så kommer det oftest helt af sig selv...

Og, ved ikke om du gør det, men du må ikke tænke over hvad hun måske synes om dig, hver dig selv og slap af... Snak stille og roligt, lyt og hver opmærksom...

• #20   7. jan 2009 Kiksen
    haha, ja men så kommer man nok ikke der til smiley

Steffen
    Det er altså ikke så svært. bare snak. og hvis pigen er bare lidt intra vil hun også have noget at sige, og så kan i føre en samtale.

• #21   7. jan 2009 bare sig noget, du kan umuligt sige noget en pige en pige ikke ville have sagt.

• #23   7. jan 2009 Hvis du kender personen er det vel bare at gå hen at hilse og spørge hvordan det går... Og så tage den derfra, og hvis det er på et diskotek kan vel spørge om hun vil med ud og ha' lidt frisk luft, det er jo ikke til at snakke indenfor...
    Og så ellers spørge hvem hun følges med, om de har været til forfest, hvordan planen ser ud for senere på aftenen...

• #24   7. jan 2009 Steffen R,

For det første, virk chamerende, ret ryggen, udstrål selvtillid og vær imødekommende ! Øv dig på de piger du føler er klamme i hovederne, ulæks og som SLET ikke tænder dig overhovedet... mildest talt misbrug dem smiley

Gå så hen til en du godt kan lide, og simpelthen slå hjernen fra ! Lad vær med at tænk over samtalen muligvis ryger i vasken, mand dig op, og hav ordet "fisse" i mente hvergang ... så skal du nok finde på noget du smiley

...der findes sgu ingen løsning på denne her rebus, man må bare prøve sig frem hehe smiley

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#25   7. jan 2009 Hans K J: Tak for hjælpen .. Jeg tror virkelig poblemet ligger i at jeg bliver nervøs over hvad hun synes om mig smiley ... så må jeg bare prøve at lukke det ude .. ;(

• #26   7. jan 2009 Steffen R : Smid hæmingerne smiley Ikke dem alle selvf.. snak lige ud af posen.. du skal ikke stå og overveje hvert ord du siger, for så bliver du nervøs og så gider hun ikke høre på dig smiley

Er hun lækker, så sig hun er pisse smuk.. hun bliver smigret og vil derefter snakke med dig.. du skal selvf ikke gå og sige det til alle.. men sig det til hende du har kigget efter hele aftenen smiley

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#27   7. jan 2009 Tak for hjælpen alle sammen.. Jeg tænkte på, er det for meget at byde en pige på en drink, som man bare sidder og snakker med ? smiley Tror ikke jeg kunne få mig til at gøre det, hvis mine venner sad rundt om smiley smiley

• #28   7. jan 2009 Hehe, måske ikke lige med det samme, det virker måske lidt, så'n, hmm....

Men istedet kan du jo også rejse dig for at hente noget til dig selv og i den sammenhæng spørge om hun skulle ha' noget med...
    Bare istedet for at skulle spørge, skal du have noget at drikke, eller må jeg byde dig en drink, det er lidt for plat sys jeg...

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#29   7. jan 2009 okay tak.. Tør sku heller ikke gøre det foran mine venner alligevel smiley .. Hvis samtalen ligesom skulle dø en smlle op, hvad kan man så sige, bare ligesom at få gang i det igen smiley ?

• #30   7. jan 2009 Tja, hvis hun tydeligvis keder sig, så skal der enten ske noget, eller oss skal det bare ikke være jer;-)
    Men du må da kunne finde på et eller andet, spørg om hund har de, om hun er til hunde eller katte, emnet er næsten underordnet, er man først igang kommer det næsten af sig selv... Det er det med at starte en "samtale" hvor man udveksler holdninger og meninger, ikke et "forhør" hvor du bare spørger om en masse ting;-)

• #31   7. jan 2009 Men du må da kunne finde på et eller andet, spørg om hun har dyr,

• Steffen R
    Steffen R Tilmeldt:
    jan 2008

#33   7. jan 2009 Ja, det er så nemt og sidde og sige det er bare snak med hende, men det er det ikk hvis i har oplevet noget lign. tror bare man lige skal have det overstået før det generte går væk smiley

• #34   7. jan 2009 Hvis man tænker over det, så det jo meget naturligt for os fyre ! Vi gik på jagt - skaffede føde til hele hytten tilbage i stenalderen... Der snakkede man jo ikke en skid ude på markerne, når man skulle liste sig ind på en ko eller hvad ved jeg xD

I tøser sad jo tilgengæld bare derhjemme og havde hinanden ved selskab når kødgryderne skulles sættes over, og vanterne skulle syes smiley

Så Steffen, der er MANGE andre der har det ligesom dig ! Har selv værret det hele igennem og for mit vedkommende forsvandt det, da jeg begyndte at blive meget mere voksen og moden ! Tænkte bare for mig selv: "hvad er det egentligt der holder mig tilbage?" smiley Kan værre du også kan bruge det...

• #35   7. jan 2009 Go get them tiger;)

• #37   8. jan 2009 Hahah smiley Sjovt at se hvordan folk staver til "initiativ" smiley
    Det eneste du skal gøre er at finde nogle fællesinteresse emner at snakke med dem om.. Og så prøv at slappe lidt af , i stedet for at tænke for meget over hvad du skal snakke om .. Og vær opmærksom på om de piger overhovedet er interesserede smiley

• #38   8. jan 2009 Maria,

Jeg stavede sguda rigtigt nok smiley

• #39   8. jan 2009 Ja , det gør du Mike . smiley Siger det bare generelt , fordi der er mange der ikke kan stave til ordet .. smiley
    Men tilgengæld kan du ikke sammenligne stenalderen med dags dato.
    Der er da også rigtig mange piger der har det på den måde, at de ikke ved hvordan de skal starte en samtale eller holde den kørende med en dreng. Men det er jo bare noget der kommer helt naturligt efter min mening.

• #40   8. jan 2009 Maria,

Heheh - jeg syntes da godt man kan bruge stenalderen som eks. ? Vi gør da mange ting idag, som vi sikkert også gjorde dengang - det jo også lidt ligesom hvis vi sammenlignede os med dyr...

Men ja self. er der også piger der har svært ved det - ingen tvivl om det ! Men på landsbasis - ja så tror jeg altså der er laaangt flere drenge der har det sådan. Piger har det med at være for ikke at sige virke meget mere åbne og udadvendte end de fleste drenge - ihvertfald i teenageårene smiley

Men det nu bare min erfaring...

• #41   8. jan 2009 Ej, synes det er overdrevet med stenalderen og en ung knægt der har brug for at lære at kommunikere med piger.
    Jamen det kan godt passe ang. dine erfaringer, men piger lægger bare mere skjul på det nok. Men tilgengæld har drenge en rigtig dårlig vane med at spærre sig selv inde på deres værelser/lejligheder og sidde foran computeren og kommunikere, i stedet for at gå ud foran døren og snakke med folk. Det hjælper sgu en del på det hele, eller deltage i nogle sportsgrene etc.

• #42   8. jan 2009 Du kunne jo også bare sige at du virkelig er dårlig til den slags... Måske er der nogen der rent faktisk er forståelige overfor den slags og hjælper dig ved at de så finder på noget... Så hellere sige hvordan du har det med det, end ingenting .. Man kommer længst med ærlighed smiley

Kommentér på:
Er MEGET nervøs ;(

Annonce