3.035 visninger
|
Oprettet:
sove med fyre (selvom man har kæreste) {{forumTopicSubject}}
Hej baboom
hvad vil i sige til hvis jeres kæreste " en pige " sov med andre fyre når i ikke var sammen, vil i ikke have det lidt mærkelig indeni eller vil i være helt cool med det.
jeg vil selv have en mærkelig fornemelse, og føle det som noget mærkelig noget og synes man bare ikke gør sådan noget når man har kæreste.
hva synes i ?
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 435
- Kig i forumet
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 32 Svar: 187
jul 2007
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 79
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 164
jan 2007
Følger: 80 Følgere: 78 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 438
feb 2007
Følger: 1 Svar: 130
Har da tit sovet i samme seng med veninder når vi var fulde uden der er sket noget som helst.
Synes det har noget med at stole på kæresten at gøre.
dec 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 2
feb 2007
Synes ik der er noget galt i det hvis det sker en enkelt gang, men sker det f.eks et par gange i ugen så ville det sq ik være ok for mig mere
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 305
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 424
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 17
feb 2007
Haha skulle til at skrive det samme.
okt 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 818
feb 2007
Så du vil hellere ha din kæreste skal fryse ihjæl fremfor at hun sov sammen med en rigtig god kammi ?
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 26 Svar: 126
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 656
sådann oget synes jeg ikke man gør
feb 2007
SÅ du ville lege chaufør for din dame hver gang hun ik kunne komme hjem nice nok
Har da os hentet damen op til flere gange men kun fordi hun har bedt mig om det.
Ser intet galt i det hvis jeg kender personen hun overnatter ved.
Sker der noget mellem de to jamen så er hun sq ik engang værd og blive ked af det over.
Ville hverken smadre ham eller hende det sq for barnligt.
Nu er jeg temmelig meget på arbejde så kan godt forstå damem hænger ud ved venner og har det lidt sjov det sq ok synes jeg, personligt vil jeg bare hellere arbejde og tjene penge fremfor at hænge ud ved vennerne hele dagen
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 56 Svar: 652
feb 2007
De kunne jo måske begge ligge og tænke på sex og igennem deres tanken have samleje.
Damn guys nogle af jer må virkelig være jaloux hehe
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 140
feb 2007
Hvad vil i gøre hvis hun ik kan komme hjem f.eks og i selv har drukket og ik kan køre mere ?
maj 2008
nu lukker du røven
jul 2008
Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
det er nu mere dig der er torskelam at høre på nu.
tilbage til topic
om kærsten må sove hos end anden af det modsatte køn vis det er en overnatning i ugens løb så er der ikke noget problem eller en weekend tur men vis det er ofte så er der noget galdt eller vis det er på nogle bedstemte dage f.eks. måneds dage eller års dage så er der noget galt
men finder man ud af der har været noget er det ud af vagten med personen 0 telerance for utroskab gælder også for bollevenner
maj 2008
nu lukker du røven
din vatpik
feb 2007
sep 2008
Så længe jeg ved der ikk er noget imellem dem har jeg intet i mod de sover sammen, og når jeg har kæreste på, kan jeg da godt sove sammen med mine venner.. for man sover jo bar.. men ville fortrække at sove hos kæresten fremfor vennen, men det jo ikk altid de lige kan
maj 2008
feb 2007
Nice nok så kan du lige køre galt og lande på sygehus fordi du var jaloux god stil.
Og sætte andres liv på spil fordi du er jaloux det virkelig barnligt det der.
sep 2008
Jeg har personligt ikk noget problem med at sove ved en ven.. hvis min kæreste ikk lige kan være sammen, og en ven spørg om jeg kan sove sammen gør jeg det da gerne, for det jo bar en ven, og ser sjældent mine venner, da de bor langt fra mig.. men altså hvis ens kæreste har noget i mod det må man jo bar sove hver for sig
feb 2007
Du har din mening skal du os ha lov til, men sq ingen grund til at svine manden til.
