{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.250 visninger | Oprettet:

jeppe j
jeppe j
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Sex i bilen?! {{forumTopicSubject}}

Hey drenge og piger.

Nu skal i høre, har en fræk date iaften med damen. Hun har lyst til at prøve sex i bilen, da hun ikke har prøvet det. Jeg har dog heller ikke prøvet det selv endnu, da jeg for nylig først har fået bil osv.

Hvordan fanden skal det hele forgå, er helt blank smiley

Har i nogle fif's - plusér & minusér ??

Men det skal dog siges at bilen er en sedan model (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sex i bilen?!
  • #2   14. okt 2008 hvis du er liderlig nok kommer det naturligt til dig med hvordan og hvorledes, ellers så er det med at smide hende om på bagsædet og så ned på knæ (altså med åben dør og dig på knæ lige uden for bilen)
    eller læg sæddet helt ned og lade hende ride dig.

prøv dig frem og aflæg rapport

• #3   14. okt 2008 Lad vær at tænk og planlæg det for meget.. bare gå i gang og så ender det som det nu gør... Det er piv frækt... glæd dig...

• lars  p
    lars p Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 78
    #4   14. okt 2008 husk håndbremsen................... ellers bare gi den gaz

• jeppe j
    jeppe j Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #5   14. okt 2008 Tak for fif's folkens..

Ja skal skam huske den håndbremse hehe.

Kender i ikke nogle steder på nettet, hvor der er billeder eller sådn nogle lignende.. Så man lige kan få lidt inspiration.

• #6   14. okt 2008 søren nemlig smiley

er nu sjovets når damen trækken en væk smiley

• Lenze .
    Lenze . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 32
    #7   14. okt 2008 sidst jeg gjorde det knækkede jeg ryglænet i min bil..... smiley

Men det var sfl. en god grund til at investere i ny lædderkabine smiley

• #8   14. okt 2008 Lig sædet ned - hun vender hovedet mod bagsædet og du står bag hende - så kan hun holde fast ved nakkestøtten ! ved hendes sæde selvfølgelig ;o)

• dan v.
    dan v. Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #9   14. okt 2008 Du stiller dig foroverbøjet bag forsædet med pikken fremme mellem sæderne. Så beder du hende sætte sig på modsatte side og sutte, mens hun glider ned over gearstangen.

Og så siger du (som Lise siger):

Tag det som det kommer skat! smiley

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #11   14. okt 2008 Det kommer helt naturligt. det er bare og gå til den.

• #12   14. okt 2008 for det første, forvent små skader og ømme muskler bagefter.

der er en masse ting og sager man kan, og det er da skride frækt men NEJ det er bare så kavt og man ser så dum ud hehe. smiley men ja som de andre siger, på forsædet, på bagsædet i doggy, hun kan også ride dig på bagsædet, men det kan koste et lille hold i nakken smiley (for hende)

held og lykke du ;D

• #13   14. okt 2008 forsæde, bagsædet, op af bilen? der er ikk nogen minuser i en bil q;

• #14   14. okt 2008 ; Tag det som det kommer.
    der er ingen hrund til for meget planlægning, såé bliver det hurtigt kedeligt.. smiley

vis i begge er tændte såé kommer tingende helt a sig selv.

god fornøgelse smiley

• #15   14. okt 2008 Søren S
    Man behøver da ikk køre helt ud i skoven for at undgå publikum...

det er jo spændingen ved og dyrke sex offenligt det er at man ahr en cahcane for og blive opdaget.. og det er vel næsten derfor man dyker sex i bilen eller er det mig der der forkert på den...

jeppe J
    bagsædet er nok bedst....

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #16   14. okt 2008 Lad være med at sætte dig på gearstangen...

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
    #17   14. okt 2008 bagsædet er bedst har prøvet det mange gange køre ud til skoven eller et sted hvor der ikke kommer mange forbi smiley hi hi

• #18   18. okt 2008 Miss A: Det kan være det bliver bedre...

Camilla ™<3 .: Aldrig prøvet det??

har prøvet det en del gange... og det sku forskelligt om det har været godt eller dårligt... kommer fandme også an på bilens størrelse... skal siges en daihatsu charade er for lille.. Ikke sjovt at holde nede i midtbyen og dytte hele tiden ...

Selvfølgelig kan det lade sig gøre... men som mange skriver dette skal ikke planlægges... så bliver det med garenti pisse dårligt...

• #19   12. nov 2008 Hvorfor skal det hele planlægges ? .

Prøv jer dog frem og lad jer få en oplevelse ud af det. Der er da intet så grumt som sex der er timet efter et ur .

''Så skat. Nu er klokken præcis kl. 19,35 . Og vi skal kneppe . VI har lige 5 minutter til at få alt tøjet af, for holder vi ikke tidsplanen bliver jeg i helt vildrede da jeg ikke ved hvad jeg så skal gøre'' .

Kommentér på:
Sex i bilen?!

Annonce