{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.239 visninger | Oprettet:

Sebastian K
Sebastian K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26

Spørge om date på mobilen... {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har et Crush på en lækker og smuk pige... Men jeg ved bar ikke hvordan jeg skal spørge hende ud... Nogle forslag...?

Og så om man kan spørge en pige ud på date over mobilen eller er det bar yt...?

Håber nogle der kan hjælpe..

KUN SERIØSE SVAR OG IKKE NOGET PJAT... SÅDANNE INDLÆG VIL BLIVE SLETTET....!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørge om date på mobilen...
  • #1   21. sep 2008 sms og spørg om i lige skal mødes til noget kaffe, og så er det bare igang.

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#2   21. sep 2008 a det var da en god mulighed, men nu er det jo sådan at vi går på samme skole og er det så en god ide at spørge der eller hellere gå et sted hen hvor man kan være for sig selv...?

• #3   21. sep 2008 for sig selv helt sikkert.

• #4   21. sep 2008 skriv en sms og spørg om hun vil med i biffen eller ring til hende og spørg? og så skal du self gi

• #5   21. sep 2008 a spørge over mobilen er ikke yt... Det gør det oftest nemmere og derved har du mere selvsikkerhed hvilket pigen altid ser sm positivt og du vil have langt større chancer for et positivt svar...

Bare spørg om noget helt casual som en picnic eller en kop kaffe/the eller en tur i bif eller noget... Det behøver ikkevære noget fancy bare sådan afslappet for lige a stikke følehornene ud - hvis du forstår...

• #6   21. sep 2008 Altså jeg vil sige det er yt, hvis I er i samme lokale når du skal smse hende ud smiley

Men ellers smid en besked hvor du spørger om hun vil med i bio/ud at spise/på cafe, eller hvad du nu finder på smiley

• #7   21. sep 2008 Morten P:
    Yes, fyren betaler.. det er der ikke tvivl om... Sådan er det altid minimum første date... I hvert fald i min forskruede verden... hehe...

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#8   21. sep 2008 Ja, men det var egentlig også det jeg sådan set mente med at spørge over mobilen om man kunne tillade sig at spørge om man skulle gå i biffen eller sådan noget over mobilen...?

• #9   21. sep 2008 Seb:
    Det kan du sagtens... Jeg vill i hvert fald ikke have noget problem med det hvis en fyr skrev en sms hvor han spurgte om jeg ville med på en date... Vi lever trods alt i det 21. århundrede hvor teknologien er en kæmpe del af vores hverdag. Udnyt de remedier man har...

• #10   21. sep 2008 Tante Lilla C
    det skal han da hver gang man er på date efter min mening?

Sebastian K
    selvfølgelig kan du det, men hvis i når så langt at du vil spørge om i skal komme sammen så er der kun en vej og det er face 2 face

• #11   21. sep 2008 Morten:
    kan godt lide din tanke der... hehe...

• #12   21. sep 2008 Date over mobilen har jeg sku aldrig hørt om før smiley
    Kender til begrebet telefon sex men ikke telefon date ;D

• #13   21. sep 2008 Tante Lilla C
    det bare min mening haha

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#14   21. sep 2008 Cawdy aka Karsten N: Næste gang du skriver så læs teksten først. Det der pis gider jeg ikk...!!!!!!!!

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#15   21. sep 2008 Morten P og Tante Lilla C: Det lyder fornuftigt fra jer begge, men det er ikk sådan at vi er i samme klasselokale, men bar samme skole. heeh..

I siger godt nok at man skal betale første gang, det havde jeg ska m også tænkt mig. heeh, men hvad nu hvis man har gratis biograf billetter..? Skal man bar bruge dem eller prøve og se om der ikk lige var nogle der ville købe dem så man betalte med penge i stedet for..?(:

• #16   21. sep 2008 Få en ven til og spørge for dig smiley

• #17   21. sep 2008 "Hej, ligger her med ordentligt spyd, kigger du forbi?" - [SEND]

Men skriver du med hende i forvejen ku' du jo bare spørge om hun gad med et sted hen. Det værste man kan få er et nej, og synes hun godt nok om dig kan det næsten være ligemeget hvad du foreslår at lave:p..

