2.239 visninger
|
Oprettet:
Spørge om date på mobilen... {{forumTopicSubject}}
Hej..
Jeg har et Crush på en lækker og smuk pige... Men jeg ved bar ikke hvordan jeg skal spørge hende ud... Nogle forslag...?
Og så om man kan spørge en pige ud på date over mobilen eller er det bar yt...?
Håber nogle der kan hjælpe..
KUN SERIØSE SVAR OG IKKE NOGET PJAT... SÅDANNE INDLÆG VIL BLIVE SLETTET....!!!!!!
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 38 Svar: 2.034
jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
aug 2008
Følger: 47 Følgere: 43 Emner: 38 Svar: 2.034
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 27 Svar: 313
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 294
Bare spørg om noget helt casual som en picnic eller en kop kaffe/the eller en tur i bif eller noget... Det behøver ikkevære noget fancy bare sådan afslappet for lige a stikke følehornene ud - hvis du forstår...
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 800
Men ellers smid en besked hvor du spørger om hun vil med i bio/ud at spise/på cafe, eller hvad du nu finder på
apr 2008
Yes, fyren betaler.. det er der ikke tvivl om... Sådan er det altid minimum første date... I hvert fald i min forskruede verden... hehe...
jan 2008
apr 2008
Det kan du sagtens... Jeg vill i hvert fald ikke have noget problem med det hvis en fyr skrev en sms hvor han spurgte om jeg ville med på en date... Vi lever trods alt i det 21. århundrede hvor teknologien er en kæmpe del af vores hverdag. Udnyt de remedier man har...
jan 2008
det skal han da hver gang man er på date efter min mening?
Sebastian K
selvfølgelig kan du det, men hvis i når så langt at du vil spørge om i skal komme sammen så er der kun en vej og det er face 2 face
apr 2008
kan godt lide din tanke der... hehe...
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 65 Svar: 878
Kender til begrebet telefon sex men ikke telefon date ;D
jan 2008
det bare min mening haha
jan 2008
jan 2008
I siger godt nok at man skal betale første gang, det havde jeg ska m også tænkt mig. heeh, men hvad nu hvis man har gratis biograf billetter..? Skal man bar bruge dem eller prøve og se om der ikk lige var nogle der ville købe dem så man betalte med penge i stedet for..?(:
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 27 Emner: 1 Svar: 213
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 198
Men skriver du med hende i forvejen ku' du jo bare spørge om hun gad med et sted hen. Det værste man kan få er et nej, og synes hun godt nok om dig kan det næsten være ligemeget hvad du foreslår at lave:p..
feb 2007
Godt ord igen.
Men altså.
"en lækker og smuk pige".
Godtså du er rimelig overfladisk, når du ik som de sædvanlige der rent faktisk er lettere forelsket og vil andte end blot i bukserne på vedkommende sige "Der er den her søde og dejlige pige jeg kender".
Men når du som du siger at hun er lækker og smuk, så skal du sku nok oppe dig lidt mere hvis hun selv er lettere overfladisk og evt. lidt egocentreret (ergo hun har ik bemærket du har et rush i hende).
Så prøv dog et eller andet vær lidt cool en dag du er sammen med hende, snak om en film der snart går om ik hun vil med ind og se den medmindre hun da ik må være sent ude for sin moar osv.
Dril hende lidt, vær lidt kølig evt.
En udfordring er sværere at afslå end en invitation hun får 20af på dusinet.
For afslår hun en udfordring taber hun ansigt.
Men jeg har sikkert fået HELT forkert fat i det
Men inviter hende da på mobilen, det ka jo ende med mange ting
Men en ting der nok er yt er at spørge efter en "date".
Så hellere bare spørg om ik hun vil med og lad hende læse det mellem linierne selv.
Det har aldrig været en dum ide at være lidt mystisk når man skal score
jan 2008
ville mene at gratis billetter ville være sådan lidt fessent, det skal se ud af lidt så træk pengene ud af pungen og betal, og så giv hende lidt popcorn og sodavand og sådan
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 38 Svar: 155
Der kan man ikk sidde og snakke osv.
