{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Mads  .
Mads .
Tilmeldt:
27. maj 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 31

Hvordan kan jeg..... {{forumTopicSubject}}

Hejsa bb smiley

Der er desværre sket det at min kæreste går i skole med anden pige, som jeg har flirtet med for ca. 4 måneder siden. Da jeg flirtede med hende den anden pige, havde jeg og min kæreste sindsyg mange problemer. Det var så langt ude at jeg slet ikke viste vi var sammen. Så derfor flirtede jeg med en anden. Nå, men la det ligge.

Vi fandt så sammen hurtig igen og alt køre på skinner og vi begge føler os nyforelsket. Men kæreste, ser så den pige jeg har flirtet med og bliver sur på hende og har lyst til og pande i hende en. Kæreste siger til mig at hun har brug for at vide jeg kun er hendes. Har forklaret hende at aldrig vil såre hende, og alt jeg kun hendes osv. Men hvad kan ellers gør for at bevise overfor hende at jeg er hendes ?? smiley

har tænkt på at købe en gave og et par roser, hvor jeg også giver hende et personlig brev?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan jeg.....
  • #1   27. aug 2010 Gaver og roser hjælper ikke på dybe sorger, og tror aldrig din kæreste vil glemme at du har flirtet med hende den anden. men tillid til hinanden ville være et godt bud, forklar hende hvordan det hele hænger sammen, og at du er 100 % ærlig overfor hende. (:
    - bare mit bud ;D held og lykke..


  • #2   27. aug 2010 Som sabrina siger gaver hjælper overhovedet ikke på problemet ..

    Snak med hende om det og overbevis hende om at du kun er hendes, og at du aldrig kunen finde på at gøre det igen...
    Hun skal have noget tid, sådan noget går ikke bare over og bliver okay igen, lige sådan. Det er noget der skal arbejdes med..


  • brian s
    brian s Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   8. dec 2010 du kan ikke ændre på hendes følser og det skal du heller ikke....en følse hos en person kan kun heles af personen selv.... om du gør det ene eller andet har intet med hendes følse at gøre....og vil ikke ændre sig af den grund.
    Ting tager tid.....har selv været i den siutation....er der stadigvæk på en måde......såret....bitter....ked af det...ordene og følserne er mange...men kun jeg kan arbejde med de ting....det samme kan hun......selv tænker jeg frem og tilbage...hvad skete der...er det noget jeg kan leve med....mærker efter i mit hjerte når jeg har en tanke...og hvad følse gir det mig når jeg har den tanke....er det godt eller skidt....ting tager tid og den tid skal hun ha....og hvis du ikke gir hende pladsen og tiden til det så er det fordi at du mener du ikke har tid til at vente og hvad vej hun vælger....alle har ret til en følse.

    Mange siger at man kommer længst med sandheden.....og ja det er sandt....for jeg syntes ikke det værste er at ikke ku se en anden i øjene...men at man ikke kan være tro over for sig selv....og det er man kun med sandheden...også selv om den gør ondt..

    Syntes ikke vi mennesker som sådan skylder hinanden noget...misforstå mig nu ikke....tænker her på ordet noget for noget.....men vi skylder hinanden og sig selv sandheden.....for det er den eneste man kan forholde sig til.

    Men ved at det kan være svært at sige sandheden hvis den gør ondt....for så er det der at man kan miste kontrollen over hvad udfaldet bliver..


    bare lidt fra mig og mine oplevelser.....måske det kan lidt insigt hvordan tingene også kan ses


Kommentér på:
Hvordan kan jeg.....

Annonce