• #18   21. sep 2008 Sebastian:
    Godt ord igen.
    Men altså.
    "en lækker og smuk pige".
    Godtså du er rimelig overfladisk, når du ik som de sædvanlige der rent faktisk er lettere forelsket og vil andte end blot i bukserne på vedkommende sige "Der er den her søde og dejlige pige jeg kender".
    Men når du som du siger at hun er lækker og smuk, så skal du sku nok oppe dig lidt mere hvis hun selv er lettere overfladisk og evt. lidt egocentreret (ergo hun har ik bemærket du har et rush i hende).
    Så prøv dog et eller andet vær lidt cool en dag du er sammen med hende, snak om en film der snart går om ik hun vil med ind og se den medmindre hun da ik må være sent ude for sin moar osv.
    Dril hende lidt, vær lidt kølig evt.
    En udfordring er sværere at afslå end en invitation hun får 20af på dusinet.
    For afslår hun en udfordring taber hun ansigt.
    Men jeg har sikkert fået HELT forkert fat i det smiley

Men inviter hende da på mobilen, det ka jo ende med mange ting smiley

Men en ting der nok er yt er at spørge efter en "date".
    Så hellere bare spørg om ik hun vil med og lad hende læse det mellem linierne selv.
    Det har aldrig været en dum ide at være lidt mystisk når man skal score smiley

• #19   21. sep 2008 Sebastian K
    ville mene at gratis billetter ville være sådan lidt fessent, det skal se ud af lidt så træk pengene ud af pungen og betal, og så giv hende lidt popcorn og sodavand og sådan

• #20   21. sep 2008 Biffen er en dårlig første date synes jeg..
    Der kan man ikk sidde og snakke osv.
    Men det er jo en smagssag.. ;b

• #21   21. sep 2008 Louis G
    - Helt enig.. Se film derhjemme og hygge er TOP-notch hvis du spørger mig.. Der er altid en 'happy ending' xD

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#22   21. sep 2008 Cawdy aka Karsten N: Nu fik jeg heller ikke lige fortalt at jeg kun går efter udseende, men tænkte selvfølgelig meget på det indre også, men det var bar for at få et fingerpeg hvor man skulle gøre og ikke gøre...

Men kan så også fortælle at jeg nok ikke er den person der vil være led eller kølig overfor en pige medmindre hun har gjort noget dumt. Jeg er nok den søde dreng og ikke den der, der bar vender ryggen til og går...

Louis G: Hvad vil du så forslå hvis biffen ikke er god...? Jeg vil da også mene at biffen kan være god for så kan man evt. snakke om den bagefter eller hvis man nu ser en lidt skræmmende film eller kærligheds film kan det jo være at hænderne måske mødes eller noget...:D

• #23   21. sep 2008 Inviter hende et smut hjem og lav noget mad til hende.
    Den virker hver gang smiley
    Du ka forsørge hende, i ka fjumre lidt rundt i køkkenet, og hvad man så ellers ka finde på i køkkenet, og så ka hun rose dig over at det smagte godt og så ka i jo se en god film på tvet og se hvad der så sker smiley

• #24   21. sep 2008 Sebastian der fandeme mange mulighede.

Men klassikerne fra min side er helt sikkert når man inviter pigen hjem.. Første gang. Inviter hende hjem til dig. fortæl hende du laver noget godt mad og har en god film.
    Så når hun komme åbner døren med en rød rose. et sikkert træk. Så får du hende med ud i køkkenet. åbner en god vin.. Lav noget lækkert mad. (Wok mad / i stor gryde.) hvor man bikser en masse lækkert mad sammen. OG så en god vil til.. Der får i snakket .
    Bag efter ind i sofan hvor du smider en film på. finder et tæppe frem,, og så er du sikker på hun os vil have dig med der.. så der kan du holde om hende og så finder du hurtig ud af om hun har følser eller ej for dig. smiley

Så bare kom i gang champ.. Man får intet ud af at TIE..
    men forguds skyld spørg hende angsigt til ansgit på skolen når du har muligheden.. det viser bare du har lidt mod på livet..

Men god fornøjelse CHAMP.