Få dig et liv dreng
feb 2007
Helt enig.
Så længe det sker en sjælden gang har jeg intet problem med det.
Hellere lade hende sove der fremfor at skulle hente hende når jeg har drukket eller sådan noget.
Utroskab er på ingen måde acceptabelt helt sikkert, men man blir da nød til at stole på hinanden i et forhold ellers kan man lige så godt lade det være.
Men ja der er sq mange barnlige og vildt jaloux personer herinde hehe.
feb 2007
Ahh spadser vil ik hugge dit job FJOLS
Det sq sjovt og se hvordan folk som dig blir når i ik får fisse, men helt ærligt kan godt forstå de ik vil bolle makker det ik alle der tænder på mc donalds lugten i sengen.
feb 2007
side 320 men meget spændende egentligt?
Hvorfor er det egentlig lige mig der læser biblen det da jer der er hellige og ik tør lade damen overnatte ved en ven så skulle nok spørge hvor i er kommet til.
feb 2007
Korrekt
men det lærer de nok engang.
Det samme med når man ik har noget konstrukt og sige så sviner man bare folk til så er man nemlig sej herinde.
Jeg har virkelig stor respekt for dem der tør sige hårde ord over en pc det virkelig tommelfinger op
feb 2007
Har intet problem med folk er jaloux sådan skal det sq os være til en vis grad.
Men var min dame så jaloux som nogle af jer herinde er så ville jeg sq få spat af hende og gøre det slit tror jeg.
Man kan da ik sidde og holde hinanden i hånden hele tiden.
feb 2007
Lige over
feb 2007
Nej sq for så laver de jo bare skumle ting uha da da
feb 2007
Korrekt samme mening herfra men de blir jo nok ældre engang.
De ksal lige ha lidt tid til at rode med deres cykler og scootere endnu.
feb 2007
Stavefejl er gratis
sep 2008
feb 2007
ellers tak du er til piger men tak for tilbudet.
feb 2007
hvis jeres ægtefælle som i fx havde børn med lige smuttede over til en ven eller veninde og sov så synes i det er ok?
jeg er ikk nogte jaloux menneske, men i mien øjne er det en syg verden vi lever i når man har behov for at sove sammen med andre end den man deler sit livs glæder og sorger med... suk!
heldigvis har vi da en ensrettet regel i mit forhold og det er sq dejligt..
feb 2007
Mikkel sagde bare fuck dig til mig
Så sagde jeg bare ellers tak for tilbudet men jeg er til piger.
feb 2007
Jamen søde ven når man er gift ville jeg mene det ændre sig lidt.
Ville nok stadig ik ha noget problem med det hvis damen ik kunne komme hjem.
Men hvis det bare var fordi hun ville hygge derovre og så blive og sove så tænkte jeg nok mit.
feb 2007
Den skal jkeg lige ha en gang til for det gav da nada mening det du fik fusket sammen der
feb 2007
men i mine øjne synes jeg verden er lidt ude på et punkt hvor jeg ikk ka følge med når man bare siger det er helt ok at man lii sover ude hos en af det andet køn..
tror bare jeg daffer igen fatter nemlig ikk en skid af dette her heh
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Men.. en rigtigt god ven, kan vel nok gå.
En chat-ven... så siger jeg stop.
Eller en jeg ved prøver at flirte med hende.
Et forhold skal ikke være et fængsel, man må også lade hinanden være sammen med andre.
Ellers bliver man så skide indelukket og... 'kedelig' i længden.
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 221
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 211
feb 2007
Nu snakker jeg om en både hende og mig kender en god kammi og det ville jeg ik have noget problem med.
Men ja hvis det var en fra en chat eller sådan noget så ville jeg heller ik synes det var ok, eller som du siger en der flirter med hende nej så er det ik ok.
feb 2007
Men nu har hende og jeg ret forskellige vennekredse.