Men det er jo en smagssag.. ;b
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 198
- Helt enig.. Se film derhjemme og hygge er TOP-notch hvis du spørger mig.. Der er altid en 'happy ending' xD
jan 2008
Men kan så også fortælle at jeg nok ikke er den person der vil være led eller kølig overfor en pige medmindre hun har gjort noget dumt. Jeg er nok den søde dreng og ikke den der, der bar vender ryggen til og går...
Louis G: Hvad vil du så forslå hvis biffen ikke er god...? Jeg vil da også mene at biffen kan være god for så kan man evt. snakke om den bagefter eller hvis man nu ser en lidt skræmmende film eller kærligheds film kan det jo være at hænderne måske mødes eller noget...:D
feb 2007
Den virker hver gang
Du ka forsørge hende, i ka fjumre lidt rundt i køkkenet, og hvad man så ellers ka finde på i køkkenet, og så ka hun rose dig over at det smagte godt og så ka i jo se en god film på tvet og se hvad der så sker
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 1.422
Men klassikerne fra min side er helt sikkert når man inviter pigen hjem.. Første gang. Inviter hende hjem til dig. fortæl hende du laver noget godt mad og har en god film.
Så når hun komme åbner døren med en rød rose. et sikkert træk. Så får du hende med ud i køkkenet. åbner en god vin.. Lav noget lækkert mad. (Wok mad / i stor gryde.) hvor man bikser en masse lækkert mad sammen. OG så en god vil til.. Der får i snakket .
Bag efter ind i sofan hvor du smider en film på. finder et tæppe frem,, og så er du sikker på hun os vil have dig med der.. så der kan du holde om hende og så finder du hurtig ud af om hun har følser eller ej for dig.
Så bare kom i gang champ.. Man får intet ud af at TIE..
men forguds skyld spørg hende angsigt til ansgit på skolen når du har muligheden.. det viser bare du har lidt mod på livet..
Men god fornøjelse CHAMP.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 334
At spørge over mobilen er sgu for svagt.
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 1.422
jan 2008
Man kun selvfølgelig godt smide en god film på, på værelset, og så nyde den...(: Men det med maden kan jeg ikke lige få til at passe ind....:S Sorry...
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 105 Svar: 1.176
feb 2007
Jamen inge nårsag for forslaget da...?!
Men så inviter hende da ud og spise inden biffen evt?
Biffen er altså en EKSTREMT dårlig ting medmindre i begge ka li hinanden.
jan 2008
Eller kan man eventuel ikke bar lave noget man begge interessere sig for og så bar sidde og snakke og finde ud af noget omkring hinanden...?:D
feb 2007
You know her best
Ellers inviter hende på bar hvis hun er den type.
Ikke disko hvor i ska råbe til hinanden.
Der ka i sikkert rende ind i fælles venner osv.
jan 2008
jan 2008
apr 2008
Hvis det var mig ville jeg ikke have noget imod du havde billetterne i forvejen. Du kunne jo evt. bare sige du allerede havde været nede og hente dem. Det kan hun jo ikke sige noget ondt om.
jan 2008
Tante Lilla C: Det kan du så have ret i, men nu er det jo nogle gavekort som jeg har fået og ikke nogle biletter...?(:
feb 2007
Mener ik du ik ka hente dem før filmen
jan 2008
Tak for alle svarende herinde.. Det er dejlig der er så mange der vil hjælpe. Tusind Tak.(:
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 105 Svar: 1.176
jan 2008
apr 2008
jan 2008
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 35
apr 2008
du ahr ingen anelse hvor mange der har spurgt mig om det efter mine svar til Seb herinde... hehe... Det strømmer ind med PB'er... hehe... Men sorry mit hjerte tilhører en anden... hehe...
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 35
Spørge om date på mobilen...