• #25   21. sep 2008 Mand dig op og spørg hende face to face. Hvad har du at miste?
    At spørge over mobilen er sgu for svagt.

• #26   21. sep 2008 Gigi.. sagde ikk noget om at komme i bukserne på hende.. men bare holde om hende.. ikk mere i det self.

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#27   21. sep 2008 <*Søgaard*> .og Gigi: Det var nogle gode forslag, men har det bar også sådan at jeg stadigvæk bor hjemme... Forældrene er hjemme og har ikke den store mulighed for selv at være alene med hende, og så tænker eg bar lidt på at jeg er kun 17 år.. sådan noget med at lave mad forbinder jeg med at man gør når man er ældre eller har sit eget hus.. Det bliver jo ilidt svært at gøre hjemme med forældre og søskende. Men dumme ideer var det ikke.

Man kun selvfølgelig godt smide en god film på, på værelset, og så nyde den...(: Men det med maden kan jeg ikke lige få til at passe ind....:S Sorry...

• #28   21. sep 2008 hva så har du snart spurgt hende ? smiley

• #29   21. sep 2008 Sebastian:
    Jamen inge nårsag for forslaget da...?!

Men så inviter hende da ud og spise inden biffen evt?
    Biffen er altså en EKSTREMT dårlig ting medmindre i begge ka li hinanden.

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#30   21. sep 2008 Cawdy aka Karsten N: JA det var også en god mulighed. heeh..:D Det noget der er fristene..

Eller kan man eventuel ikke bar lave noget man begge interessere sig for og så bar sidde og snakke og finde ud af noget omkring hinanden...?:D

• #31   21. sep 2008 Sebastian:
    You know her best smiley
    Ellers inviter hende på bar hvis hun er den type.
    Ikke disko hvor i ska råbe til hinanden.
    Der ka i sikkert rende ind i fælles venner osv.

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#32   22. sep 2008 Ja det er selvfølgelig rigtigt, Men jeg siger mange tak til alle... Det hele har været en stor hjælp...(: Mange tak...(:

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#33   22. sep 2008 Nej det er selvfølgelig rigtigt. Det var en hurtigt og nemt træk at lave...(:

• #34   22. sep 2008 Seb:
    Hvis det var mig ville jeg ikke have noget imod du havde billetterne i forvejen. Du kunne jo evt. bare sige du allerede havde været nede og hente dem. Det kan hun jo ikke sige noget ondt om.

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#35   22. sep 2008 Ricko N: Præcis. Det værste ved at spørge et stykke tid før er at man bliver nervøs når det så endelig skal ske...(:

Tante Lilla C: Det kan du så have ret i, men nu er det jo nogle gavekort som jeg har fået og ikke nogle biletter...?(:

• #36   22. sep 2008 SÅ bestil billeterne og hent dem før du henter hende...
    Mener ik du ik ka hente dem før filmen smiley

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#37   23. sep 2008 heeh. Ja det var en mulighed, men kan sige til alle herinde at jeg har fået spurgt hende og hun sagde JA. SÅ lige nu hænger jeg bar oppe i skyerne og er glad..

Tak for alle svarende herinde.. Det er dejlig der er så mange der vil hjælpe. Tusind Tak.(:

• #38   23. sep 2008 tillykke:)

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#39   23. sep 2008 Tak tak..(:

• #40   24. sep 2008 Seb: tillykke med det!!

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    jan 2008

#41   24. sep 2008 Tak. Det hjalp bar at spørge. heeh.. Nu er det nok også lid nemmere fremover...(:

• #42   24. sep 2008 Tante Lilla C... Hvaa er du frisk på en tur i bio?? hvis det er.. smiley

• #43   24. sep 2008 Marck:
    du ahr ingen anelse hvor mange der har spurgt mig om det efter mine svar til Seb herinde... hehe... Det strømmer ind med PB'er... hehe... Men sorry mit hjerte tilhører en anden... hehe...

• #44   24. sep 2008 Tante.. Bare helt ok.. griner.. kunne være at man var heldig.. smiley ellers skriver du bare.. smiley

Kommentér på:
Spørge om date på mobilen...

Annonce