{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

simon Ø
simon Ø
Tilmeldt:
22. jul 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24

starten på et forhold ? {{forumTopicSubject}}

det er sådan jeg er begyndt at se lidt til en pige, jeg engang i mine folkeskole år har gået i klasse med. vi har været sammen(sammen sammen, dog uden sex, da jeg intet vil ødelægge) de sidste to dage. vi ser helt vildt sødt på hinanden og hvad man nu ellers gør smiley .. men hun virker mig lidt forvirret, vi har snakket med hinanden om hvad vi føler for hinanden. men hun havde bare den bemærkning at hun lige har været i forhold og kun har været single i kort tid. så hun syntes det går lidt for stærkt ..

mit spørgsmål er så hvordan får jeg det regnestykke til at gå op. altså får givet hende plads, få det skudt frem.. så hun kan se det vil være fantastisk os to sammen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  starten på et forhold ?
  • #1   22. jul 2008 vær sød ved hende og hyg jer sammen

  • simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #2   22. jul 2008 kristian H


    pis ahelvedes til med din kommentar .. det er ikke et krydt i kaldenderen jeg skal sætte ..


  • simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #4   22. jul 2008 WRanG .

    er jeg allerede smiley



    **HippoFant** nej ved godt det er dumt at få til at gå hurtigere, men er bare vildt forelsket i den her pige. det med bare at være hendes ved gå også bare galt for det ender bare som venne par så smiley

    vil bare gerne have hun er min smiley ..

    men vidste ikke noget om hun lige var droppet ud at forhold, for det er jo netop et dumt tidspunklt at charme sig ind smiley


  • #5   22. jul 2008 Giv hende tid og luft.. Hvis hun vil ha' dig, så skal hun nok komme .. smiley

  • simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #6   22. jul 2008 Maj Mademoiselle * SPRITNYE BILLEDER *


    prøver også på at tage hvert skridt som det kommer, nyder hvert sekundt med hende .. lad mig bare sig jeg er utrolig glad og såret pga. (gråd, glæde ) .. er meget forelsket :'D


  • simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #7   22. jul 2008 fandme dejligt med nogle seriøse fyre smiley

    Rusholt !

    - det er bare svært når man har det som mig smiley


  • #8   22. jul 2008 Jeg kender det godt .. Men der er ikke andet at gøre.. Hvis du presser for meget på, bliver det for meget for hende og hun er væk igen..

    Men vær sød ved hende, skriv til hende, snak med hende.. Men ikke noget med at presse på, fordi du gerne vil i et forhold med hende..

    Hvis du render i problemer og hun igen siger :"hun lige er kommet ud af et forhold" så svar blot, at du forstår det og respekterer det, men at du synes rigtigt godt om hende.. Og fortæl hende at hun har den tid hun skal bruge (hvis du mener det)


  • simon Ø
    simon Ø Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24
    #9   22. jul 2008 takker for alle svar, nogle mere seriøse end andre ..

    - men vil huske på det, og prøve mig frem med det smiley ...


  • #11   22. jul 2008 Nemlig Skumfidus .. smiley

  • #12   22. jul 2008 Simon J.
    Jeg ved hvordan du har det og jeg står selv i samme problem det her så bare en veninde og ikke en tidligere klasse kammerat.
    Men hun vil også gerne vente plus at hun gerne vil lære mig bedre og kende men lad tiden gå sin gang og se hvad der sker og følg hendes tempo.
    Hende som jeg er forelsket i ved jeg holder meget af mig og vi kysser også når vi ser hinanden også imens der er andre men når olk spørger kommer vi ikke sammen endnu da vi vil se tiden an om det kan udvikle sig til mere men også for og se om det er noget vi kan bygge op til et længere varende forhold.


  • #13   22. jul 2008 KRISTIAN

    det måske derfor du er single?


Kommentér på:
starten på et forhold ?

Annonce