{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

hvordan kan jeg stole på ham igen :(? {{forumTopicSubject}}

tjah..
i lørdags var min kæreste til fest, og jeg var gået tidligt i seng (klokken 21).
det er også helt fair. den er jeg med på, er også ligeglad med at han drikker sig æskelam. bare han kan sove branderten ud igen dagen efter.

Dagen efter, altså søndag, da jeg vågner, starter vi ud med at skrive. og han virker rimelig mærkelig, og fortæller at han har været rimelig stiv dagen forinden, og at han har snakket med en af mine bedste veninder, fra den efterskole jeg gik på.
jeg tænker sådan lidt, "okaaay"? men lader det ligge. men i løbet af dagen, bliver han bare mærkeligere og mærkeligere, og bliver ved med at snakke om at han har snakket med min veninde. jeg lægger så mere i det, og spørger om han er mig utro. det svarer han sådan tvetydigt til, og så bliver jeg ekstremt ked af det og bliver ved med at spørge om han er mig utro eller hvad han har gang i.

jeg snakker så med min veninde senere på dagen, og hun fortæller at han ringer til hende 00:15 ca. og virker mærkelig. han spørger efter mig, og han ved ikke selv hvor han er henne.
jeg spørger så hvad de har snakket om, og hun siger så at de snakkede om forhold, og om mig osv.
jeg spørger så igen min kæreste om han er mig utro, om han er forelsket i en anden. og han bliver ved med at benægte, men opfører sig stadig ekstremt mærkeligt!

så skriver jeg til nogle af hans venner, blandt andet hans bedste veninde, som jeg selv er rigtigt gode veninder med, og hans bedste ven som han var sammen med den lørdag aften, hvor jeg sov.
de siger begge 2 at de tvivler på at han er mig utro, og hans bedste ven siger direkte at det er han ikke. men at han godt ved hvorfor han opførte sig som han gjorde.

jeg spørger så selvfølgelig hvorfor han gjorde som han gjorde. men det vil vennen ikke svare mig på, for han vil ikke "stikke nogen", og at han har lovet ikke at sige det til mig. jeg spørger så min kæreste om hvad det er hans ven ved, men ikke må sige til mig, for ham. og han fortæller så selv, "at han har røget én smøg.", så spørger jeg vennen om det er fordi han havde røget en cigaret. det viser sig så, at han har røget mere end én.
(første løgn!)
jeg kan ligesom mærke at der bare er mere end bare smøgen i det vennen siger, og spørger igen min kæreste om hvad han har gang i.
og efter at have sagt at jeg ville forlade ham, hvis han ikke lod være med at lyve mere for mig, og holde flere ting hemmelige for mig, fortæller han mig så, at han har røget hash med gutterne, og var så skæv at han ikke selv kunne finde hjem.
(anden løgn!)

Jeg bliver SÅ ked af det! for det var den eneste regel jeg havde. at ingen af os skulle ryge, eller tage stoffer. og han var helt enig, og vi har altid kunnet snakke om alt.

nu aner jeg ikke hvordan jeg skal kunne stole på ham igen. jeg føler mig ekstremt såret, og trådt på. jeg føler ikke, at han overhovedet har tænkt på mig, eller på mine følelser. og fordi det er en så stor ting for mig, ved jeg ikke om jeg vil være sammen med ham længere. lige nu har jeg slet ikke lyst til at snakke, skrive eller se ham.
jeg hader ham ikke. men jeg hader den situation han har sat mig i. jeg er så ked af at han har løjet overfor mig, og holdt ting hemmelige. og at han lod mig tro i en dag at han var mig utro, ved at opføre sig mærkeligt.

han lover at han vil gøre alt for at oppe sig nu, og at han bare vil have en chance til? men kan jeg stole på hvad han siger han laver nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kan jeg stole på ham igen :(?
Kommentér på:
hvordan kan jeg stole på ham igen :(?

Annonce