Mit problem er at hun næsten kun snakker med drenge, hvilket går mig på.
Især når man får lov at kigge med når hun sms'er, og man så ser hvad de skriver. Heh }:-(
Men jeg har intet imod at hun overnatter hos hendes bedste ven, som jeg oven i købet kun har set 2-3 gange. Han er super flink, og det giver lidt ekstra plus at han også har kæreste. Så det er fint nok.
Men chatvenner, fy føj.. nej...
Ville egentligt gerne, at hvis hun skal mødes med chat-venner, at hun så tog mig med den første gang.. Men den regel kan jeg vidst ikke få indført. >.<
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 46 Svar: 527
Synes det er iorden at ses med sine venner/veninder selvom man har kæreste, om man så tager en tur i bio, går i byen ser en film hjemme ller hva det nu kan være og overnatter... VENNER/VENINDER er jo folk man ser på samme staide som en kæreste bare uden alt det intime og de føleleser der er mellem kærester, det er jo derof rdet er venner og ikke en kæreste, ved ik om i kan følge hvad jeg mener...
Men jeg ville ikke have noget imod at min kæreste ses med veninder uden mig og overnatter , da jeg ved hvor jeg har ham og hans veninder kun er veninder og intet andet...
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 81 Svar: 777
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 322
maj 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 43
og sover sku tit hos dem og omvendt ,.
både i ret så stiv tilstand og helt ædru .. og ville ikke stoppe bare fordi jeg fik kæreste på ..
og nej vi laver ikke noget andet end og sove ..
så med mindre du mistænker hende for og være lidt løs på tråden . så lade være med det der fis !
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 25
maj 2008
hvorfor nu det ?
hvem siger de har lavet noget ...
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 32 Svar: 187
sep 2008
sep 2008
maj 2008
altså det er lige og overreager ..
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 155
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 132 Svar: 1.303
Det hedder IKKE
jan 2008
Det er meget irriterende at læse. Skriver du også ÉHK i dine stile ?
jan 2008
Det det samme med EK. Det ser så dumt ud og er træls at læse.
sep 2008
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 36 Svar: 230
og det er noget vores kærester får afvide inden de går ind i et forhold med mig eller ham.
vi ha ALDRIG lavet noget, og vi ha sovet sammen ja rigtig mange gange. så ja jeg synes det er okay,
feb 2007
Hvorfor starter du dine indlæg med et punktum (.), og skriver 'ikke' som 'éhk'.
Det var da frustrerende at finde rundt i hvad du skriver :s
Desuden starter man altså sit navn med stort
feb 2007
feb 2007
dec 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 91
Jeg er da total ligeglad med, om min kæreste sover sammen med andre fyre eller piger. Jeg gider ikke spilde mine ressourcer på at være jaloux på noget, jeg ikke kan andre på
Vi bor ikke i samme by, og jeg overnatter ofte hos nogle venner, når jeg har været i byen. Min kæreste ved, at han kan stole på mig, så det generer ham ikke. Og hvorfor skulle det dog det? Vi elsker og respekterer hinanden. Men derfir er vi da ikke udelukket forbeholdt hinanden. Sikke noget pjat
Og spørgsmålet gik i bund og grund kun ud på, om vi ville have det mærkeligt med det eller om det var okay. Og det er okay
Synes i andre jaloux kærester må have et temmelig fattigt forhold, hvor man tilsyneladende kun kan være sammen med sin kæreste hele tiden. Velkommen til 2008
feb 2007
hos os er ingen af os jaloux, vi er bare enig om at overnatning hos det andet køn bare ikke er okay.. han og jeg kan hver i sær tage i byen som vi har lyst til, fester osv.. ingen kontrol der.. men regler er regler i vores forhold, og dem bryder man ikke ...
dec 2008
Var ikke specifikt henvendt til dig
feb 2007
ville dog alligevel svare:D
dec 2008
sove med fyre (selvom man har kæreste)